מההה קורההההההה פה?!

LOLI152

New member
מההה קורההההההה פה?! ../images/Emo6.gif

מה זה השקט הזה? שבוע עוזבים אתכם אתם משתתקים?! לא ולא!:) לא נותנים לשום עומס להכריע אותנו! אז השרשור של בנתיים- השיר של דניאל שהכי מתאים לתקופה שלכם עכשיו...: השיר שהכי הייתם רוצים שיתאים: איזה שיר של דניאל הכי נדמה כאילו נכתב עליכם? השיר הראשון שבא לכם לראש כשאתם חושבים על דניאל: השיר שבזכותו התאהבתם בדניאל: יש לפרט, לנמק, להסביר, להדגים, ה-כ-ל!!
 

LOLI152

New member
../images/Emo6.gif

השיר של דניאל שהכי מתאים לתקופה שלכם עכשיו: אני לא מאמין.. ואין מה להוסיף ממש. השיר שהכי הייתם רוצים שיתאים:אין כמו האהבה שלך. -אהבתי ברורה כשמש גם כשמחשיך לך על הכל.. אני צריכה את האהבה היציבה הזאת... זה בטח לא יזיק. איזה שיר של דניאל הכי נדמה כאילו נכתב עליכם? המ...היי.
השיר אולי הכי אופטימי של דניאל.. שיר מקסים פשוט. השיר הראשון שבא לכם לראש כשאתם חושבים על דניאל: דרוש חבר- זה פשוט השיר שהכי הרגשתי את דניאל ואותי מתחברים. פשוט מדהים. השיר שבזכותו התאהבתם בדניאל: בא מכאב. שמעתי אותו והתאהבתי, ואז הייתי חייבת לברר על האומן.. והתאהבתי!!
 
../images/Emo214.gifאני לא מאמין בסוף של עצב ../images/Emo99.gif../images/Emo10.gif

השיר הזה ....רק להזכר בו...
 
מי שלא עונה אדום..

השיר של דניאל שהכי מתאים לתקופה שלכם עכשיו...:הכל נרגע..גם המלחמה נגמרה ...גם החזרה לשגרה חלפה לה והכל נרגע... השיר שהכי הייתם רוצים שיתאים:היי... מה רע בקצת אופטימיות?.. איזה שיר של דניאל הכי נדמה כאילו נכתב עליכם?חללית האם-בווול!!! כאילו הוא עשה עליי תחקיר השיר הראשון שבא לכם לראש כשאתם חושבים על דניאל:אהבה-לא יודע למה.. השיר שבזכותו התאהבתם בדניאל:לב זהב.. בנדוד שלי חפר עם השיר והתאהבתי במשפט... יש לך לב זהב אבל זהב זו רק מתכת... ורציתי לשמוע עוד שירים וגם אותם אהבתי וכן הלאה...
 

LOLI152

New member
לב זהב../images/Emo6.gif

גם אני התאהבתי במשפט "יש לך לב זהב אבל זהב זו רק מתכת"
 
למעלה