מה באמת מרגיז אותי...

אמיר.

New member
מה באמת מרגיז אותי...

מי שלא מאמין באלקי ישראל (יש מיעוט יהודי כזה) ולא רוצה למול - שלא ימול .. אני יכול רק להצטער הקב``ה נתן לנו בחירה חופשית ... גם לעשות טעויות. ---------- אבל כאן מתנהל מסע הפחדה חסר בסיס. כן, חברים ... עינתי בלינקים שלכם (לא כולל לינקים לאתרים לא יהודיים) כולם (כולם !!!) מנוהלים למרבה הפלא על ידי גופים אנטי דתיים שיוצאים גם נגד מנהגים שלא פוגמים בגוף (קבורה יהודית וכדו`). וכן.. בכולם אין אפילו מאמר מדעי אחד !!! שום מחקר !! המון `ציטוטים` שבמקרה הטוב ניתן לקרוא להם `לא מדויקים`. אחוזי בעיות שאין להם שחר. --------- בכנסת אנשים יצאו נגד סרטון שהפיקה `אפרת` שביקש להבהיר את משמעות ההפלה (כאן לאף אחד לא אכפת שלתינוק עושים `הליך` רפואי בלתי הפיך וטרמינלי). אתם עושים אותו דבר - רק יותר גרוע -כי אתם לא מספרים אמת. ------------ האמת היא שאתם לא רוצים לערוך ברית מטעמים א-דתיים (אינכם מאמינים ביהדות). שוב - זו זכותכם.. מותר לכם אפילו לנסות לשכנע אנשים שאין בורא לעולם. סבבה .. מותר לטעות.. אבל להפחיד אנשים על סתם ???? (אני מחכה שתגידו שבעת מילה יוצא שד שפוגע בתינוק .. למה לא ???) ----------- בעז``ה אני אפרסם כאן מדריך קצר למתלבט...
 

ירון@ר

New member
אם האמת מצליחה להרגיז אנשים כמוך

אז אנחנו מצליחים במה שאנחנו עושים. ולגופו של עניין, אנו לא עושים ברית מילה בגלל שזה מנהג ברברי, טפשי ומיותר.
 
יש לך טעות! אני נגד הפלות!

שוב אתה טועה בדעות קדומות, כאילו אדם שהוא חילוני, הוא ``אוטומטית`` בעד ``הפלות`` נגד הפלות הן בגלל שכאדם אני מאוד אוהב תינוקות, והן בגלל, שלמרות כל הדיבורים על זכות האשה על גופה, הרי שלדעתי, בדיוק כמו בברית מילה, נשים לא מודעות לנזק העצום והסיבוכים שיכולים לקרות להם, כולל אי אפשרות להרות שוב, (שזו עוד הצרה הקטנה) אגב, אני גם נגד עישון, ונגד כל השתלות הסליקון בחזה, באופן אישי, אני אוהב את הטבעיות, גם עם החזה שלהם, הוא לא כמו של פרמלה אנדרסון (שאגב, הורידה את השתלים) אגב, גם אני לא אהבתי את הסרט ``פרפרים בבטן`` מסיבה אחת: הוא לא מספיק מקצועי! באופן אישי אני מכיחר את הד``ר שוסהיים מ``אפרת`` (- שאגב הוא מוהל בעצמו,)
 

אביUSA

New member
הדת היא המצאה של האדם יותר מאשר

ה` שמר על האדם שמר האדם על ה` . אם תקח לדתיים את ספר התורה אין בידיהם כל הוכחה אחרת לקיומו של ה` אני רואה בספר התורה ספר חוקים שהיה אולי טוב לתקופה מסוימת בהיסטוריה הגיע הזמן שהאדם יחבר בעצמו את ספר חוקי החברה מתאימים לתקופתנו..... אני רואה בביטול הדת צורך דחוף להמשך קיומו של הכדור הכחול. אמיר לתושמת ליבך מצורף לינק ``מה אתה יודע ומה שאינך יודע על תרי`ג מצוות`` שלכם בברכה אביUSA
 

Ludwig

New member
אמיר, חשבתי שכבר הבנת...

שאנחנו נגד חיתוך אברי-מין לא מכיוון שזה מצווה דתית, לא מכיוון שאנו ``אנטי דתיים``, אלא מכיוון שאנו רואים בזה דבר מסוכן ומזיק שאין לו כל הצדקה רפואית ולכן איננו מוסרי. אז אתה יכול לנסות להתווכח על הפן הרפואי (אם כי זה די מיותר) ועל הפן החברתי, אבל אל תדביק לכולנו תויות שאינן נכונות.
 

אמיר.

New member
אני שמח שאתם מצדיקים אותי.

שהכל מסיבות של א-דתיות (לא כתבתי אנטי-דתיות כדי לא להרגיז). אל תתסתרו מאחורי סיבות רפואיות לא מדויקות. -----------
 

Ludwig

New member
אמיר, כל-כך קשה לקרוא בעיון?

למה שלא נדון שנושא באופן רציני ומכובד יותר במקום להדרדר לדמגוגיה?
 

אמיר.

New member
בכלל לא ולכן...

אני לא מבין למה אתה מסתתר מאחורי הפניות לא רלוונטיות. תגיד את האמת. ההתנגדות היא מטעמי דת (אי-דת אם תרצה).
 

Ludwig

New member
אני רואה שאין עם מי לדבר...

הבהרתי את עמדתי בשפה ברורה ביותר. מה כל-כך קשה לך להבין? למה בעצם אתה מושך את הדיון להאשמות שווא ודמגוגיה? רוב משתתפי הפורום מעדיפים דיון ענייני ומועיל.
 
למעלה