לשמעון לנקרי ושאר העכואים

eransh1

New member
לשמעון לנקרי ושאר העכואים

שנה זה הרבה זמן. ראש עיר לא יכול לסכם שנה של פעילות בשינוי האוירה בישיבות מועצת העיר, למי בכלל היה אכפת מה הולך שם? מצידי שיהרגו אחד את השני רק שהעיר תתפקד. שנה אתה ראש העיר - פרוייקט אחד בעיר לא הקמת . לעומת זאת - הטיילת בחוף נעצרה. חורשת לילי - שיפוץ ושכלול חורשת נפוליאון - לא זז. הניקיון שכל כך התפערת ממנו - נשאר כשהיה. מה עשית - שחררת עובדים לפנסיה ע"ח משלם הארנונה והכנסת את מקרוביך לתפקידים הבכירים. הבטחת מינויים מקצועיים ולא פוליטים - אין מינויים פוליטים בוטים יותר מהמינויים שלך. שמעון לנקרי- ראשי העיר לפניך הלכו והרסו את העיר לאט לאט . אתה עושה את זה בגדול ובמהירות. לך עכשיו - כדי שיהיה אפשר להציל משהו אחריך.
 

Yuval Y

New member
כבר מזמן שמעתי, על כל מיני ראשי עיר

בעכו, קריאות להחלפתו במישהו אחר. מה אתה מציע?
 

eransh1

New member
אני עדיין לא מועמד .

לא פוסל במאה אחוז אבל כנראה שאני לא יתמודד בקרוב. אני מציע להביא מישהו טוב. אני מציע להקים פורומים ולעשות דברים. לפני ששמריהו בירן נבחר לראש העיר הוא קידם בה דברים. אפשר ולא בצורה קשה לקדם את עכו. צריך פשוט לאסוף אנשים שרוצים לגייס כוח ולעשות . דוגמא קטנה: תיקון קווי האוטובוסים בעכו - שמכל מקום בעיר תוכל לנסוע באוטובוס לחיפה/נהריה. שתוכל להגיע למכללה באוטובוס אחד. דברים קטנים שאפשר להזיז ולא עולים הרבה - לפעמים הם המשמעותיים.
 

Yuval Y

New member
אני מסכים איתך

להרחיב את השעות של קו 251, להפעיל שירות מוניות בין עכו-צפון לנהריה לעודד אנשים להשקיע בעכו ועוד מקומות שכדאי לפתח, כולל עכו העתיקה
 

eransh1

New member
את זה...

קודם כל להקים קבוצה , לגייס את כל מי שאפשר שחושב שהוא מסוגל ורוצה לתרום. להשתדל להמנע מלהכניס אנשים שבאים בשביל אינטרס (לא צריך שתהייה קבוצה שכולם מחפשים איך לצאת ממנה ראש העיר אלה אנשים שרוצים לשפר לעצמם את איכות החיים). ברגע שיש קבוצה - קובעים מטרות , מעלים בעיות קטנות שאפשר לשנות ואיך... לאט לאט מגדילים את הקבוצה ופונים לטפל בבעיות גדולות יותר ויותר וכך נפתור את הבעיות . כל אחד יגיד מה מציק לו - יחד נעשה כל אחד מעט כדי לפתור את הבעיה ונצליח אולי לא לפתור הכל אבל הרבה דברים כן נפתור. קבוצות קטנות בעכו הגיעו לדברים מאוד גדולים.
 
למעלה