מאז שהגיעו שני גברים ונסה התרחקה מאיתי מה

ingel

New member
מאז שהגיעו שני גברים ונסה התרחקה מאיתי מה

הסיפור שלה??? הבנאדם תמך בה,עשה לה מסג' כול הזמן,הכניס לה אצבעות,הכין לה אוכל והיא רואה גברים חדשים וישר שוכחת אותו. נראה לי בגלל זה גם הקהל לא אוהב אותה או מתעסק בה יותר מדי.היא לא אמינה וישר קופצת מפה לשם. מסכן איתי.אם היו נותנים לי לבחור חבר מהמתמודדים הייתי בוחר באיתי.הוא אחלה בחור שאפשר לסמוך עליו ולדבר איתו. אז מה אם הוא לא דמות טלוויזיונית!? הוא בחור עם לב נקי.
 
אבל זה היה כל כך צפוי

איתי יבש. לא עושה לה את זה. והיא גם אמרה שלו היו במקום אחר לא הייתה מסתכלת עליו בכלל. הוא היה ברירת מחדל, עד כמה שלא נעים לומר. הדבר הראשון שאמרה כשהחדשים שאלו אותה עליה ועל איתי 'אנחנו לא זוג'. היא אפילו לא פירגנה, או סיפרה על הקשר ביניהם, רק נפנפה והורידה אותם מזה שהם זוג כדי להבהיר שהיא פנויה. ונסה צריכה מישהו עם פלפל. איתי נוח וצפוי מדי. נדמה לי שקרן זו שאמרה על איתי וונסה - הוא כמו אחת החיות הפצועות שהיא אוספת ומטפלת בהן.
 

kren2

New member
אחת החיות הפצועות?!?

אני לא מבינה,נכון שאיתי חסר עמוד שדרה אבל זה לא אומר שצריך לנצל אותו בוודאי.נכון שונסה צריכה מישהו עם פלפל כמו שאמרתם אבל למה לנצל? ונסה נתנתה לקהל תחושה שהיא ואיתי זוג,כי הם הזדיינו לפי ראות עייני, שכבו במיטה,ונסה סיפרה אותו ובמהלך התספורת היא גם ליטפה את בולבולו כאשר הוא עומד וזה יוצר קונטציה של זוג או כאלה שהם בתהליכים של להיות זוג,או שבעצם ונסה רק חרמנית ואני בוחרת בשלישי כנראה שהיא רק חרמנית וקופצת מזין לזין(סליחה על המילים אבל הייתי חייבת להביע את דעתי) וזאת זוכתה ואני לא מתערבת חלילה.
 
ונסה לא מסתירה את זה

היא אמרה היום לליאון ששאל אותה מה קורה בינך לאיתי? שהם לא זוג ואף פעם לא היו זוג, למרות שהיא בטוחה שאלה שבחוץ בטוחים שהם כן זוג, אבל אפילו איתי יודע שהם לא זוג כי אמרה לו את זה מהתחלה שהיא לא מחפשת קשר רציני רק סקס ושהוא ברירת מחדל, בגלל שצבר לא מעוניין בה.
 
למעלה