מבקשת הצעות להפעלה

רוניתז1

New member
מבקשת הצעות להפעלה

שלום רב! אני זקוקה להצעות להפעלת מס' נשים, שרובן אינן מכירות אחת את השניה במסגרת מפגש חודשי במעגל נשים שכל אחת מביאה חברה וכך נוצר המעגל. בהתחלה העלינו נושא ופשוט דיברנו עליו ואח"כ כל פעם משהי אחרת העבירה את הערב. אני אשמח אם תוכלו לתת לי הצעות להפעלה אפשרית כי עכשו הגיע התור שלי ואין לי מושג מה לעשות. יש לציין שרוב הנשים רוחניות כאלה. תודה.
 

Dfengshui

New member
קצת פרטים

מי הנשים? מה טווח הגילאים? למה הן מתכנסות? מה הדבק שמחבר? מה המטרה? ........ סתם רעיון כללי - את יכולה לארגן בכמה מפגשים ראשונים הרצאת אורח שתהווה את "עמוד השידרה" של הערב ואחרי כמה מפגשים כולן תהיינה חברות כבר והערב יזרום.
 

רוניתז1

New member
קודם כל תודה על התשובה המהירה

וחוץ מזה קצת פרטים: זוהי קבוצה שמתכנסת פעמיים בחודש בירח מלא וירח חסר על מנת לאחד אנרגיות נשיות חזקות ולחזק האחת את השניה בכל תחום. כל הרעיון הוא שבכל ערב מישהי מהבנות תנחה ובעצם תתרום מעצמה למעגל. טווח הגילאים הוא מ-28 עד 48 בערך. רוב הנשים הם מאוד רוחניות, ובדרך כלל הערב מתחיל באיזה שהוא קטע של דמיון מודרך ואח"כ לפי הנחייה. לכן מכיוון שהגיע תורי להנחות אני לא ממש יודעת מה לעשות ואם יש למשהי הצעה למשהו מיוחד ומקורי אני מאוד אשמח. תודה ויום טוב לכולן!
 

tlingit

New member
הצעות

אני תמיד מתחילה בשאלות: האם יש נושא / רעיון / תוכן שאת רוצה להעביר? מה את רוצה שתהיה התוצאה של המפגש הזה? עם מה את רוצה שהמשתתפות יצאו? בינתיים, לפי המידע שסיפקת, אני מניחה שהמטרה היא יצירת קשר בין הנוכחות שאינן מכירות זו את זו לכן אולי כדאי שתתחילי במספר "תרגילים" (אני תמיד מחפשת מונח אחר) של היכרות. אני מאמינה שלאנשים יותר קל אם בונים להם תרגילים בצורה הדרגתית, כך שהם לא נדרשים לצאת מתוך עצמם באופן פתאומי עוד עצה היא שאחרי שאת מסבירה מה עומדים לעשות, את תהיי הראשונה ש"מבצעת" כך את נותנת דוגמה ובעצם מכוונת את אופי הפעילות שמתחילה (שזה אומר שאת מתכננת מראש את כל תשובותייך, כדי שיתנו כיוון רצוי לך
) אז הנה כמה רעיונות שעולים לי עכשיו, לפי המידע שנתת: אפשר להתחיל בסבב של הצגה עצמית, ומאחר שתיארת שהמפגשים קשורים במחזור הירח אולי כל אחת תציג את עצמה ותספר משהו קצר על עצמה שקשור לירח –משפט, סיפורון קצרצר, סתם איזה תחושה עושה לה הירח המלא/החסר/שלבי הביניים.. אחר כך אולי תעבירי חפץ בין כולם וכל אחת יכולה לומר עליו משהו, אפשר מצחיק אפשר רציני כדי שלא תהיה המתנה ארוכה מדי אפשר אולי להעביר חפץ אחד בכיוון אחד של המעגל וחפץ שני בכיוון השני. כך יש קצת "תנועה" של מוקד הקשב וגם השתחררות של הדינמיקה, הפנימית וההדדית... אולי את יכולה להמשיך בכך שכל אחת "תעניק מתנה" לזו שיושבת לידה היא תתאר את המתנה ומה היא מקווה שהמתנה תעשה/תועיל (אם כבר נוצרה חמימות בין כולם, יכולים כבר להופיע חיבוקי תודה) מה דעתך?
 
../images/Emo45.gif

מתחשק לי להיות בסדנא שתיארת, עיצות מעולות לדעתי, אהבתי את רעיות ההתייחסות לירח באופן פרטני.
 
תשאלי עוד שאלות חיבוק|

רק עכשיו שמתי לב לתשובתך, מה זה אומנות? אני יכולה לומר לך שצבעים משגעים אותי, יש לי| חוש אסטתי מאוד גבוהה. אני ידועה בשרשראות הצבעוניות והמקוריות שאני עושה. לימדתי את חברתי לעשות פימו, והיא עושה מזה עסק וכסף. אני עושה המון שעונים ממפיות, יפים כאלה עדינים ודעתי מקוריים לעצמי בלבד וכמתנות. פימו כמתחשק. אני מצלמת בטבע כבר המון שנים ורק לאחרונה יש לנו מצלמה דיגיטלית שבה ארצה להתמחות ולעבור לעבד את התמונה בפוטושופ ובפלאש. זה גם אומנות יש לי אוסף של פילים ודגים בבית. יודעת להעריך עבודות יד , כל מה שאנרתי זה אומנות?
 
רונית, מה היתרונות שלך?../images/Emo45.gif

מה את עושה בחייך המקצועיים? מה מבין הדברים שאת עושה, יודעת ולא עושה - את רוצה ויכולה להעביר בהנחייה? זו ההזדמנות שלך והיא תתבסס על עוצמותייך שלך.
 
היתרונות שלי

שירית, אין לי בעיה עם יתרונותי, נהפוכהוא: אני יכולה למנות אותן כאן ועכשיו: ואני כותבת אותן ועומדת מאחורי כל מילה. בעלת יוזמה, מתמידה, שמחה מכל דבר קטן. חושבת כשאני עושה, אוהבת שכל הפרטים נמצאים אצלי, יש לי יכולת מחשבה, המצאה, יש לי מלא רעיונות / מעוף . מאורגנת, אחראית. יש לי המון אנרגיה, אני ביצועיסטית טובה. יכולת קריאת השטח והבנתו , אם זה מצב, או אדם. לא חשבתי על הנחיה, כי זה דורש המון אנרגיה מעצמי לפחות בהתחלה. אני לא בטוחה שכרגע יש לי לתת את האנרגיה הזו. למרות שאני עושה את זה על חברותי: והן רבות ועל שכנתי ועל אחותי ועל בעלי. כל אחד נמצא בחיים שלו, לא בטוח בכלל שהם מבינות אותי, את היכולות שיש בכלל הכרה מה הן מחפשות? ומי אמר שאני לא עוזרת אני עוזרת להן המון. קודם כאוזן קשבת שאני חושבת שזה מאוד חשוב, שיש לך עם מי לדבר. לי היה קשה, ונעזרתי רבות במאמרים של מירה חניק באתר של ההעצמה, באתר של אמיר דרורי באחת הנשים כאן בעבודה שלי. והכל התבסס על חלקי משפטים, מאמרים שאנשים אמרו ומיד ביצעתי אינטרפטציה על עצמי. והכל התחיל מהתסכול הרב שחשתי בעבודתי. גם בקי עזרה לי בדברים שהיא כתבה לי. בהתחלה בכלל לא ידעתי מה קורה בחוץ שעות, מחירים, כלום לא ידעתי מה אני רוצה בכלל (גם היום לא) אבל זה נראה מנקודת מבט אחרת לגמרי. אני עוסקת בתמיכת משתמשי קצה, רציתי להיות מנהלת רשת, אבל הבנתי שיש לזה מחיר שאותו אין אני מוכנה לשלם. להיות כל הזמן זמינה. הרגשתי שאני לא מתחברת לזה. אני נמצאת בתפקידי כבר 6 שנים. רוצה אתגר חדש רוצה תפקיד חדש רוצה להתקדם. ולא יודעת לאן. אני כמובן מחפשת עבודה ומרגישה שיש דברים שכבר עשיתי כמו הדרכה, טכנאות מחשבים. ויש דברים כמו ניתוח מערוכת וכו' שאותם אני צריכה ללמוד, משמע להתעדכן, להשתדרג. מתלבטת מאוד עם ללכת ללמוד לימודי מידע כתואר שני באונ' בר אילן. שזה בעצם כללי מאוד, ובאמצעות כך לראות מה הכיוון???? ולא יכולה לשים את האצבע על המשהוא הזה. על כן ביקשתי את הטפסים.... אין ספק שאם יש משהו, אני מיד בודקת אותו ומבררת אם הוא מתאים לי. שהרי אנחנו בהעצמה יכולות הכל, מה שאנחנו רוצות. אבל איך בוחרים שירית? בעבודה הזו אני נמצאת עכשיו.
 
../images/Emo62.gif../images/Emo23.gif לך ממני ובוקר מצויין

אני אוהבת את הכתיבה שלך ויחד עם זאת אני קולטת ממנה מסר של בלבול וסערת רגשות. חסר סדר, ארגון ומבנה שיעשו לך סדר בבלאגן ויקנו לך תחושת כיוון ושליטה, על האופן שבו מתנהלים חייך המקצועיים. אני מדברת על מעבר מהתנהלות החיים לניהול החיים, מריאקטיביות (תגובה) לפרואקטיביות (יזמה+ אחריות). לדעתי, כדאי לך לחשוב על אימון אישי- עסקי שיסייע לך לייצר הבנייה ברורה וממוקדת של רעיונות ולהפכם למוצר מעשי. אני בשמחה אשלח לך חומרים, אולם, אין בכך די בכדי לבצע את התהליך.
 
את צודקת ב- 100%

אנחנו קוראות אחד את השניה, מראה כבר כתבתי. זה כ"כ נכון. כן אני מבינה שהמקצועיות היא חלק מאיזה שלם. שהשלם הזה צריכים להיות לו, איזה "נתוני פתיחה". אני מבינה שהשלם צריך שיהיה לו ייחוד. אני מבינה שלשלם הזה צריכם שיהיו רצונות ו/או חלומות. אני מבינה שלשלם הזה צריך שתהיה מטרה/תוכנית, כפי שאת קוראת לזה. אין ספק שאני מבולבלת, כי יש לי בראש כל מיני רעיונות ומחשבות ואני לא בטוחה שאני יודעת לקשור אותם. אין ספק שזה התחיל ברגשות, הופך מחשבות הופך רעיונות שעוד לא מומשו. יש מישהוא שזה לא כך אצלו, הרי זה חלק מתהליך.... אז קדימה, מה צריך לעשות?
 

רוניתז1

New member
אני במקצועי מנהלת חשבונות ו.....

בעצם אין לי כל קשר מקצועי לאותה הקבוצה מכיוון שרובן מטפלות בכל מיני שיטות טיפול אלטרנטיביות. חוץ מזה כבר נפגשנו מס' פעמים וכל מפגש מתחיל בהצגה של כל המשתתפות (בד"כ הבסיס הוא אותן נשים ומדי פעם מצטרפות חברות של..), חשבתי אולי לקחת את אחד הרעיונות שהוצגו כאן קודם בעניין רישום משפטים מסוימים בכרטיסיות ושכל אחת תבחר כרטיסיה ותגיב על המשפט שהיא בחרה. האם זה יכול להספיק או שאני צריכה לחפש עוד משהו להמשך? אני די חסרת ביטחון בנוגע למה אני מסוגלת לתרום לקבוצה שאני גם די זרה בה וגם לא שותפה לה מבחינה מקצועית. אבל אני מרגישה שאני חייבת לעשות משהו שישבור את הקרח וכן יחבר אותי לקבוצה הזאת בגלל מי שאני. אני מודה לכן מאוד על ההתייחסות זה מאוד מאוד חשוב לי. תודה!
 
למעלה