ל sanlee בושה, ממש כך H-(

ביילי_007

New member
ל sanlee בושה, ממש כך H-(

אנו חיים במדינה דמוקרטית במידה ולא ידעת, זכות הפלוריזם זה זכות בסיסית אחת יסודות הדמוקרטיה. זכותו המלאה של כל ארגון גם אם אתה מסכים איתו או לא לפרסם את חוות דעתו על כל נושא. העובדה שהכנסת את ספרו של היטלר ופרוטקול זקני ציון - ממש ראויה לכל גינוי, ואני מבקש שכולם יעשו כמוני. ועוד אתה קורא לנו גזענים. אני יגלה לך סוד - גם אני לא מסכים עם חלק מפעולתיה של תנועת ``שלום עכשיו`` אבל היא תנועה לגטימית ככל התנועות הפוליטיות בישראל. וזכותם לחשוב ולפרסם את כל העולה על דעתם. תודה,
 

ביילי_007

New member
אוקיי, אני מוקיע את sanlee

מה שתרצה ידידי eliasys , בכל מקרה אני לא מתייחס sanlee הוא נראה לי אדם קיצוני מידי שלא יודע גבולות. חושב שמלחמה, אלימות והרג יכולים להביא שלום אז הוא טועה - רק פתרון מדיני ומשא ומתן יכולים לעשות לעשות שלום. תודה,
 

sanlee

New member
ממך ELISYS לא ציפתי לתגובה אחרת

אתה הרי ערבי ,אז למה שתגיד שאתם לא בסדר? אתה מתיישר לפי העדר. גם אם אתה מנסה להיות יותר אינטליגנט המנטליות דופקת אותך. עברתי על המסרים שלך בפורום והמסקנה שהגעתי היא שאתה באיצטלה של אדם נאור בעצם שונא את היהודים ורוצה להחריב את המדינה במתכונתה הנוכחית. שתי מדינות לעם אחד לעם הערבי!!! בזה אתה מעוניין!
 

eliasys

New member
נראה לי שאת פסיכולוגית

לפני שתנתחי אותי תנתחי את דעותייך ואת עצמך. הבעיה שפסיכולוגים יודעים לתת עצה לאחרים ,,, אבל לעצמם הם אף פעם לא מנסים לעזור. את יודעת למה? כי אף פעם לא ניסו להסתכל את תוככי נפשם. תמיד הם מחתתים בנפש של האחר. אני ערבי גאה, אבל בשום אופן לא רוצה בהכחדתה והשמדתה של מדינת ישראל, זה עדיין לא עוסר עליי להביע את דעותיי האוהדות לגבי בני עמי. אני את המדינה שלי כבר מצאתי ואני חי בה ברצון, אבל יש אנשים לשא מצאו להם עדיין אפילו לחם..תקראי את שיר השלום שכתבתי באחת ההודעות שלי זה עדיין טרי, ואני בטוח שלא תקבלי קלקול כיבה מזה.
 

sanlee

New member
ELIASYS תבדוק ותגלה הפתעה.

קודם זה אני ולא היא . אני לא פסיכולוג אם הייתה שואל ולא קובע ,ההיתי אולי מעריך את כתיבתך קצת יותר. שנית בגלל מוצאי אני מכיר אותכם היטב את השפה , הכתיבה , והקריאה. וגם את המנטליות. גם אני גאה שאתה ערבי גאה ואין לי כל בעיה עם זה. ואין לי כל כוונה להכנס לנבכי נישמתך . מה יש לך פרנויה? בסך הכל אני מתנגד לזכות השיבה באופן גורף.הכוונה לשיבה פיזת . על פיצויים אני מוכן להתווכך איתך ,גם לי יש מה לומר לשותפיך המיצרים עכשיו אני מקווה שאתה הבנתה אותי היטב.
 

eliasys

New member
לפחות הויכוח התחיל להיות יותר עניינ

אני שמח רק על דבר אחד שהויכוח מתחיל להיות יותר ענייני ולא עוסק בהשמצות. ובקשר להעדפותיך הספרותיות הקשורות בכתבתי, זה ממש לא רלוונטי. ועוד משהו אני לא סובל מפרנויה!!! תתפלא!! ומה אתה מערבב בין עיקר לתפל, מה לי ולמצרים ???
 

sanlee

New member
ELIASYS אין כל עניין אישי...

יש ויכוח לאומי ביננו והוא לגיטימי כל עוד והוא בגבולות החוק. אין אני בא לומר שחרגתה מכך ושלא יובן אחרת.אני מכיר היטב את הרגישות של הצד השני ולכן אני מדגיש זאת. לגבי מיצרים בגוף הכתבה רמזתי לך על מוצאי שתבין שאני לא אחד שלא יודע על מה מדובר. על הצד הספרותי זה היה סתם עקיצה ,תקבל זאת בהומור.
 

עופרי-

New member
המטליות דופקת גם אותך

גם את מנסה להראות ולהציג צד נאור, אבל למעשה כשאת מפרטת פה את דעותייך, ניתן להבין כמה שאת רחוקה מנאורות וקרובה יותר לפרימיטיביות. אני חושבת שחופש ההתבטאות הוא דבר לגיטימי בכל מדינה תקנית ומודרנית אבל (וכאן אבל גדול) לחשוב שכולם דפוקים, טיפשים ומפגרים ורק אנחנו נורא חכמים ומתקדמים- זו תכונה בלעדית של יהודים ואמריקאים. וסליחה אם אני פוגעת במישהו כאן אבל זו דעתי. ועד שלא יוחלט אחרת, אני אומר אותה. אגב, כל צד הוא בעד הצד שלו, ואף אחד לא אמר שצריכה להיות אהבה גדולה בין כולם. בתוך העם היהודי יש הרבה תככים ושנאות אז למה ציפית? מה שצריך להגיע אליו הוא ה--ב--נ--ה!!!!! וחוץ מזה, ההרגל הזה להכליל לא מקובל עליי. משום צד. כל היהודים הם X? וכל הערבים הם Y?
 

עופרי-

New member
תגידו לי?יש פה חוסר תקשורת??

האם אני הגבתי להודעות שלך?? הגבתי להודעה של sanlee וחוץ מזה אני בחורה. אתה גם לא קורא ברור?
 

sanlee

New member
עופרי נשים קצת יותר חכמות מהחיקוי .

שאת מציגה לנשים. ועודף תבונה זה לא הצד החזק שלך. אני מציע לך לקחת קורס בהבנת הניקרא את זקוקה לו דחוף. אחרת אני לא מבין מאין הפרשנות שלך לדברי. מנטליות הוא דבר עובדתי אם לא ידעת, והא שייך לחברה לכל חברה השאלה היא איזה מנטליות. אז רצית שאכליל את הערבים עם הארופים?. או עם הקנדים? אני לא טענתי שהם מטומטמים אבל בטיפשוטך את שהכנסת את זה. לגבי חופש הבטוי שידברו עד להודעה חדשה אין לי עם זה כל בעיה עד שזה נוגד את החוק.
 

עופרי-

New member
אתה שפוי?

בטיפשותי? מי הרשה לך לכנות אותי טיפשה? ``תבונה אינה הצד החזק שלך`` זה הנימוק הקבוע שלך? כי אתה לא משתקף לי אדם נבון או פיקח או חכם כל-כך מכל הודעותיך. אתה אמנם מנסה להציג את עצמך כך אבל אתה מנותק. ידוע לי בדיוק מהיכן מגיעה מנטליות ואתה לא זה שילמד אותי. אלא שמה שלא הפנמת הוא שאין מנטליות טובה יותר מאחרת, אלא יש מנטליותץ שונה מאחרת. אתה כל-כך יהיר שאתה בטוח שמנטליות של מישהו אחר דופקת אותו אבל שלך לא. מאיפה הזלזול הזה? מחוסר הבטחון שלך? אני יכולה ללמד אותך הבנת הנקרא, ברור? וגם כתיבה ללא שגיאות אם תרצה. אגב, אני בחורה בכל רמ``ח איבריי. מה שקשה לומר על גבריותך. ואם אתקל שוב ברמיזות זלזלניות על טיפשות וכדומה, אני אבעט אותך כל-כך חזק שלא תבין מהכין זה מגיע.
 

sanlee

New member
אני ממש מחכה לרגע הזה?עופרי

אני מבין שאת עוסקת בסאדו בעיטות שוטים .אז תחפשי לך מישהו אחר . יש פורומים של סוטים וזה מקומך גם אם זה אינטרפטציה שלי לכתבה שלך. אולי שם תימצאי מישהו שידאג לך.
 
למעלה