מאקו הפתיעו לטובה והזכירו את אלדד וקארין במצעד הפרידות

  • פותח הנושא l86
  • פורסם בתאריך

l86

New member
אה, אוקיי, מצאתי את הכתבה בה זה מוזכר.

http://www.maariv.co.il/gossip/Article-480884

סבבה, לא חשבתי שאין לה הסכם עם הרדיו, אבל הם לא היו חייבים להמשיך להעסיק אותה ובכל זאת נתנו לה תוכנית חדשה והחתימו אותה לשנה. אם היא תמשיך עוד מעבר לכך, זה יהיה סימן שהם מרוצים ממנה.

בכל מקרה נושא הדיון היה בכלל "מאקו" והיחס שלהם לאלדד וקארין, כבר ירדנו למקום שלישי חבר'ה, בבקשה תצביעו כל מי שעדיין לא הספיק.
 

ertyu2

New member
הצבעתי


לגבי הדיון על קארין, אם העסק מצליח או לא מצליח את זה נדע רק בעתיד ובינתיים כל אחת יכולה לדבר רק מתחושותיה, אבל היא בהחלט עובדת קשה ועדיין בתודעה.
 

l86

New member


אני מסכימה איתך, כל אחת דיברה מתחושותיה כי לאף אחת אין באמת נתונים על העסק. זה בעצם מה שניסיתי להגיד, אני לא יודעת כמה העסק שלה מרוויח אבל היא בכל מקרה עדיין בתודעה ועדיין מדברים עליה, אם בהקשר של העסק ואם בהקשר של תוכנית הרדיו.
 

פאפא5

New member
נכון, גם אני לא יודעת, אני פשוט מעריכה כך

היא עדיין נמצאת באיזור כל האקשן, אני לא יודעת אם היא חתומה עדיין אצל יריב נתי, אבל היא מוזמנת להשקות, כמו השבוע הייתה בהשקה של ״ כפולים״ .גם אני הצבעתי:)
 

l86

New member
אני מניחה שהיא עדיין אצל יריב כל עוד לא פורסם אחרת

וזה שהיא מוזמנת להשקות זה שילוב של זה ושל היכרות עם הרבה שחקנים. השקות זה בהחלט עוד משהו שיכול לעזור לה להישאר בתודעה.

:) איזה כיף, כבר מעל ל-600 הצבעות ואנשים אפילו מדברים עליהם בטוקבקים. יש שם אנשים שאפילו לא ידעו שהם נפרדו, טוב למה שיידעו אם "מאקו" בכלל לא טרחו לכתוב על זה.....
 

l86

New member
תראי, לא כולם אוהדים שרופים כמונו


יש אנשים שמתעניינים בזוגות וקוראים עליהם פה ושם, אבל לא ממש עוקבים אחריהם באינסטגרם ובפייסבוק, ומי שאתר הרכילות היחיד שהוא ניזון ממנו זה "מאקו" בעצם לא ידע שהם נפרדו עד עכשיו כי "מאקו" מעולם לא טרחו לכתוב על זה.
 

פיליפ101

New member
אז היא מוזמנת להשקות

לא יצא לה שום דבר מהיריב ודנה נכון הם עדיין עושים אחד לשני לייקים בפייסבוק אבל חוץ מזה כלום
 

l86

New member
היא לא רוצה ש"ייצא" לה מזה כלום, יש לה מקצוע והיא עוסקת בו.

היא לא מחפשת לעשות קמפיינים או לנדוד מריאליטי לריאליטי. זה משאיר אותה בתודעה וזה עוזר לעסק שלה, שזה מה שחשוב.
 

l86

New member
מן הסתם, כי היא מעצבת אופנה. בתור מה את רוצה שיזכירו אותה?

 

פיליפ101

New member
זה שהזכירו אותה פעמיים בכתבת אופנה לא אומר כלום זה לא אומר

שהיא נשארה בתודעה אבל אולי יש לה עכשיו חברים מתעשיית האופנה
 

l86

New member
זה בעיקר אומר שהיא מספיק מעניינת כדי שיכתבו עליה

תחשבי כמה מעצבי אופנה צעירים יש ועל כמה מעטים מהם יוצא לנו לשמוע, אז קארין היא מהשמות היותר מוכרים, אם היא הגיעה לזה בזכות קשרים/היח"צ של יריב או שהיא באמת נחשבת עילוי בתחום אין לי מושג, כמו שאין לי מושג כמה העסק שלה מרוויח, אני רק מתארת את התחושות שלי על פי כתבות ותגובות שנתקלתי בהן.
 

פאפא5

New member
אני מחבבת אותה מאוד, אבל בקשר לאופנה, נו במילים רכות

הבגדים שלה והסגנון שלה לא לטעמי, אני לא מזלזלת בכושר העיצוב שלה ובכשרונה אבל הטעם שלי בבגדים הוא אחר, היא בחורה צעירה ולפעמים נדמה שהיא מבגרת את עצמה מעמיסה על עצמה, תכשיטים ענקיים בגדים עם מלמלות ניטים, לא יודעת בעיני היא יפיפיה ועדיף שתתלבש כמו הצעירות עכשיו. ברדיו היא נהדרת לפחות לדעתי,היא יותר מתאימה למדיה הזאת, היה מתאים לה לשבת בפאנל בערוץ 24 היא חכמה רהוטה ויפה... אלדד פחות הסתדר, הוא לא דברן גדול, ולא מברבר מילים מיותרות, הוא מאוד ישיר וזה פחות מתאים:)
 

l86

New member
אמממ כן, גם אני לא מתחברת לכל מה שהיא עושה

יש לה כמה דברים יפים אבל לפעמים היא מנסה ללכת רחוק מדי וזה יוצא לה מוזר...אבל זה עניין של טעם.

תלוי מה הנושא של הדיון, על פוליטיקה למשל אלדד יכול לחפור שעות בעוד שקארין בכלל לא מתעניינת בזה. קארין מבינה באופנה, באומנות, בתזונה ובספורט, פחות באקטואליה וברכילות, אז אני לא יודעת אם היא הייתה משתלבת בפאנלים של ערוץ 24.
 

אנבל25

New member
מקום שלישי בפער קטן...לא רע!

יש לי תיאוריה לגבי לאן נעלמו אוהדי אלדד ולמה הם צצים רק בדברים כאלה:

רוב אוהדי אלדד אהבו את מרטין ולא אהבו את קארין. לכן כשאלדד בחר בקארין הם עזבו אותו. הקבוצה שנשארה שפטה אותו בעיקר ביחס לקארין ולכן הם היו פחות "שרופים" לגביו באופן אישי וזו הסיבה שלא ראינו את רובם בפורום הזה. אבל אנחנו רואים אותם בכל מה שנוגע ליחסיו עם קארין, אם זה בראיון ב"מה אתם אומרים" ואם זה במצעד הזה. הם גם לא רבים כל כך לפי מה שאני רואה בטוקבקים, אולי יש כמה שכותבים הרבה בהרבה שמות. אני גם לא חושבת שכל מי שהצביע לאלדד וקארין במצעד הזה הוא אוהד שלהם, במיוחד כשאפשר להצביע לכמה זוגות, מה שאומר שייתכן שהצביעו להם אנשים בלי מעורבות רגשית מיוחדת, סתם כאלה שחשבו שהם זוג שחבל שנפרד וגם הצביעו לעוד זוגות שלדעתם חבל שנפרדו.
 

l86

New member
נכון :)

תיאוריה מעניינת ואני מסכימה איתך, רוב אוהדי אלדד לא אהבו את קארין אף פעם והזוגיות שלהם החלישה את הפופולאריות שלו. לגבי ההצבעות, לא יודעת, הרי גם תמונות שהוא שם עם קארין באינסטגרם היו מקבלות לפחות 600 לייקים אז זה דווקא יכול להיות הגיוני תיאורטית שאלה אותם אנשים שהצביעו להם. אולי הם לא בדיוק אוהדים ולא מעורבים רגשית כמונו, אבל הם מתעניינים באלדד מספיק כדי לעקוב אחרי הזוגיות שלו באינסטגרם וכדי להצביע לו במצעדים כאלה.
 

פאפא5

New member
אני חושבת הפוך


לדעתי הזוגיות בנתה אותו. אם לא היה מתגלה בו צד הגבר המאוהב, לצערי אלדד היה נשאר די מעצבן ובצד. חבל שקומץ אוהדים חשב שעדיף לו לבלות את החודשיים וחצי הנותרים בחברת אישה רעה שהוציאה ממנו צדדים קשים והיא מרטין וגבר הומו מזדקן ממורמר. אני דוקא חושבת שאוהדים הללו העריצו את לינור ולא את מרטין ( את מרטין מאוחר יותר) ופינטזו על רומן עם לינור, לכן דחפו להדיח את קארין. המעניין הוא שהגברת שלא אומר את שמה, שעמדה בראש מסע היחצנות של אלדד, שעמדה על כך שחייבים להדיח את קארין, והיא לא טובה לו, היום נמצאת בראש מעריציה ועל כל סטטוס תמונה שקארין מעלה היא נותנת לה לייק:)
 

l86

New member
רינת דניאל ממש לא עושה לייקים לקארין

נראה לי שהתבלבלת, היא עושה לייקים למרטין. היא נטשה את אלדד ברגע שהוא בחר בקארין ואיתה כל שאר האוהדים מלבד הקומץ שאהב את קארין. עובדתית זה מה שקרה, זה לא עניין של דעה, מתוך 6000 אוהדי אלדד נשארו רק 600.

לא נכון, אני דווקא לא מכירה הרבה אוהדי אלדד שאהבו את לינור, אולי הייתה להם סימפטיה כלפיה אבל לא אהבו אותה ולא הצביעו לה. אין מה להשוות לאהבה שהייתה להם למרטין.
 
למעלה