מה גורם לכם להחזיק את עצמכם?

Bakbook1

New member
מה גורם לכם להחזיק את עצמכם?

מה גורם לכם לרצות לקום כל בוקר? עד לא מזמן הייתי בצבא (עכשיו אני בגימלים כבר חודשיים) הייתי לוחם בתותחנים. בזמן האחרון אני מרגיש בדכאון ואני לא יוצא מזה אני מרגיש שאין לי רצון לחיות ושאני חי בכח. גם הטיקים לא משפרים את ההרגשה. ביום בהיר אחד בצבא הטיקים התפרצו. אני מרגיש שהם מקשים עליי לא מעט בנוסף לבעיות שונות שכבר היו לי. אני כבר לא יודע איך לצאת מזה אפילו שלא נהניתי כ"כ בצבא הרגשתי שאני נמצא בתוך מסגרת שהיוותה לי מעין תעסוקה ועכשיו אני לא מוצא מה לעשות עם עצמי ואני שקוע בדכאון. מה בעצם גורם לכם לרצות בחיים? מה מניע אותכם?
 
היי חייל

אתה לוקח תרופה כל שהיא? יש רופא שמטפל בך? ידוע שבטוראט הכל מועצם פי כמה ולכן לעיתים רואים את החיים במשקפיים לא ורודים.... אבל זה לא אומר שכך צריכה להיות המציאות שלך. תחשוב על משהו שעושה לך טוב בנשמה ותתחיל לעשותו, לאט לאט תחזור לעצמך.... ואיך אמא שלי אמרה לי היום (אתה רואה גם אני צריכה שיסבירו לי על מהות החיים לפעמים) הכל חרטה ברטה, כל יום שעובר לא יחזור שנית ולכן יש להסתכל על החיים בצורה קלילה ולא רצינית ולא להתרגז מכל דבר והעיקר להנות מהחיים.
 

הלנה

New member
הי bakBook

אני חושבת שמאד חשוב שתמצא לך תעסוקה כלשהי, אם אתה עדיין בתקן של חייל ואין לך אישור עבודה, אז אולי תלך ללמוד משהו או תתנדב באיזה שהוא מקום. מאד חשוב שתהיה לך מסגרת שתוכל ללכת אליה בבוקר. יחד עם זאת, זכרו לי שכתבת שאתה לוקח תרופה שגורמת לך לדיכאון אז כדאי כמה שיותר מהר לחזור לרופא (מומחה) ולהתייעץ איתו. ולשאלתך.. מה גורם לי לרצות לקום בבוקר? (אם כי אני מניחה שזאת היתה שאלה רטורית)... החיים גורמים לי לרצות לקום בבוקר ולחיות אותם.. לא תמיד הכל קל וורוד (אגב, אין לי טוראט, לבן שלי יש), אבל גם בתקופות קשות שווה לקום בבוקר ולהתסכל על העתיד באופטימיות לימים טובים יותר שאני בטוחה שיגיעו לך, אתה בחור צעיר וכל החיים עוד לפניך
 

ngנוצה1

New member
חייל יקר , לא אלאה אותך רק אומר

לך לרופא , ומהר , קבל טיפול אחר , נכון שיש ימים קשים (גם לטורטניקים וגם ללא ) אין סיבה שתרגיש ככה , נכונים גם הדברים לגבי תעסוקה , ובסה"כ.... למרות התקופות הקשות בחיים , באמת , אבל באמת שווה לקום בבוקר ולחיות אותם (אומרת לך את זה, מישהי עם 3 ילדים הבכור עם טורט ועם אמא שמוגדרת חולת נפש כבר 10 שנים מטפלת בתרופות וכו' וכו') תטפל בעצמך ושיהיה גם לך, חג שמיח.
 
Bakbook1 שלום../images/Emo20.gif מה שאתה מתאר מוכר

אצל לא מעט חיילים משוחררים - היציאה ממסגרת והצורך למצוא מסגרת חדשה. זה מכביד מאד וכשמתלוות לזה בעיות נוספות - זה יכול לגרום לדיכאון. מה שחשוב זה לגשת לפסיכולוג או לפסיכיאטר כמה שיותר מהר, כי השאלה אם מדובר בדיכאון מצבי (שנובע מהשחרור מהצבא) או דיכאון קליני. זה חשוב על מנת לקבל טיפול. לשאלתך "מה גורם לכם לרצות לקום כל בוקר?" - נו, נו... נראה לי שנגע בנקודה חשובה. אצלי,למשל, זו האחריות הרגשית שיש לי כלפי אלו שאני אוהבת וכלפי אלו האוהבים אותי. אף אחד מאיתנו הוא לא "אלקטרון חופשי" ויש אנשים שאתה חשוב להם וחשובים לך. גם זה וגם לקחת את החיים בקלות ובאופטימיות מאד עוזרים. שמור על עצמך
 
היתה היום כתבה בערוץ 2

על דכאון, ונאמר שזה קשור לתקופת הסתו (כמו שאני טוענת) עוד נטען ש40,000 איש נמצאים בדכאון ומתוכם הרוב נשים אז חיילצ'יק תתעודד אוטוטו יגיע הגשם וינקה את הרגשתך הלא נעימה וכמו אמרתי קודם לכן תמצא לך משהו שיעשה לך טוב ותזרום עם זה ולאט תראה שמצב רוחך משתנה. אגב גובלינית יקירתי, יש לך המלצות לפסיכולוג שמתמחה בCBT (לא רוצה קאוצינג)?
 
בולבולית שכמותי, התכוונתי שנאמר שישנם הרבה

אנשים שסובלים מדכאון עקב הסתו (כמובן שיש אנשים בדכאון גם במשך ימות השנה).
 
לראות את החיים בירוק

הי! BAKBOOK1 כאחד עם ת.טוראט אומר לך כך: גם אנ י הייתי בסרט הזה. כשהייתי בבי"ס, תיכון, חייל או במקום עבודתי, סיפרתי ל"חברה" עלי, והם ידעו לראות את מי שאני ולא את מה שאני או מה שיש לי. שנית, צריך לקבל את עצמך עם כל המוגבלויות שלך. אני מודה לבורא עולם שיש לי ת.טוראט ולא ס...ר...ט...ן, אסטמה, סוכרת, או כל בעיה כרונית אחרת אשר בו אדם תלוי בתרופות לא נעימות על מנת לחיות את חייו. שלישית, כיום כשאני נשוי באהבה, עם ילדה מקסימה ומחוננת, עובד, ואומר לעולם תודה, יום שעובר לעולם לא חוזר! חיוך שווה חיים. תמצא תעסוקה, שים פס על כל מי שמנסה לפגוע בך, על כולם אפשר לצחוק, תלמד לחייך ותראה שיחייכו אליך. צא מהדיכי. תלמד לנגן על כלי נגינה, קח שיעורים ב "תאי-צ'י" ותשכח שאתה מיואש מהחיים.
 
../images/Emo151.gif../images/Emo45.gif../images/Emo151.gif../images/Emo45.gif../images/Emo151.gif../images/Emo45.gif ../images/Emo24.gif ענק../images/Emo20.gif

 

דהוז

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo105.gif../images/Emo203.gif../images/Emo115.gif../images/Emo145.gif../images/Emo126.gif../images/Emo39.gif../images/Emo70.gif|!

 
למעלה