m a r o k a i
New member
מארס ממוגן באגד+נסיעה בSU313
מארס ממוגן באגד+נסיעה בSU313
היום כשנסעתי בחזרה מצומת רעננה בקו 921 של אגד (למוענינים בי 10 בי מארס ירוק עם השילוט הכתום ומבפנים יש כיתוב עצור אלקטרוני וגם שעה מהירות וטמפ') ראיתי מארס ירוק ממוגן של של אגד ואם אני לא טועה המנוע היה בי 12 בי אבל אני כמעט בטוח שזה המנוע. האוטובוס היה בעל 3 גלגלים מהצד וזה היה נראה כמו הנידרפלור הארוך הנסיוני (אני מתכון לאיך שהגלגלים נראו) בגלל שנסעתי לכיון השני לא הצלחתי לראות את מספרו. למישהו יש פרטים על האוטובוס הזה? נסעתי בSU313 (ככה קוראים לו?) של מטרופולין ובקו 380 והאוטובוס היה די בסדר בנסיעה אך הוא לא כל כך מתאים לקווים של מטרופולין כי האוטובוס היה יחסית צפוף ותא המטען לא הספיק אפילו ב380 שבדרך כלל לא מכניסים הרבה ואם בכלל לתא המטען אנשים היו צריכים להכניס את המטען עצמו לאוטובוס. העיצוב שלו מבפנים לא משהו, יותר העדפתי את הסידראל או המארס או החללית וגם הנהג דיבר עם אחד הנוסעים ואמרו שהB7L הוא אוטובוס די טוב
מארס ממוגן באגד+נסיעה בSU313
היום כשנסעתי בחזרה מצומת רעננה בקו 921 של אגד (למוענינים בי 10 בי מארס ירוק עם השילוט הכתום ומבפנים יש כיתוב עצור אלקטרוני וגם שעה מהירות וטמפ') ראיתי מארס ירוק ממוגן של של אגד ואם אני לא טועה המנוע היה בי 12 בי אבל אני כמעט בטוח שזה המנוע. האוטובוס היה בעל 3 גלגלים מהצד וזה היה נראה כמו הנידרפלור הארוך הנסיוני (אני מתכון לאיך שהגלגלים נראו) בגלל שנסעתי לכיון השני לא הצלחתי לראות את מספרו. למישהו יש פרטים על האוטובוס הזה? נסעתי בSU313 (ככה קוראים לו?) של מטרופולין ובקו 380 והאוטובוס היה די בסדר בנסיעה אך הוא לא כל כך מתאים לקווים של מטרופולין כי האוטובוס היה יחסית צפוף ותא המטען לא הספיק אפילו ב380 שבדרך כלל לא מכניסים הרבה ואם בכלל לתא המטען אנשים היו צריכים להכניס את המטען עצמו לאוטובוס. העיצוב שלו מבפנים לא משהו, יותר העדפתי את הסידראל או המארס או החללית וגם הנהג דיבר עם אחד הנוסעים ואמרו שהB7L הוא אוטובוס די טוב