מה אתן עושות כש...

זין 17 סמ

New member
מה אתן עושות כש...

הבחור מתפשט מולכן בפעם הראשונה בין אם זה באור ובין בחושך, הזין עומד לו, ואתן רואות שהזין ממש קטן אבל ממש. אני יודע שדנטל לא תרצה להפסיד זין עומד. אבל מה השאר עושות ?
 

דנטל

New member
מה הייתי עושה?

מתפללת שהוא יודע מה לעשות עם הלשון והאצבעות.
 

lady in reds

New member
קרה לי.

הכרתי מישהו.. גבר באמת מרשים... כשהגענו לקטע....והוא הוריד ת'תחתנים... הייתי בה ל ם !!!! בקושי 15 ס"ם ובקושי עומד... מבאס. אז המשכתי, כאילו לא קרה כלום. לא כ"כ נהנתי. רק לרדת הוא ידע טוב.
 

דנטל

New member
זה קטן בשבילך? טוב, נו.

בשבילי זה לא קטן. דרך אגב, לחבר הראשון שלי היה 10 ס"מ. היינו חברים 4שנים וחצי. אני חושבת שאפשר להבין מזה שהגודל ממש לא חשוב לי. גם לא לאישתו שבאה אחריי, כנראה. אני גם לא מבינה מה ההנאה קשורה לאורך. אם היית מדברת על עובי, הייתי מבינה, אבל מה הקשר בין האורך ומידת ההנאה? דרך אגב, ראיתי איזה אחד שהיה לו משהו בלתי-מדיד מרוב שזה היה קטן. הוא רק ירד לי (ועשה את זה מעולה), כי מרוב לחץ שאני לא אהנה מהזין שלו, הפסיק לעמוד לו.
 

זין 17 סמ

New member
בנות להרגע - חשוב לדנטל !!!

אני מצוייד ב- 17.5 ס"מ (תלוי מהיכן מודדים כמובן) וגם לי עמד יותר טוב בגיל 18, אין מה לעשות. גם לכן היה פעם תחת שנכנס לג'ינס. דנטל איך את יודעת שלא עמד לו בגלל הלחץ ? פעם זה בגלל הבירה פעם זה בגלל הלחץ. מה יהיה איתך ? חשבת פעם שאולי הפאסביות שלך במיטה היא הגורם ? חשבת ליזום קצת ? להפשיט אותו לרדת לו תרת משמע- תהיי על הברכיים לללטף לו את הזין והאיזור ? למצוץ אני כבר לא מבקש ולמתקדמות - לדפוק אותו בתחת
 

דנטל

New member
ממש לא אכפת לי אם לא עומד להם

העיקר שאני מקבלת את שלי.
 

lady in reds

New member
כן, 15 ס"מ זה קטן

אולי לאישתו של הראשון שלך לא היה אף אחד קודם , אז אין לה עם מה להשוות. מה שלא יגידו, כן קובע, לא קובע... הגודל הוא קובע ועוד אומרים: הקטן משעשע והגדול משגע, ולדעתי זה מה זה נכון..!!! אלה שיש להם זין קטן יודעים לרדת טוב, אבל כמה כבר אפשר לרדת? אין , אין כמו חדירה!!!
 

lizard

New member
טוב מה אני אומר לך

מזל שיש לי צעצועים גדולים
 

am i evil

New member
שכחת לציין נתון מהותי אחד

לך הגודל קובע... להגיד שהגודל קובע זה משהו שאת חייבת לסייג לעצמך בלבד. אני לא יכול להתווכח איתך על מה קובע לך ועל מה לא, כי את זו את, ואם עץ קוקוס שלם זה מה שהיה עושה לך את זה, גם אם כל שאר נשות תבל היו חושבות ההיפך ממך, עדיין לגבי עצמך, היית צודקת לחלוטין. אבל...ברגע שאת לא מסייגת את זה לעצמך בלבד, אני חייב להתקיל אותך בעובדה הביולוגית הגורסת כי נשים נהנות הרבה יותר מגירוי של הדגדגן מאשר מחדירה... תוסיפי לזה דעה של כל תשע נשים מתוך עשר בכל פורום שאני מכיר שמדבר על זה בכנות, פלוס מדגם מייצג למדי של נשים שאני מכיר... לצערי הגודל קובע הוא מיתוס, שיש לו גרעין קל של אמת כי בכל זאת, מתחת לגודל מסוים זה אכן בעייתי למדי, אבל באותה מידה בדיוק, ואפילו למעלה מכך, בעייתי גודל שהוא מעל הטווח הנ"ל... לעניות דעתי הטווח הרצוי/מצוי פחות או יותר נע בין 12 ל18 ס"מ...ככה שאני מתקשה להבין איך 15 ס"מ מוגדר אצלך כקטן... כמובן שאם היית מסייגת ואומרת- קטן מדי בעבורי, התהייה הנ"ל היתה נגוזה מיד...
 

רוזיA

New member
הלו רשע אני מריח חסכים?או שנדמה לי?

כפרה עזוב אותך לא צריך להיות איכפת לך... אגב אתה יודע למה הם מזיפות אורגזמות???????????? כי הם חושבות שאיכפת לנו!
 

בן אדם1

New member
זה שלא עמד לו זה באמת מבאס.....

אבל מה אתה מתלונן על אורך של 15 ס"מ.יש הרבה שהיו רוצים גודל כזה.אני תמיד אומר:לא חשוב מה האורך והעובי חשוב זה שמחזיק ברהב זמן מעמד.
 
למעלה