שי..
1. בשנת 93 היו הדגמים הבאים: וקטרה, מונדאו, 626, אקורד, קרינה, קסנטיה והגאלאנט (אני בטח שוכח עוד כמה מתחרות). לדעתי בזמנו, הקרינה ,הגאלאנט, וה626 הציעו "חבילה" (תמורה עדיפה) על המונדאו שהדברים שהיו בה טובים לא היו אקטואלים אז ולכן אני אומר שלא היה לה מה להציע בתקופה ההיא. אמנם הפורד והסיטרואן היו נוחות ובטוחות יותר, אך בשנים הללו אמינות וסחירות "שלטו" ובטיחות היחה תנאי שולי בדרישות של הציבור הישראלי (ולא בין המקום השלישי לראשון כמו היום), ואל תשכח שהקסנטיה נכנסה ישר אחרי ה BX והציבור לא בטח בה בתקופה ההיא (גם היום יש את אותה הבעיה עם הC5, שהיא המכונית הכי טובה בקטגורית קבוצה 3 כיום (מדגיש טובה לאו-דווקא הכי כדאית). 2. בגלל זה לא התיחסתי למונדאו 1.8, והתייחסתי ל 2 ליטר אבל זה גם ככה לא משנה כי היא ששמרה על הערך שלה (פחות או יותר). 3. לדעתי המונדאו הפכה להיות אטרקטיבית רק בשנת 98/9 לאחר "האוברול" שלה, אבל גם אז היא עדין "פיגרה" מול המתחרות שלה, ובשנים אלו המתחרות כבר התקדמו בנושא הנוחות והבטיחות ואילו המונדאו נשארה במקום (דרך אגב תמיד היה לה מחיר מצוין בתור חדשה). 4. אני עדין טוען שבמושב האחורי יש הרגשה (מבחינת צפיפות) שאתה נוסע במכונית מקטגוריה אחת למטה, דבר שלדעתי די מאכזב. 5. לא אמרתי שהמונדאו היתה גרועה (לא אמרתה שאמרתי, אבל שיהיה ברור). אישית אני חושב שאנחנו סתם טוחנים מים כי כולנו הגענו למסקנה שהמונדאו החדשה היא המכונית שמציעה את "החבילה" הכי כדאית כיום (זה די מזכיר לי את נושא השלום, כולם רוצים שלום אבל לכל אחד יש דרך אחרת להגיע אליו, רק חבל שבמציאות אי אפשר לפעול בכמה דרכים באותו הזמן). מצמץ, מקווה שמיצינו את הנושא (עייף כבר מלהסביר את דברי).