מבצע עיקור של חתולי רחוב

musmus

New member
לילך כתוב שהמבצע באזור השרון

ואת טוענת שהוטרינר נמצא בראשלצ
 

**לילך**

New member
זה באמת מוזר אבל...

עובדה שלפלאפון שהם מפרסמים עונה וטרינר שהמרפאה שלו ברשל"צ. אני בכלל לא מבינה אותם , למה הם עשו הסכם רק עם וטרינר אחד באיזור אחד. במקום לעשות הסכם עם כמה וטרינרים בכמה איזורים. אתמול אפרת ר (מואללה ונענע) ואני לקחנו חתולת חצר לעיקור אצל וטרינר בר"ג (שילמנו יותר מ100 ש"ח , כי רשל"צ לא היה נוח לנו וזה וטרינר שאפרת מאד ממליצה עליו) ,הוטרינר הזה אמר לנו שאם S.O.S היו מפנים אליו ,נניח ביום קבוע בשבוע כמה חתולים לעיקור ,גם הוא היה מוכן לעשות את זה במחיר סביר ,משום מה נראה לי שיש פה קצת קומבינות. דרך אגב יש לי משהו לחדש לגבי עיקור צד לחתולה: שאלתי אותו מה עדיף ,אז מבחינתו זה לא משנה לבצע ניתוח צד או בטן , זה נכון שצד יותר כואב ,אבל לגבי חתולת רחוב ,עדיף לעשות עיקור צד ,ככה יותר בטוח שהתפרים לא יפתחו. החתולה שעיקרנו היא כזאת ממי ,היא התנהגה למופת וכאשר החזרתי אותה היום לחצר ,ישר שתתה ,אכלה והסתובבה קצת ,היא נראית לי ממש בסדר. היא חתולה ממש מקסימה , נשמה טובה ,עם אופי מאד נוח ,הבעיה שחסרה לה עין ,אם אתם מכירים מישהו שאולי לא איכפת לו לאמץ חתולה כזאת משגעת אפילו שאין לה עין ,ועכשיו היא גם מעוקרת ,תשלחו לי מייל.
 

ליציטה

New member
בקשר לSOS ../images/Emo4.gif

זה באמת נשמע לי קצת מוזר, אבל אם תתני את הטלפון של הוטרינר שעשה את העיקור, אני אשמח לדבר עם SOS , ואולי יעשו איתו גם כן הסכם. וכמובן א םאת מכירה עוד וטרינרים כאלו זה יהי מעולה.
 

טל קר

New member
הוטרינר שלי עיקר את החתולים שלי

ב- 175 ש"ח לחתול, מתוך התחשבות בכך שהם חתולי רחוב שאימצתי ואני סטודנטית דלפונית. הוא אליל! וברצינות: את דניאל קיבלתי מתנה ממי שמצאה את שני גורי החתולים ברחוב שאימצתי לחיקי. הוא גם הוטרינר שלה. אני אספר איך הוא נעשה הוטרינר שלה, כדי שתבינו במי מדובר. היא גרה בדרום תל אביב, ויום אחד איזה חתול רחוב גסס וילל וממש כבר ראו שהנמלים באו לעשות לו אמבוש והחלו לטייל אצלו בפה. הוא שכב וילל. היה כבר שתים בלילה, וליבם נכמר. הם רצו לקרוא לוטרינר, אבל איזה וטרינר יבוא בשתים בלילה? הם פתחו ספר טלפונים של אזור תל אביב, בדפי זהב, והתחילו להתקשר לכל הוטרינרים ברשימה. כולם לא ענו להם או טרקו להם במקרה הרע ולא הסכימו לבוא במקרה הטוב. רק דניאל הסכים והגיע בשלוש בלילה, טיפל בחתול הרחוב, לקח סכום סימלי כהרגלו כשמדובר בחתולי רחוב, והחתול הבריא (האגדות מספרות שזה החתול שאח"כ נעשה אביו של טייגר שלי). חוץ מזה הוא עושה ביקורי בית בלי לגבות תשלום על עצם זה שזה ביקור בית, עושה ביקורי בית גם בשישי שבת, אפשר לשאול אותו שאלות בטלפון גם ב11 בלילה, הוא התקשר אלי לפני יום כיפור להגיד לי שהוא עונה לשיחות גם ביום כיפור אם חו"ח קורה משהו, ואחרי כל זה לוקח סכומים ממש מתחשבים. כבר אמרתי שהוא אליל? נ.ב. לילך, איך הצלחתם לתפוס את חתולת הרחוב? גם אני רוצה לעקר את החתולים אצלי בחצר.
 

**לילך**

New member
החתולה הזאת מאד ידידותית

היא מתפנקת ומתלטפת ממש כמו חתולת בית ,זה היה די פשוט ,היה לנו כלוב מיוחד שנפתח גם מלמעלה ,אפרת ליטפה אותה ותפסה אותה, הכניסה לכלוב ואני סגרתי את המיכסה העליון. ללכידת חתולי רחוב פחדניים יש לוטרינר הזה כלוב/מלכודת מיוחד :שמים בפנים אוכל ,החתול ניכנס לאכול וקליק -הדלת נסגרת אוטומטית. תשאלי את דניאל אם יש לו כלוב מיוחד כזה להשאלה.
 

Easy_Rider

New member
טל, אני חייב להודות לך אישית !

טוליק חולה. התקשרתי לדניאל. הוא הגיע ! ישבנו שעה על הסברים, שאלות, הנחיות ועוד ... זהו, אני מקווה שיהיה בסדר, הוא עשה עלי רושם מצויין ! נ.ב. אני מחפש לטוליק חברה או חבר לחיים. צריך להיות בגילו - שלושה וחצי חודשים.
 

טל קר

New member
אני שמחה לשמוע!

את דניאל כאמור קיבלתי מתנה ממי שמצאה את החתולים שלי ברחוב כשהיו גורים, וזו מתנה שבלי קמצנות אני מעבירה הלאה... אתה יכול גם להעזר בדניאל בקשר למציאת חבר לטוליק, וטרינרים תמיד יודעים על חתולים למסירה. מחזיקה לטוליק אצבעות! מה דניאל אומר? במה הוא חולה?
 

musmus

New member
תשאלי אותם באילו ערים הם מוכנים

לעשות הסכם ואנחנו נדאג לבקש מכל משתתפי הפורומים למצוא וטרינרים בכל עיר שהם מוכנים. דבר נוסף בתל אביב יש עיקורים חינם אני לא יודע למי לפנות אבל נדמה לי שלילך יודעת. אפשר כמובן להתקשר 106 ולברר
 

**לילך**

New member
עיקורים ע"י עריית ת"א

אלא הפרטים שידועים לי: ניתן לשלוח פקס לעיריית ת"א לפקס מספר: 6406673 ולהודיע להם שברחוב מסויים בכתובת מסויימת יש כך וכך חתולים שצריך קר , רצוי להוסיף שם פונה ,כתובת וטלפון . הם באים לוקחים את החתולים ,מעקרים ומחזירים לאותו המקום.
 

**לילך**

New member
פרטים של הוטרינר

שמו: קובי יפעת הוא עובד ברמת-גן טלפון במירפאה: 03-6723187 דרך אגב הוא היה ממש נחמד ויש לו אפילו כלובים מיוחדים ,למשל מן כלוב מלכודת שעוזר ללכוד חתולי רחוב. הוא נתן לנו כלוב מיוחד להביא את החתולה והיום הוא השאיל לי מינשא כדי להחזיר אותה לחצר. אישית החתולים שלי מטופלים אצל וטרינר אחר ,אבל אפרת ר ששני החתולים שלה מטופלים אצלו מאד ממליצה עליו.
 

ליציטה

New member
מצטערת, אבל ../images/Emo4.gif

עוד לא היה לי זמן פנוי לדבר עם העמותה, אני מבטיחה לקחת את הפרטים ולהעביר להם. אני מקווה שאספיק היום או מחר. וכמובן... עידכון מידי בפורום
 

ליציטה

New member
הודעה/בקשה לכל חברי הפורום ../images/Emo13.gif

אז ככה, דיברתי עם העמותה, ובקשר לוטרינר הספציפי הזה ישנה בעיתיות, מאחר ובעבר הוא עבד עם נעמה משהו... זו שהרדימה את החתולים. וזה בעייתי מבחינתם לעבוד עם וטרינר שעזר לה. אבל, אני אשמח מאוד אם תוכלו לשאול את הוטרינר האישי שלכם, אם הוא מוכן לבצע עיקורים בהנחות ובכלל לעבוד עם האגודה (וטרינר מכל עיר יתקבל בשמחה). אם כן, תשאירו פה טלפון ופרטים ואני אדאג שיצרו איתו קשר. תודה מראש לכל מי שיוכל לעזור
 

**לילך**

New member
לא ידעתי את זה

S.O.S צודקים נעמה אדלר ושיטתה להרדמת חתולים מוקצים מחמת מיאוס!!!!!!!!!!!
 
למעלה