מה אתם אומרים על מר מזוז?

אז ככה

1. לא, מעצר על תנאי נחשב עונש פחות חמור. אין למעשה עונש של "עבודות שירות". יש עונש של מאסר אשר ניתן לריצוי בדרך של עבודות שירות (אם המאסר הוא לתקופה שלא עולה על 6 חודשים למיטב זכרוני). 2. עיקר הבעיה היא סעיף האונס (ומדוע אתה חושב שהוא חסר סיכוי?) אם כי גם בעילה אסורה בהסכמה וכיוצא בזה בהחלט עלולה לשלוח אדם לכלא. 3. למיטב זכרוני אונס מוגדר והיה מוגדר בשנת 98 כבעילה בניגוד לרצון של אישה, אין שום אזכור לכפיה פיזית. גם סימום האישה ובעילתה מן הסתם נחשב אונס בעבר. למעשה על פי הסעיף דיי בכך שאתה טוען שאתה מיליונר (ואתה לא) ועקב כך מצליח להכניס אישה למיטה ע"מ שזה יחשב כאונס, עם זאת, בג"ץ כבר העיר שהוא יתעלם (יפרש בצורה מקלה) את הסעיף הנ"ל. 4. זה בהחלט לא היה הדבר הקל מבחינתו של מזוז. אם היה מגיש כתב אישום וקצב היה מזוכה, זה היה בעייה מאוד חמורה מבחינתו, בייחוד אם השופטים היו מביעים תמיהות מדוע הוגש התיק. מזוז היה צריך הרשעה בכל מחיר. לא פשוט "להזיז" נשיא מתפקידו. אם היה יוצא נקי, זה היה רע מאוד עבור מזוז. מזוז בחר באפשרות הקלה, לסגור עסקת טיעון ולהשיג הרשעה, גם אם במחיר של טיוח מעשים חמורים מאוד שככל הנראה נעשו.
 

meetAmeet

New member
אוקיי....

1. אולי תקופת מעצר של 6 חודשים פחות חמורה ממעצר על תנאי? זה לא כל-כך עקרוני... אבל אשמח לקרוא קצת חומר עיוני בנושא ולראות האם מה שאמר מזוז בנושא הוא נכון או לא. 2. מזוז אמר שמתקדימים כדוגמת איציק מרדכי, אשר הואשם בסעיפים לא פחות חמורים (אם משמיטים את האונס) בהם העבירה נעשתה לפני מס' שנים, אין לצפות לענישה חמורה יותר ממאסר על תנאי, אם בכלל. 3. מזוז אמר את זה בבירור. אני משער לעצמי שלא היה טוען משהו שאפשר להוכיח אותו כשקרי בקלות. את העניין הזה אפשר לבדוק. 4. אם הוא היה מזוכה? עוד 3 שנים? איפה בדיוק יהיה מזוז עוד 3 שנים? תפקיד מזוז להגיש כל תיק שיש לו פוטנציאל הרשעה, לא להגיש רק תיקים של 100%. אם היה קצב מזוכה מי שהייתה נפגעת מהעניין הייתה מערכת בית המשפט אשר הציבור יאבד אמון בה.
 

אשרת

New member
מערכת המשפט נפגעה כעת גם כך.

לא רק שמערכת המשפט נפגעה, גם קורבנותיו של קצב נפגעו, דבר אשר אומר למעשה שאין שום טעם להגיש תלונות נגד אישי ציבור אשר הטרידו / אנסו את העובדות שלהם, כי בספו של דבר הם לא יענשו. ןלא , מאסר על תנאי זה לא עונש בכלל, ולא בטוח עד כמה פיצויים יכולים באמת לפצות על עוגמת הנפש. אדם אחר מן היישוב לא רק שהיו מגישים נגדו כתב אישום הוא גם היה יושב בכלא. איזה מערכת משפט זאת אשר מעדיפה לשמור על כבוד מוסד הנשיאות (שזה גם אחד הנימוקים שלו לעיסקת הטיעון) עלפני הרשעת עבריין מין ושמירה על כבוד הקורבנות, אה? אישית, אני מקווה שלעולם לא אזדקק לעמוד בפני מערכת המשפט הישראלית.
 

meetAmeet

New member
אני רוצה הוכחות לדברים שאת אומרת...

"אדם אחר מן היישוב לא רק שהיו מגישים נגדו כתב אישום הוא גם היה יושב בכלא." ע"פ מה את מבססת את זה? את יודעת כמה אנסים מן היישוב יוצאים עם עסקת טיעון? איזה ניסיון יש לך עם משפטי אנסים שאת קובעת את זה? מאז תחילת כהונתו מזוז הגיש 16 תביעות נגד אנשי ציבור, מתוכם 14 הרשעות... אני לא חושב שהוא מפחד משום איש ציבור. אני לא שמעתי את מזוז מזכיר את עניין כבוד הנשיאות בראיון של שעה והוא בפירוש אמר שקצב קיבל יחס זהה לכל אדם מן היישוב. לא מעניין אותי מה אנשים כמו איתן הבר אומרים כדי להצדיק מעשה שאותו הם לא בהכרח מבינים.
 
מזוז הוא הסוס הטרויאני של המושחתים

מאז שמזוז מונה במיוחד ע"י גדול המושחתים שרון, ליועץ משפטי לממשלה, הפושעים, העבריינים והמושחתים בישראל חוגגים, כי הם יודעים שיש להם עסק עם רכיכה חסרת עמוד שדרה שקל מאוד לקנות אותה ולגרום לה להתנהל כפי שהם רוצים שהיא תתנהל.
 

meetAmeet

New member
מזוז הוא גבר גבר.

ואני עדיין חושב שהתגובה שלי ברמה יותר גבוהה.
 
למעלה