מה אתם אומרים חברים?

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
איפה יש הקלה מאז הרפורמה?
קו אגד 143 שבכל השילוט מופיע שנכנס לתחנת ניסנבאום בת ים, ממשיך לכיוון בית הקברות מבלי שיידעו את הציבור. בת ים שהיתה אחת הערים עם תח"צ מצויינת הפכה כאילו לעיירה נידחת . אין מספיק אוטובוסים. אנשים צפופים כבקופסת סרדינים וביפו כבר לא מעלים נוסעים כי אין מקום באוטובוס אז מי שטוען שהרפורמה היטיבה עם הנוסעים פשוט טועה ומטעה!!!!
לא התחצ בבת ים לפני הרפורמה לא היתה מעולה
אולי שכחת , אבל גם לפני הרפורמה אנשים היו דחוסים בקופסות סרדינים , רק שאז זה לא היה ב-40 ו-240 , אלא ב-25 ו-42. השינוי הרפורמה הוא שכיום 25 לא נוסע לבד אלא יש לו את 125 שעוזר לו , כנ"ל לגבי 42 שלא יהיה לו רק את 40 שיעזור לו אלא גם את 240 .
 

droriko

New member
לא התחצ בבת ים לפני הרפורמה לא היתה מעולה
אולי שכחת , אבל גם לפני הרפורמה אנשים היו דחוסים בקופסות סרדינים , רק שאז זה לא היה ב-40 ו-240 , אלא ב-25 ו-42. השינוי הרפורמה הוא שכיום 25 לא נוסע לבד אלא יש לו את 125 שעוזר לו , כנ"ל לגבי 42 שלא יהיה לו רק את 40 שיעזור לו אלא גם את 240 .
שלא לדבר על 26 שלפני הרפורמה
שהיה האמא של הקופסות סרדינים
 

abigaillovesmj

New member
מה אתם אומרים חברים?
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם? 1) הרפורמה מעולה 2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם 3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
אני מאוד לא מרוצה
אני צריכה להגיע הרבה לאזור של דיזינגוף סנטר. פעם היו לי שני קווים שהיו מגיעים 61 ו-62. שניהם היו מגיעים בתדירות די גבוהה ומביאים אותי בדיוק לאן שצריך. עכשיו אף אחד מהקווים שעוברים לידי לא עובר בדיזינגוף כי אין כמעט קווים שעוברים ברחוב הזה. אני צריכה להחליף שני אוטובסים ובמקום שיקח לי חצי שעה להגיע לשם לוקח לי בסביבות שעה ועוד בצורה מסורבלת. גם הדרך חזרה מעצבנת בדיוק באותה מידה. שוב הקטע של להחליף שני אוטובוסים. הנסיעה שלי לא התקצרה אלא התארכה וזה מאוד מתסכל אותי. לא הייתי מבטלת את הרפורמה אבל הייתי משנה אותה קצת.
 

droriko

New member
אני מאוד לא מרוצה
אני צריכה להגיע הרבה לאזור של דיזינגוף סנטר. פעם היו לי שני קווים שהיו מגיעים 61 ו-62. שניהם היו מגיעים בתדירות די גבוהה ומביאים אותי בדיוק לאן שצריך. עכשיו אף אחד מהקווים שעוברים לידי לא עובר בדיזינגוף כי אין כמעט קווים שעוברים ברחוב הזה. אני צריכה להחליף שני אוטובסים ובמקום שיקח לי חצי שעה להגיע לשם לוקח לי בסביבות שעה ועוד בצורה מסורבלת. גם הדרך חזרה מעצבנת בדיוק באותה מידה. שוב הקטע של להחליף שני אוטובוסים. הנסיעה שלי לא התקצרה אלא התארכה וזה מאוד מתסכל אותי. לא הייתי מבטלת את הרפורמה אבל הייתי משנה אותה קצת.
מאיפה את מגיעה?
 

david80

Member
מה אתם אומרים חברים?
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם? 1) הרפורמה מעולה 2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם 3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
אני מברך על שינוי שיטת הכרטוס
המאפשר מעבר חופשי במשך 90 דקות, אבל הייתי משפר לפחות 2 דברים: 1) תושבי רמת השרון שנוסעים לצפון ת"א משלמים יותר מדי, צריך להוסיף עוד "מקרה מיוחד" בדומה למי שנוסע מראש העין לפ"ת שמשלם מחיר עירוני למרות שהנסיעה היא בין-איזורית (כנ"ל לגבי הוד השרון-פ"ת). 2) גם נוסע מזדמן שאין לו כרטיס "רב קו" (נניח תייר) צריך לקבל את האפשרות לעבור בין קווי אוטובוסים באמצעות כרטיס הנייר (כמו בירושלים), במיוחד הן בגלל שכרטיס נייר בודד עולה יותר מאשר שימוש בערך צבור\כרטיסיות ע"י הרב-קו והן בגלל שלא צריך לאלץ נוסע מזדמן ללמוד כיצד משתמשים ברב קו (תארו לעצמכם אם באמסטרדם היו מבטלים את כרטיס החופשי יומי מנייר ומחייבים אתכם (בתור תיירים) להנפיק כרטיס OV-Cheapcard ואין לכם מושג איך להשתמש בו)!
 

אוהד11

New member
אני מברך על שינוי שיטת הכרטוס
המאפשר מעבר חופשי במשך 90 דקות, אבל הייתי משפר לפחות 2 דברים: 1) תושבי רמת השרון שנוסעים לצפון ת"א משלמים יותר מדי, צריך להוסיף עוד "מקרה מיוחד" בדומה למי שנוסע מראש העין לפ"ת שמשלם מחיר עירוני למרות שהנסיעה היא בין-איזורית (כנ"ל לגבי הוד השרון-פ"ת). 2) גם נוסע מזדמן שאין לו כרטיס "רב קו" (נניח תייר) צריך לקבל את האפשרות לעבור בין קווי אוטובוסים באמצעות כרטיס הנייר (כמו בירושלים), במיוחד הן בגלל שכרטיס נייר בודד עולה יותר מאשר שימוש בערך צבור\כרטיסיות ע"י הרב-קו והן בגלל שלא צריך לאלץ נוסע מזדמן ללמוד כיצד משתמשים ברב קו (תארו לעצמכם אם באמסטרדם היו מבטלים את כרטיס החופשי יומי מנייר ומחייבים אתכם (בתור תיירים) להנפיק כרטיס OV-Cheapcard ואין לכם מושג איך להשתמש בו)!
לא רק תיירים, "סתם" נוסעים מזדמנים
 

oschlick

New member
אני מברך על שינוי שיטת הכרטוס
המאפשר מעבר חופשי במשך 90 דקות, אבל הייתי משפר לפחות 2 דברים: 1) תושבי רמת השרון שנוסעים לצפון ת"א משלמים יותר מדי, צריך להוסיף עוד "מקרה מיוחד" בדומה למי שנוסע מראש העין לפ"ת שמשלם מחיר עירוני למרות שהנסיעה היא בין-איזורית (כנ"ל לגבי הוד השרון-פ"ת). 2) גם נוסע מזדמן שאין לו כרטיס "רב קו" (נניח תייר) צריך לקבל את האפשרות לעבור בין קווי אוטובוסים באמצעות כרטיס הנייר (כמו בירושלים), במיוחד הן בגלל שכרטיס נייר בודד עולה יותר מאשר שימוש בערך צבור\כרטיסיות ע"י הרב-קו והן בגלל שלא צריך לאלץ נוסע מזדמן ללמוד כיצד משתמשים ברב קו (תארו לעצמכם אם באמסטרדם היו מבטלים את כרטיס החופשי יומי מנייר ומחייבים אתכם (בתור תיירים) להנפיק כרטיס OV-Cheapcard ואין לכם מושג איך להשתמש בו)!
אני הייתי הולך אפילו יותר רחוק
ומכריז שכל הנסיעות בגוש דן הן 6.40. אם מראשון לתל אביב עולה 6.40, אין סיבה שמרעננה לתל אביב יעלה 10.
 

david80

Member
אני הייתי הולך אפילו יותר רחוק
ומכריז שכל הנסיעות בגוש דן הן 6.40. אם מראשון לתל אביב עולה 6.40, אין סיבה שמרעננה לתל אביב יעלה 10.
או לחלק את המפה לאזורים קטנים יותר
ולקבוע מחיר 6.4 ש"ח עבור 2 אזורים ו-10 ש"ח עבור כל האזורים. אני חושב שבשלב כלשהו, כאשר הרב-קו ייכנס לשימוש בכל חברות התחבורה, יעשו שיטת תמחור ארצית ואז השיטה הגוש-דנית הנוכחית כבר לא תהיה רלוונטית!
 

oschlick

New member
או לחלק את המפה לאזורים קטנים יותר
ולקבוע מחיר 6.4 ש"ח עבור 2 אזורים ו-10 ש"ח עבור כל האזורים. אני חושב שבשלב כלשהו, כאשר הרב-קו ייכנס לשימוש בכל חברות התחבורה, יעשו שיטת תמחור ארצית ואז השיטה הגוש-דנית הנוכחית כבר לא תהיה רלוונטית!
רעיון מעולה
 

kalil

New member
מה אתם אומרים חברים?
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם? 1) הרפורמה מעולה 2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם 3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
אני מאוד מרוצה מהרפורמה
עשתה קצת קצת סדר בבלאגן שהיה פה. במיוחד אהבתי את רעיון הקווי מזלג. רעיון גאוני! שינויים קלים פה ושם (לפי דירשת הציבור) ואפשר להגיע לתחבורה ציבורית טובה פלוס. הייתי ממליץ גם להוסיף את שעות פעילות התח"צ ברוב הקווים עד חצות ואולי אפילו 0:30.
 

d70

Well-known member
מה אתם אומרים חברים?
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם? 1) הרפורמה מעולה 2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם 3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
כתוצאה מהרפורמה - קניתי רכב
ניתקו את הדר יוסף (פינת יאסי) מראול ולנברג (פינת רחוב הברזל).השאירו אותי עם קווי ספגטי שכבר ברגל אני מגיע יותר מהר. אני קניתי רכב פרטי אבל רחמי על הזקנים והאוכלוסיה המבוגרת שצריכים לגרור את עצמם אל שכונות אחרות כדי לקבל שירות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה