מבצע לחג למהירי החלטה.

מצב
הנושא נעול.

stratomaximus

New member
הנוף ממרפסת המוזיאון
זה הנוף הנגלה מהמרפסת בה תלוי המטוס של פיינשטיין.
תחנת Möckernbrücke‎ של הרכבת התחתית
אחת מכמה שחלקן או כולן נמצא דווקא מעל פני האדמה. בתמונה רואים את החלק של קו U1, וכדי לעבור לחלק התת קרקעי, שבו עוצר קו U7, יש צורך לחצות את התעלה על הגשרון שימין ל"סככה".
 

בועז ל

New member
מבצע לחג למהירי החלטה.

מה הייתם מעדיפים לראות: שרשור תמונות מכאן?
ויש גם קטרים ורכבות
במוזיאון קיימת תצוגה כרונולוגית של ציוד רכבתי - קטרים בעיקר. למען האמת, קולקציה נאה למדי של קטרים שתחילתם במאה ה-19. תנאי התאורה באולמות התצוגה די מקשה על הצילום, אבל הנה בכ"ז מס' תמונות.
 

amit1270

New member
ויש גם קטרים ורכבות
במוזיאון קיימת תצוגה כרונולוגית של ציוד רכבתי - קטרים בעיקר. למען האמת, קולקציה נאה למדי של קטרים שתחילתם במאה ה-19. תנאי התאורה באולמות התצוגה די מקשה על הצילום, אבל הנה בכ"ז מס' תמונות.
זה הקטר של וילהלם
 
נראה יותר כמו אוטובוס מאשר קרון רכבת.
בגלל זה קוראים לו 'מסילבוס'!
בשפת המקור: Schienenbus, באנגלית Railbus. בבריטניה, חלק מהמסילבוסים של שנות ה-80 ממש התבססו על רכיבים אוטובוסיים, ובגרמניה של שנות ה-50 ניסו לבנות אוטובוס שיכול לעבור מהכביש למסילה וחזרה.
 

בועז ל

New member
בגלל זה קוראים לו 'מסילבוס'!
בשפת המקור: Schienenbus, באנגלית Railbus. בבריטניה, חלק מהמסילבוסים של שנות ה-80 ממש התבססו על רכיבים אוטובוסיים, ובגרמניה של שנות ה-50 ניסו לבנות אוטובוס שיכול לעבור מהכביש למסילה וחזרה.
כפריט ביזארי, הוא בהחלט מתאים לאוסף שלך.
 
כפריט ביזארי, הוא בהחלט מתאים לאוסף שלך.
ביזארי זה עניין יחסי
רק ממשפחת הדגמים של המסילבוס המצולם בנו כ-1000 חתיכות, שזה יותר מכל קרונות הנוסעים והקרונועים שהיו בארץ אי-פעם ביחד, כך ש-'ביזארי' או יוצא דופן זה עניין יחסי. נהוג לומר שהמסילבוסים האלו, שמכונים 'אירדנגרים' על שם היצרן, הצילו רבות מהשלוחות הכפריות מסגירה, או לפחות דחו אותה בכמה עשורים, בזכות החסכון שהביאו לשלוחה דלת-נוסעים ביחס לרכבת עם קטר וקרונות שהופעלה בה קודם לכן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה