מדינה מעוותת

מדינה מעוותת

מדינה מעוותת שלי...איך? תגידו לי?? תסבירו לי איך?? איך הלכתם...איך הצבעתם נגד...נגד יציאה מעזה... איך? חשבתם על הבנים שנמצאים שם?? לא...לא חשבתם עליהם... למה הכל פה סובב אידיאולוגיה?!?! למה?! יש בזה היגיון??? איפה הרגש?? שכחתם את הרגש?? שכחתם את ההיגיון... במקום בו הורגים אותנו- אנחנו לא צריכים להיות שם!!! לא בגלל דעות השמאל לא בגלל דעות הימין- בגלל שנרצחים שם בני אדם!!! המוות של בנות משפחת חטואל זיעזע אותכם? ואתם עדיין חושבים שצריך להישאר שם?? אני לא ממעיטה מערכן של הבנות, בכיתי עליהן... אבל ששת החיילים...אלה שלא יצאו להילחם בשלטים אלא ברובים. הם נמצאים עכשיו למעלה. 50 שנה מוקדם מדי... צריך לצאת מרצועת עזה לא בגלל האידיאולוגיה השמאלית אלא בגלל ההיגיון!!!
 

ניאו30

New member
ממש "מדגדג" לי באצבעות מרוב

רצון להגיב לך.יש לי כל כך הרבה מה להגיד בקשר למה שכתבת,אבל מכיוון שאני לא רוצה שזה יהפך לשרשור של התנצחות-כל אחד בדעותיו(ותאמיני לי שאני לא ימני בדעותיי...),ואני יודע ומסכים איתך שזה לגמרי לא קשור לדעה הפוליטית(אבל לפעמים זה יכול להשתמע ככה),אלא פשוט שהרגש עובד אחרת אצל כל אחד,וגם אצלי מדובר ברגש שמעורב עם הגיון(שלי לפחות...). בייחוד שעכשיו כשאני כבר יודע שהיום עוד קשה יותר מאתמול(סליחה ,אני יודע שיש "צו איסור פרסום"...אבל קשה לשמור על הדברים האלה בבטן),אולי אני פשוט אמנע מלהגיב הפעם,למרות הפיתוי הרב. אני מקווה שנדע פעם להעביר את כל הכאב והכעס הזה לא להאשמות אלא פשוט לאהבה(אבל שהיא תנצח את כל הרוע שבעולם לשם שינוי)...לא יודע מה ממש להגיד,גם לי אלו יומיים קשים מאוד,מחר בטח לא יהיה יותר קל. צריך להאמין שיהיה טוב יותר-השכל אומר שלא יהיה,אבל אצלי תמיד הרגש גובר על השכל,אז כנראה שהלב שלי עדיין מאמין שיהיה יותר טוב מתישהו(מתי זו כבר שאלה אחרת וכהמ עוד נצטרך לסבול בשביל זה),שצריך להאמין בטוב באנשים,בכולם.
 

ניאו30

New member
ודרך אגב,אולי צריך להבהיר זאת שוב

אני מאוד מכבד את מה שכתבת,זה רגש מאוד אמיתי. הכוונה שלי הייתה שאת כל אחד הרגש וההגיון מובילים למקומות אחרים, וצריך לכבד את זה,מכל הכיוונים.
 
מה שנכון נכון...

לא התכוונתי לפתוח פה שירשור פוליטי (למרות שאיכשהו זה תמיד קורה לי בפורום הזה). כתבתי את הדבר הזה מתוך כאב ויאוש ופחד. פחד שיום אחד יצלצלו בדלת והפעם השכול יהיה ממש בתוך הבית הפרטי שלי כמו שקרה לכל כך הרבה מאיתנו.
 

ה מוזה

New member
אין לי רצון

בכלל ובמיוחד היום להכנס למחלוקות ימין או שמאל רק לומר לך שמשפט אחד שלך גרם לי לכתוב את התגובה "במקום בו הורגים אותנו- אנחנו לא צריכים להיות שם!!! " הורגים אותנו בתל אביב ,בחיפה,בצומת מירון בבית ליד בצריפין בירושלים , באוטובוסים ,בתחנות הסעה לחיילים , במסעדות , בבתי קפה במדרחוב ובשוק . הורגים אותנו לא רק "שם" אלא גם ממש כאן.
 

ה מוזה

New member
../images/Emo24.gif היום אנחנו עם אחד

מאוחד הלוואי שגם מחר אין לי יכולת להתווכח רק לדון לשמוע דעות ולתת מקום לכל התחושות אני בעצמי בדיון פנימי ביני לביני ורבות השאלות מהתשובות אז רק היום ..אפשר להניח בצד ימין ושמאל ? ואולי גם מחר..ומחרתיים ..
 
למעלה