מגע בהדרכה?
או

מגע בהדרכה?../images/Emo40.gif או ../images/Emo17.gif

מהי התייחסותכן/ם למגע ככלי בהדרכה? היום, על רקע המודעות והרגישות ההולכות וגוברות לנושא המגע בכלל, המגע בין המינים בפרט, חציית קווים אדומים בנושא, האם מגע ואם כן איזה עשוי לתרום להדרכות? האם אתם/ן משתמשים בתרגילים הקשורים למגע?
 

lee4321

New member
מגע בהדרכה

אני מקווה שכל אחד מאיתנו באם בחר להיות מנחה יועץ או מדריך ניחן בחוש הדק הזה שיודע מה מתאים איפה - לאחרונה כאשר מיועצת שלי פרצה בבכי - התקרבתי אליה הנחתי את זרועי סביבה וליטפתי את כתפיה - בעיניי זה לא רק מעשה טיפולי גרידא אלא גם מעשה אנושי - כאשר מישהו שבא אליונו כאוטוריטה נמצא בנקודת שבר לפעמים יש מהו שמילים אינם יכולות להביע - אם הייתי מדברת במקום לתת את אותו חיבוק - הייתי חוטאת לתהליך הטיפולי ולצורך שלה להשתחרר אבל יש גבול ויש מידה וצריך לדעת מתי ואיך לגעת!! כל עוד המגע נעשה על הבגדים בלבד, לא כולל בתוכו נופך מיני מכל סוג שהיא ובוודאי שלא קשור לנגיעה באיברים אינטימים - אין רע בלחיצה קלה של היד, חיבוק קצר - האדם הוא חיה אנושית וככל חיה אנחנו זקוקים למגע - אבל חשוב לדעת לא לערבב בין מגע למין
 

beky1

New member
אני לא חושבת שמגע

תורם . במיוחד אם מדובר באנשים דתיים שחלים עלהים איסורים בנושא נגיעות באנשים שאינם בני זוגם /ילדים/אחים /הורים. בהדרכות בהם אני מתעסקת (תחום טכני של מערכות תקשורת) המגע הפיזי אינו נחוץ , במיוחד כאשר מדובר בהנחיה מקצועית גרידא שאינה קשורה לאדם הוא עצמו אלא ביכולותיו המוכחות ללמוד חומר וליישמו בשטח.
 
לא אוהבת !!!

לא אבנה פעילות שמראש אני יודעת שיש מגע . מכבדת את הדתיים מכבדת את האבשיים שיותר קשה להם . אישית אני מאד אוהבת מגע..... אבל בבניית תוכנית לדעתי צריך להתחשב באחרים . אמפטיה ניתן להעביר גם באמצעיים אחרים.
 

BWPLtd

New member
יש להתחשב גם בצד המקבל

התשובות שקבלת כאן נוגעות בעיקר לצד הנותן- איך וכמה לתת. מצד שני, יש גם את האישיות והמורכבות של הצד המקבל. לא כל מה שמתאים לאדם אחד מתאים לאחר. יש כאלה שלא יאהבו אפילו את המגע של מסג'יסט/ית ששם הכל ברור ואין שום כוונה נסתרת.
 
למעלה