לקנות בגד ים אונליין?!? בא-רור שכן!

לקנות בגד ים אונליין?!? בא-רור שכן!

אבל בואו נדבר על איך, איפה ובעיקר - איזה!

אני קונה בגדי ים אונליין כבר שנים ונהנית מזה מאוד: המבחר עצום, המחירים טובים ונחסכת ממני החוויה המעיקה להחריד של ללכת לחנות, למדוד ולצאת מהתא כדי לראות את עצמי במראה לעיניי המון אנשים (בבגד ים שלעתים קרובות ממש לא מחמיא ואין לי שום רצון שמישהו יראה אותי בו).
כיוון שיש לי חזה לא קטן, אני מזמינה מאחד משני אתרים בריטיים מעולים: figleaves.com ו bravissimo.com
פיגליבס הוא אתר כללי, ברוויסימו מתמחים במידות גדולות (והם גם יודעים לייעץ באופן מושלם לגבי דגמים ומידות והתאמה. יש להם שירות לקוחות ללא רבב). לפעמים נדרשת החלפה והתאמה, אבל לרוב אני קולעת - גם מהיכרות עם החברות, גם מהתייעצות וגם מקריאת ביקורות הגולשות.
לבנות עם גזרה בעייתית פחות יש המון אופציות אחרות בארץ, ומיד אעלה מדגם מייצג של הדגמים השווים ביותר שאפשר לרכוש השנה אונליין. מוזמנות להצטרף אליי ולהראות את בגד הים הנחשק (או הנבחר) שלכן.
 
אז איך?

1. הכירי את מבנה גופך. איזו גזרה מתאימה לך? את נראית יותר טוב בשלם או ביקיני? קולר או סטרפלס? תחתונים בגזרה גבוהה או נמוכה? קחי בחשבון גם נוחות והעדפות אישיות, כמו גודל המחשןף שתרגישי בו בנוח.
2. קראי היטב על המוצר: גם את המידע שמספקים האתרים (למשל, מה מידת הדוגמנית? אולי עליה זה נראה מצוין אבל במידותייך זה לא יחמיא? אולי להפך - זה נראה עליה זוועה אבל לך דווקא יתאים מאוד?) וגם את הביקורות של הגולשות. לרוב יש שם המון מידע (עלי בגודל הקאפ, רדי בגודל ההיקף, וכו')
3. אם יש ספק - התייעצי עם האתר!
4. אל תפחדי לטעות, ואם יש לך אפשרות - הזמיני מראש את שתי המידות שאת מתלבטת ביניהן והחזירי את זו שלא מתאימה.

בהצלחה!
 
1. בגד ים של דיווה בשת"פ עם בל אנד סו

אני תכף בוכה מרוב שהוא יפה. באמת.
בבל אנד סו יודעים לייעץ לגבי מידות ושווה מאוד להרים טלפון או לכתוב לשירות הלקוחות ולבדוק איזו מידה תתאים לכן. או סתם להגיד להן שהרסו לכן את הבריאות, את היום, את החודש וגם את השבוע עם בגד הים המהמם הזה שלמרבה הצער לא יתאים לחזה גדול ולהתחנן למהדורה מיוחדת


http://www.belleandsue.co.il/new/diva-for-belle-and-sue/cleopatra-purple.html
 

ענבל מ

New member
השת"פ הזה מהמם!

שטפתי את העיניים בהתלהבות.
יש לי גם ניסיון מעולה עם בל וסו אבל לא תצליחי לשכנע אותי לקנות בגד ים אונליין :)
 

ענבל מ

New member
ובכן

א. זה נראה לי קצת שונה מפרטי לבוש אחרים. אמנם אני מכירה את עצמי לא רע, אבל קשה לי לתאר איך ייראה עליי בגד הים שעל הדוגמנית. ובכלל, עוד לא גיבשתי לעצמי איזו גזרה של בגד ים הכי מחמיאה לי (שלם, בטח שלם. אבל מפתח רגל גבוה, איזה מחשוף וכו'.) לכן קל לי יותר ללכת לחנות פיזית ולמדוד כמה סוגים ולהיסגר על עצמי (ואולי אז להזמין ברשת), מאשר להזמין אחד-למדוד אותו-להחזיר אם לא קלעתי בול וחוזר חלילה אי אילו פעמים לפי הגיוון בגזרות.

ספציפית גם בגדי הים בבל וסו הרבה מעבר לתקציב שלי אז לא חושבת שהייתי מזמינה משם. אני מאמינה שלפי המחיר ההתחלתי אני לא אוכל להרשות לעצמי אותם גם בסייל...

ב. באופן אישי אני לא חובבת ים או בריכה ולא יוצא לי להשתמש הרבה בבגד הים שלי. יש לי אחד שנקנה לפני כמה שנים, נראה חדש לגמרי ונלבש אולי שלוש פעמים...
 

sheffys1

New member
לחובבות הוינטג': modcloth.com

http://www.modcloth.com/shop/swimwear
קישור למחלקת בגדי הים
מבחר יפה מאוד של מידות (החל מ - juniors ועד plus sizes).
היה לי קשה לבחור רק אחד, אז זרקתי עליכן את הכל
 
מאוד יםה, רק הקשירה בצד

רק לי מפריעות הקישורת האלה שתמיד נתקעות ונפתחות כשלא צריך?
תתחדשו על הפורום:)
 

sheffys1

New member
האמת היא שלא התעמקתי בנושא

אם זו קשירה אמיתית, או רק דקורטיבית.
בכל מקרה - אני מעדיפה קשירה אמיתית, כי היא מאפשרת לכוון יותר טוב את הגודל של התחתונים.
בכל מקרה - קשר כפול חזק ממש לא נפתח בקלות.

תישארי, כיף פה
 
למעלה