לקח לי זמן לכתוב

לקח לי זמן לכתוב

ביום ראשון קבלתי הודעה "מזל טוב את בהריון" ומאז אני כל בזמן חושבת מתי זה יגמר. לא מפנימה שאני בהריון, לא רוצה להפנים. מפחדת. מאחלת לעצמי שזה יגמר כבר, למרות בתוך תוכי אני מאד רוצה שזה ימשיך וימשיך וימשיך. אני מוצאת את עצמי משתמשת בתרוץ "אני בהריון" (רק באוזני בעלי) למרות שאני לא באמת מאמינה בזה. אני אחרי שלוש טיפולים רצופים, שני הפלות רצופות, ועכשיו הריון שלא יודעת מתי יפול. הפחד יעלם? איך אפשר להמשיך כך את ההריון? נראה לי שאני לא יאמין בהריון הזה עד שאני לא אהיה בבית עם תינוק
 
זה אכן יגמר...בעוד 8 חודשים../images/Emo70.gif

אני יודעת שההיסטוריה שלך לא מרפה וקשה יותר להיות אופטימים, אבל דווקא בגלל זה צריך
אני יודעת שאת דווקא לא מקטני האמונה, וכבר עברתים קשיים וצלחתם וכך יהיה גם הפעם
זה קשה, מורט עצבים אפילו, אבל זה אפשרי. יום יחלוף אחרי יום ובהדרגה תצברי שעות, ימים, שבועות וחודשים. תצברי גם בדיקות טובות ומשמחות (וגם את ים החרדה שלפניהן) ובינתיים תעברי כאן איתנו את הזמן. תשארי הרבה, בבקשה
 

טאניוש

New member
טוב לראות אותך כאן ../images/Emo140.gif

אני הפסקתי לחייך ביום של בטא חיובית. הריון אחרי 4 הפריות והפלה אחת כואבת... עוברים את ההריון יום אחרי יום, שבוע אחרי שבוע, מבדיקה לבדיקה, עם הפחד, עם הלחץ העצום, עם התנתקות מההריון (ורגש אשמה בעקבות ההתנתקות הזאת), עם ההכחשה...ועם הרבה אופטמיות ותקווה. שיהיה המון המון בהצלחה (הרי לא אומרים אצלינו מזל טוב עד שלא מחזיקים תינוק בידיים?) ואנחנו כאן, איתך, בשבילך.
 

happy

New member
ברוכה הבאה

יקח לך זמן להתרגל ולתפוס בטחון כל פעם שתחזרו מהרופא והבדיקה תיהיה תקינה מאחלת לך המשך הריון הכי תקין בעולם ומשעמם!!!!
 

tali00

New member
איזו בשורה נפלאה!

וברוכה הבאה לפורום הזה. אל תחכי שההריון יפול כי אני מאמינה ומקווה שהפעם הכל יהיה בסדר. באיזה שבוע הפלת את ההריונות הקודמים?? כשתעברי את השבוע של ההפלות הקודמות הרגשתך תשתפר וככל שהזמן יעבור והכל יהיה בסדר תאמיני בקיומו של ההריון ותהיה לך בטן גדולה ותרגישי תנועות ויהיה בסדר. אני חושבת שכולנו מרגישות שהסיטואציה של יציאה מבית החולים עם תינוק בריא כחלום רחוק יותר או פחות, אני חושבת שככל שנתקדם עם ההריון נעיז קצת יותר לחלום והכי חשוב--- שבסוף זה לא יהיה חלום!!!
 
לוקח זמן להאמין ולעכל../images/Emo39.gif

אחרי אובדנים ותחושה ששום דבר לא הולך והחלום רק מתרחק, לא די ביום אחד או בהודעה אחת כדי לשנות את הכיוון. עצתי לך היא קחי את הזמן לעיכול, עם הרבה אופטמיות, תאמיני שהפעם זה מצליח. אל תרוצי למחשבות של התינוק בבית, לכי עד לבדיקה הראשונה, לסקירה, למי שפיר לכל שלב בנפרד וככה תעברי את המשוכות ותגיעי לנק' הסיום בהצלחה.
 

2קשת

New member
שרה ברוכה הבאה

ראשית מאחלת לך הריון תקין ארוך ובריא עד לסיום המוצלח! מסכימה עם מתי תורי. השבועות הראשונים הם קשים ומתוחים וקשה להאמין בהריון, אבל ככל שהזמן עובר ותחנה אחרי תחנה כבר מאחורייך, תתחזקי ותוכלי להיות יותר רגועה. אנחנו כאן כדי לחבק אותך ולהיות איתך. אני הוספתי עוד תחנות בזמן שאינן קשורות להריון וזה עוזר לי לחלק את הזמן ולהתמודד עם כל שבוע - אני מסמנת ביומן אירועים משפחתיים, חגים, חופשות, אירועים של חברים - והציפייה להם, והעובדה שהזמן עובר והם מגיעים בסוף, עוזרת לי ומרגיעה אותי. נסי לא לדמיין כשלון, זה כואב ומיותר. תני לעצמך לחשוב על זה לזמן קצר, לעכל שזהו פחד שלך ולא מציאות, ואז פשוט התחילי לעשות משהו שיסיח את דעתך - שטיפת כלים, קיפול כביסה, תיוק מיילים ומשחק סוליטייר הן דרכים מצויינות. יהיה טוב!
 
למעלה