מבקש עזרת הפורום לגבי זהות מינית

אילן3^3

New member
מבקש עזרת הפורום לגבי זהות מינית

שבת שלום לכולם אני מבקש את עזרת הפורום לגבי הנושא של זהות מינית אני אממין שחלק מכם עבר את ההכשחה העצמית ואת הפחדים שמלווים בנושאים האלו עדיין לא קל לי לכתוב בצורה חופשית אך אשמח מאוד לקבל מכם טיפים איך לצאת מכל הלבטים האלו ומהבלבול הזה בתודה אילן
 
אילן

1. פה בדיוק המקום לכתוב בצורה חופשית על עצמך 2. ראה את ההפניה שניתנה לנועם לאתר גוגיי וסיפורי היציאה מהארון. 3. כולנו התלבטנו עם השאלה "למה אני?". בסופו של ענין התשובה היא "זה מה יש ועם זה צריך להסתדר" ומשיותר מהר מפנימים ומסיימים עם הלבטים והבלבול יותר טוב. תתחיל להנות ממה שאתה ומהפן החיובי של להיות הומו. יש לך עולם ומלואו של חברים מבינים אם רק תצטרף אליו. 4. לא תאמין אבל יש כל מיני דברים בלהיות הומו שעושים את החיים ליותר משעשעים ויותר העניינים. 5. אם יש לך בעיה של זה שאתה שייך למיעוט אז אני מציע לך לחפש ברשת את הרשימות של מי שהיו הומואים ולהבין שאתה שייך למיעוט מאד איכותי. 6. ושיהיו לך חיים טובים.
 

אופק L

New member
קשה לענות על שאלה כזו בהודעה אחת

שהרי אנחנו חיים עם הנושא במשך מספר שנים. האם תוכל לפרט כאן מהם הלבטים שלך, האם מדובר בפחדים מול המשפחה? מול החברים? מאיזו סביבת מגורים אתה מגיע? קשה מאוד לחיות בבלבול הזה, אני לא בטוח שיצאתי ממנו גם אחרי היציאה מהארון, כל מפגש עם אדם חדש, כל שיחת טלפון מחזירה אותך אליו, אבל יש דרך לחיות ולהנות ולהרגיש טוב עם עצמך - ונשמח כאן לתת לך טיפים ולספר לך על החוויות האישיות שלנו.
 
למעלה