מבנה השקעה מתאים לישראלי

jafar1

New member
מבנה השקעה מתאים לישראלי

שלום,
בהמשך למספר הודעות שראיתי בפורום, אשמח אם מישהו יעשה סדר לגבי המבנה של ההשקעה שלו. שכן זהו אחד המעצורים הגדולים ביותר לפחות מבחינתי בקבלת החלטה להשקיע בארה"ב.

על מנת להמנע ממיסוי של 48% (דרך אגב מה שהמגיב בהודעה אחרת לא לקח בחשבון זה שהוא נדרש בישראל לשלם גם ביטוח לאומי על ההשקעה שלו כך שהמס אף גבוה יותר), ניתן לפעול במגוון התאגדויות.

אשמח לדעת מה הדרך בה אתם בחרתם להשקיע בארה"ב במקרה להלן:

1. רכישה של דירה אחת בארה"ב - 2 משקיעים רוכשים את הדירה יחד

מבנה לצורכי מס והגנה משפטית
2. האם הרכישה של הנכס הנה באמצעות LLC בארה"ב?
3. איך אתם מאוגדים בישראל - בתור יחיד או בתור חברה? כלומר, מי מחזיק ב - LLC?

תפעולי
4. איך אתם מושכים את דמי השכירות?
5. מי רואה החשבון שלכם בארה"ב, מה הוא עושה וכמה אתם משלמים לו ?
6. איך אתם מדווחים בישראל?

תודה
 
איך משקיעים בארה"ב

לגבי שאלותיך:
1. כששני משקיעים רוכשים נכס בארה"ב הם יכולים לרכוש כבעלים פרטיים או LLC - אין ביניהם הבדל מבחינה מיסויית, יש הבדל בכך שלפתוח LLC עולה כסף (העלות משתנה ממדינה למדינה).
הבדל נוסף מעבר לזה ש LLC דומה לחברה בע"מ פה מבחינת העובדה כי לא יוכלו לתבוע אותך באופן אישי אם חלילה יקרה משהו קיצוני ויש הפרדה בין המשקיע ל LLC. במידה ותפתחו אחד כזה שניכם תהיו הבעלים של ה LLC.
2. אין צורך להתאגד בישראל. בישראל אתם נחשבים 2 אנשים שמחזיקים בנכס בארה"ב, אין צורך לפתוח פה עוסק מורשה או חברה בע"מ ובכל להכפיל את הדיווחים והמיסויים.
3. את דמי השכירות ניתן לקבל בחשבון בנק בארץ או בארה"ב, אם יש לכם אחד כזה. יש כאלו שמעדיפים למשוך השכירות אחת לרבעון כדי לחסוך עמלות המרה והעברה.
4. רו"ח עולה סביב ה 100-200 דולר בשנה
5. לאחר שאתם מדווחים בארה"ב אתם מקבלים מהרו"ח K1 בו מצויין הרווח שלכם. עם זה אתם הולכים לרו"ח ישראלי או ישירות למס הכנסה ומדווחים על כך.
כפי שכתבתי בפוסט הקודם, ישנם 2 מסלולים: 15 אחוז מההכנסה או על פי המס השולי על פי בחירתו של המשקיע
 

vinney

Well-known member
לא קונים נדל"ן תחת חברה מאוגת בארה"ב, נקודה.

כל האומר לך אחרת - ברח ממנו.
&nbsp
מס החברות והמיסוי הכפול יאכלו לך את כל הרווחים עוד לפני שבכלל תראה אותם.
&nbsp
LLC לצורך העניין זה גורם שקוף מבחינת מיסוי, וזה מסתכם באו שותפות (אם זה LLC עם יותר מחבר אחד) או מס אישי (עבור LLC עם חבר בודד). ככל הידוע לי, LLC שהוא שקוף בארה"ב - יהיה שקוף גם בישראל. מס חברות ומיסוי כפול זאת בעיה שקיימת גם בישראל עבור חברות מאוגדות וככל הידוע לי החסרונות בנושא בארה"ב תקפים גם בישראל.
 
למעלה