מדוע האתר לא מעדכן מהר דיו?

תמיר 8

New member
מדוע האתר לא מעדכן מהר דיו?

הודעות חדשות בפורומים עולות לאתר לאחר שעות אם בכלל.מה הפתרון?
 

Master Boo

New member
אהלן

האם הבעיה עדיין קיימת? אם כן- האם זה קורה רק במשיכת הודעות מפורומים בתפוז?
 

תמיר 8

New member
בטח קיימת.גם מפורומים אחרים.

ההודעה שלך עוד לא הופיעה בשעה 2300
 

Master Boo

New member
../images/Emo26.gif

אני ריעננתי את הדף אצלי ולאחר כ15 שניות הפיעה ההודעה שלי, ושלך גם מופיעה כעת. לכן: 1. נסה ללחוץ על Ctrl+F5 בעמוד (יגרום לטעינה של כל הקבצים מבלי לקרוא אותם מהקאש שלך). 2. באיזה דפדפן אתה משתמש? 3. האם הבעייה קיימת בכל הקוביות שיש לך בעמוד? או שיש חלק שכן מתעדכנות כמו שצריך?
 

תמיר 8

New member
תשובות

הדפדפן אקספלורר 6.כעת אני ממקד את התופעה:התגובה הנוספת אכן נטענת מיידית אבל ההדגשה שלה הנותנת אינדיקציה לגבי תגובה חדשה מופיעה בקוביה לאחר זמן רב
 

Master Boo

New member
אז קצת פרטים לגבי התופעה ../images/Emo13.gif

OK יבדוק אם כבר נכנסת ללינק, ולפי זה יציג לך את הכותרת מודגשת או רגילה. בגלל שכבר נכנסת לאותו לינק, והוא בעצם לא השתנה (אלא רק מספר התגובות שלו), OK יציג לך את הלינק כ"נקרא". הרעיון לשנות את מצב הפריט מ"נקרא" ל"לא נקרא" גם בעקבות תגובה חדשה בהחלט מעניין, ואנחנו נבדוק מה ניתן לעשות בעניין.
 

תמיר 8

New member
לא ברור

תגובות חדשות לאותו לינק מודגשות אבל לאחר זמן רב.מכאן אני מבין ששינוי מצב הפריט ללא נקרא כבר קיים. שינוי מצב הפריט ל"לא נקרא"בעקבות תגובה חדשה הוא כל היתרון של ok.הרעיון כולו נובע מכך שלא אצטרך לחפש בפינצטה בכל הפורומים שלי הודעות חדשות.בתודה
 
אני לא ממש מבין אותך :)

ישנם שני סוגי RSS בפורומים. 1. כללי - שייתן לך התראה על הודעה ראשית חדש. 2. ספציפית לשרשור - שייתן לך התראה על תגובה חדשה בשרשור קיים. אם נייצר RSS שלישי, אשר ייתן לך התראה על כל הודעה חדשה (ראשיות ותגובות) שיש בפורום, זה יפתור לך את הבעיה?
 

תמיר 8

New member
בודאי וחשבתי שזה מובן מאליו

הרי אם בפורום קפה מישהו שואל על מכונה ופותח שירשור חדש(ראשי).ענו לו שלושה אנשים והוא קרא את התגובות.מחר מישהו מוסיף תגובה(תגובה)הוא צריך לדעת על כך במהירות מבלי להכנס לפורום עצמו אלא באמצעות האתר ok שמדגיש שוב את ההודעה הראשית(או בדרך אחרת).אם לא מה האתר מועיל?
 
זה תלוי בצורך האישי שלך...

יש כאלה (ואני ביניהם) שלא רוצים להתעדכן על כ-ל פיפס חדש שעולה בפורום. אלא רק על שאלה ספציפית. OK, הבנתי...אני אראה איך אפשר למלא את משאלתך :)
 

תמיר 8

New member
בלי להיות נודניק

למה תגובה חדשה להודעה היא פיפס קטן?אולי זו התגובה הנכונה,הקולעת,המקצועית ביותר בשרשור של עשר תגובות מיותרות?
 
שוב, זה תלוי

ישנם פורומים פעילים במיוחד שהם
שאני לא רוצה לדעת על כ-ל הודעה שמישהו מעלה שם (לפעמים אנשים מעלים "סתם" הודעה עם אייקון באיזה שרשור נידח בקצה הפורום).
 
למעלה