מדע או סיפור מהתחת? יש כאן בהחלט משהו מסריח

פולספגן

New member
הם טעמו אותו? (טרם קראתי)

מה הערך המוסף שלהם? נראה לי שאפילו ה-B12 מופחת משל החי.
 

peach20

New member
נראה לי מוזר בגלל שהצואה היא מה שהגוף לא צריך

ולכן הוא מפריש אותה. לעשות מזה בשר אכיל נראה לי לחלוטין לא מציאותי (ואם נחשוב על זה, להתחיל לשמור את כל הההפרשות זה הזוי...)
 

Cahill

New member
אם כבר, אז למה לא לאכול את הצואה מהחי?

כפי שנאמר מעליי, יש עדיפות ל-B12 מצואה מהחי ע"פ צואה מאיתנו. מבחינת עלות, אמרו בסרטון שזה יהיה פי 10-20 יותר יקר מבשר, אז למה שאני אוכל את זה? היתרון הגדול של זה היא כמות החלבונים שגם ככה היא בשפע אצלנו ומופחת קולסטרול שזה לא סיבה מספיק טובה בכדי שאוכל צואה מהונדסת.
 

deathcaster

New member
מה לעשות? ../images/Emo13.gif

זה פורום חדשות המדע, וישנם מחקרים חדשים שהם מאוד.....מאווווווד... הזויים פעם גם עשו עוגיות מנפט, ופעם גם השוו בין הריחות של פטריות באצבעות הרגליים ובין גבינות צהובות יש מחקרים מאוד מוזרים.
 

פולספגן

New member
למה הזוי?

כמו שאין שאלה טיפשית, אלא יש רק תשובה טיפשית, כך גם אין מחקר טיפשי או הזוי, אלא יש ניתוח טיפשי או הזוי. בטוח שיש ערך מוסף גם למחקר הזה ומכל מחקר ניתן ללמוד וליישם את הדברים במקומות אחרים. אגב, ראיתי את הסרטון שהם טעמו את זה ומסקרן אותי אם הם טעמו את זה בשנית?
 

deathcaster

New member
תגובה

הזוי זו מילה יחסית לאדם שצופה מהצד ולא ממש בקיא במהות המחקר של "הכנת עוגיות מנפט" או "בשר מחרא של בני אדם", וחושב שזה הזוי... זה בסדר לא כל אדם שקורא כתבה על מחקר "הזוי" כזה צריך להתעמק במהות המחקר.... אחרת לא היה לנו צורך בטקס חלוקת פרסי ה-IgNobel וזה היה חבל מאוד שכן זה אחד מהדברים המעניינים ביותר שיש במדע היום
 
למעלה