מבחנים לא משקפים ידיעות אמיתיות ב..

מבחנים לא משקפים ידיעות אמיתיות ב..

בתיכון. לדוגמא, היסטוריה היא קליטת חומר - פונקציה מגעילה של שינון ולמידה בע"פ של החומר הנלמד והמורים חושבים שאם התלמידים עונים על המבחנים ולומדים כביכול למבחנים אז הם יודעים את החומר. אז כן, יש ילדים שזוכרים ויודעים פה ושם תאריכים ואת הסיפור ההיסטוריים אבל הרוב (כמוני!!) לא זוכר כלום לאחר הבחינה ולא מפיקים מזה - באמת שום דבר!! אז בשביל מה זה? סתם לעשות עינוי ישראלי
לתלמידים? ובנימה פסימית זאת - ובמחשבה שלא תהיה שיטה בשנים הקרובות שישנו את זה, אני אסגור את העניין ואשמח לתגובות. ערן
 
למעלה