וברצינותשמעתי נתון די מדהים
שהשימוש בתחבורה ציבורית ברמה"ג עלה ב - 100% לאחר ששיתפו את הציבור בתכנון. אשמח אם מישהו יוכל לאשר/להפריך את הנתון הזה.
מכ-6,000 נוסעים משלמים בחודש לכ-12,000 נוסעים משלמים בחודש. מכ-7,000 חיילים בחודש לכ-16,000 חיילים בחודש. כדי להשיג זאת היה צריך לשלש את מספר הנסיעות והקילומטרים שהיו בגולן. ועל זה המועצה הייתה צריכה להוסיף שאטלים חינם מחלק מהיישובים למוקדים המרכזיים על חשבונה. התכנון נעשה בשיתוף עם המועצה, והמפעילה הרשמית היא המועצה האזורית גולן. ועוד פרט מעניין, התכנון מבוסס מעברים, כלומר יצרו קווים חזקים ממוקדים כמו קצרין ומרום גולן לטבריה, חצור הגלילית וקרית שמונה, וכל היישובים המרוחקים יותר צריכים להגיע למרכזים אלה (או לצירים בדרך) כדי לעלות על האוטובוסים באמצעות קווים מאספים. לכאורה לא שונה בהרבה מהרפורמה בגוש דן