מבקשת מכולכן החזקת אצבעות

מבקשת מכולכן החזקת אצבעות

מכיוון שהחזקת האצבעות שלכן פועלת כאן כמטה קסמים. התלבטתי אם לכתוב לכן והחלטתי שבנתיים אבקש רק את תמיכתכן, תפילותיכן, אהבתכן שיעזרו לי מאוד לעבור את הימים הנוראים, תרתי משמע בשלום. תודה וגמר חתימה טובה.
 

2קשת

New member
נורית הלב שלי איתך

וגם כל האצבעות. קרה משהו? ההודעה שלך מבהילה.
 
../images/Emo52.gifזה בדיוק הרושם שלא

רציתי ליצור. אין מה להיבהל, כאשר נדע יותר טוב, אני מבטיחה לעדכן, כאמור, בנתיים החזקת אצבעות ועידוד מכן, יהפוך את היום לקצת פחות אפרורי.
 
נורית - מחזיקה לך אצבעות../images/Emo24.gif

וכמו שאמרתי לך אתמול בטלפון - תמשיכי להיות חזקה כמו שאת, וכולנו כאן בשבילך! אני אתפלל בשבילך הלילה ואני מחכה לשמוע חדשות טובות! שולחת חיבוק גדול
 

happy

New member
נורית מחזיקה לך את האצבעות שלי

ושל העוברית שבתוכי. קרה משהו?? ההודעה שלך מאוד מבהילה
 

בנצ100

New member
מחזיקה חזק חזק...

ולמרות שאני בכלל לא דתיה ולא צמה, וגם לא סגורה על מי אם בכלל יש שם למעלה, אז את כל תפילותי אקדיש לך ואייחל שהכל יהיה טוב.
 
נורית, כל אצבע שלי מוחזקת למענך

וכל תפילותי תמיד איתך. וחוצמזה, לא מוצאת את הטלפון שלך, אנא שלחי לי שוב במסר. אוף, אני כזאת מבולגנת. קיבל את המסר ממני
 

רונה 4

New member
מחזיקה לך חזק חזק

ומתפללת בשבילך שהכל יסתדר. גמר חתימה טובה.
 

תמי ס

New member
נשמה יקרה

הכל יהיה בסדר, את תראי, כמו שאמרתי לך כבר אתמול בטלפון, אופציה אחרת לא באה בכלל בחשבון. היה לי יום קשה אתמול כמו שאת יודעת, והשיחה איתך הכאיבה לי במקומות הרגישים. אבל יהיה טוב מתוקה שלי, חייב להיות. חושבת עלייך כל הזמן, ומתפללת עבורך, עבורה, עבורכם, עבור כולנו.
 

ענתש

New member
נורית יקירתי - אני אחשוב עלייך

בימים האלו, מקווה שאכן שערי שמים נפתחים ביום כיפור והתפילה נשמעת. את בהחלט תהיי בתפילה שלי - ולמרות שאני לא דתיה, אני מקווה שזה יעזור. מתפללת ביחד איתך, מחזיקה אצבעות.
 

נוריה

New member
מחזיקים ומתפללים

גם בראש השנה, וגם ביום כיפור תהיי את ועוד חברות מכאן, בראש מעייני בזמן התפילה. לכל אחת יש את מנת הימים הנוראיים שלה במהלך ההריון. מתפללת ומיחלת לכך שתעברי את הימים הללו בשלום ובבריאות.
 
נורית יקרה

למרות שאך פעם לא התכתבנו בפורום זה אני תמיד קוראת את הודעותייך וגם אני מבטיחה לכלול אותך ואת כל בנות הפורום היקר הזה והפורום השכן בתפילה לשנה טובה יותר ושמחה יותר ושלווה יותר אוהבת ומחזיקה אצבעות
 

ariane

New member
מחזיקה לך

גם אם לא יודעת על מה. אבל מאחלת שהכל יהיה בסדר.
 

ariane

New member
מחזיקה לך

גם אם לא יודעת על מה. אבל מאחלת שהכל יהיה בסדר.
 
למעלה