מגדל דן 65 קומות .

G riffin

New member
מגדל דן 65 קומות .

הועלה לאתר skyscrapercity עלידי HEBREWTEXT . Dan Tower – Ramat-Gan A 65 floor office tower set at the crossroad of Ben-Gurion and Sheshet-Hayamim streets. This tower, along with the B.S.R tower, encircles a designed civic square. The tower is a landmark of the city’s western entrance and main employment area. The underground parking facility functions at nights as the Dan Company bus parking. Over ground construction area: 80,000 sq.m Parking facility area: 95,000 sq.m (280 buses, 1,300 cars) Cost: 150,000,000$ Client: Dan Company. Status: under planning. Groundbreaking date – 2009.
 

eyalmel

New member
מעניין, שני המגדלים חדשים לי

יש עוד מידע על מגדל אילן?
 

G riffin

New member
מתי ואיפה ........... ל lio852i

מגדל דן בתכנון להתחיל להבנות ב- 2009 . העיצוב שלו הוא על פי מגדל "אמפא" שהיה אמור להבנות איפה שבונים את מגדל אלקטרה . המגדל יבנה בצומת הרחובות ששת הימים ובן גוריון במזרח לבורסה בצמוד למגדלי B.S.R . אפשר לראות את המיקום בהדמיה ה- שישית .
 

G riffin

New member
מגדל אילן

המגל ימוקם במרכז הבורסה ברמת גן בצומת הרחובות בצלאל היצירה והירקון . הבניה אמורה להתחיל השנה .
 

Yowiee717

New member
תגובה:

קודם כל, תודה רבה לך על המידע והעדרכונים המפורטים!
לפי דעתי, שני המגדלים דיי קלסיים ורגילים, במיוחד מגדל אילן שהוא ממש משעמם לפי דעתי... למגדל דן יש עוד מעט פוטנציאל... ד"א, "דן" הכוונה לחברת האוטובוסים "דן"?
 

G riffin

New member
אני לא יודע האם ...........

מדובר בחברת האוטובוסים אבל אני מאמין שכן . לדעתי מגדל דן יהיה מגדל יפה ומרשים חבל רק המיקום . מגדל אילן אולי קלאסי ומשעמם אבל זה עדיף על חדשני ומכוער . המקום של מגדל אילן יעשה את הבורסה מאוד מרשימה והוא הולך להשתלב שם יפה .
 
למעלה