לשגית ומוצרלה ולכל מי שרוצה להגיב

BALUTAMAN

New member
לשגית ומוצרלה ולכל מי שרוצה להגיב

אני לא יודע מה אתן חושבות אבל לא צריך לקחת את דבריי באופן כזה שתחשבו שאני מזלזל או משהו כזה. דווקא להיפך. אני בילדותי עברתי גם איזשהו סוג של פגיעה פיזית. אמנם, איני יודע איך זה השפיע עליי נפשית ( לא נראה לי בכל אופן ) אבל מה שנקרא "I HAVE BEEN THERE". למה אמרתי שנראה לי שהיא לא דוברת אמת? פשוט נראה לי תמוה - ערבי שחסם לה את הדרך ואנס אותה ברחוב? לא יודע... זה לא נראה לי. דברים כאלה בדרך כלל קורים בבתים של אנשים, או במכוניות....בטח שלא בזמן צהריים באמצע הרחוב. בכל מקרה אם היא כן דוברת אמת נשאר לי אלא לתמוך בה ואני יודע שצריך אומץ לספר ולהוציא את זה מהבטן. צריך לקחת בחשבון שיהיו גם פקפקנים כמוני :) בכל אופן, רציתי גם להעלות שאלה - אתן בתור נשים- חושבות שיש משהו דפוק במין הגברי? רגע רגע... תנו לי לנסח שוב: אם הרי הגברים אונסים, שוכבים עם ילדות ( בהסכמה או לא ), רוצחים , מרביצים אז מה טוב בנו? שאני שואל את זה אני מתכוון לכך שיתכן שיש פגם בכל הגברים וייתכן מאוד שגם הבעל שלכן, אולי הדוד , אולי החבר ואולי הבן שלכן -- עוברים להם בראש מחשבות בדיוק כמו של הסוטים האלה ואולי אף מבצעים את זממם!!! תבינו, אותם האנסים והמתעללים, גם הם בעלי משפחות ואולי אף למופת!! אז מה דפוק כאן בכל התמונה הזאת? לא יודע מה נכנס בי פתאום זה פשוט מרגיז.
 

אiרית

New member
העיסוק בקטנות

הוא לדעתי לא ממש במקום בעניין זה. כשילדות או ילדים קטנים נפגעים, הם בד"כ מדחיקים את מה שקרה להם. וכאשר נזכרים במקרה, לא תמיד כל הפרטים בהירים כשמש באור יום. אם המקרה קרה ברחוב או בגן ציבורי או במבנה נטוש זה לא רלוונטי כשנכנסים לפורום כזה. הרי בכל סיפור שיסופר כאן בפורום נוכל להטיל ספק, אבל אם בשביל זה אתה כאן אז לדעתי באמת כדאי לך לחסוך מאיתנו את התגובות שלך. וכן, ילדות קטנות נאנסות לפעמים גם מחוץ לבית ומחוץ למכונית. ולשגית - כל הכבוד על האומץ. תשארי חזקה גם אם לא תמיד כולם מאמינים לך.
 

מוצרלה

New member
BALUTAMANהיי

אורית ענתה לך לענין, אין לי מה להוסיף. רק דבר אחד רוצה להאיר את עיניך, נכון זה יכול להיות גם הדוד,האבא,הסבא הבן דוד, מאמינה שלכולם עוברת מחשבה אחת או שתיים בנושא, אבל ההבדל פה אם הוא מיישם או משאיר זה בגדר משהו שהוא אסור בתכלית האיסור. אני יכולה לספר לך פה על אנשים שהכרתי ולא האמנתי שהם מסוגלים להכניס ילדה בגן חובה, בזמן שהיא ממתינה שהגננת תגיע לפתוח את הגן,והוא מכניס אותה לבית הכנסת לשירותים וכביכול "עוזר" לה לנגב. לא אני לא אכניס אותך לזה, זה מחריד מכדי לשמוע. אבל מחריד עוד יותר לשמוע באילו מקומות כל כך בולטים קורים הדברים האלה. ואל תתרגז, תנסה להבין את המהות של הפורום הזה, זה פורום שאולי ירגיז אחרים, יזיז אותם או ישתק אותם. אבל זאת המציאות שלנו חביבי, וחבל שכך. ובאשר לשגית, אם לא הייתי מאמינה באמיתות המקרה שלה, לא הייתי משאירה את ההודעה שלה כאן,ומכיון שהיא ניהלה איתי שיחות דרך המסרים לפני כן, התרשמתי לצערי שהמקרה נכון ואמיתי וכואב. את המקרה היא לא בחרה לרשום בפורום אלא במסר אלי. אז בוא לא נזלזל בשגית ובמקרה שעברה. שיהיה לך חג שמח
 
למעלה