מה דעתכם לפטופ או מחשב רגיל ?

Chihuahua

New member
מה דעתכם לפטופ או מחשב רגיל ?

קניתי לפני כמה חודשים מחשב די יקר, עם כל התוספות כמו מדפסת+סורק+מכונת צילום, אוקצור מחשב שעלה לי הרבה כסף, ומסתבר שזה היה טעות. אם הייתי קונה לפטופ יכולתי ללכת איתו ללימודים, לעבודה, טופס פחות מקום ממחשב רגיל.. מה דעתכם?
 

marysia

New member
אני ממש לא אוהבת לפטופ

הוא לא נוח בטירוף!!! יש לו עכבר מעצבן הוא לא יכול להכיל הרבה מאוד והוא לא נוח בשימוש! חד וחלק מחשב רגיל בשבילי!
 

enwhysea

New member
שידרוגים ותיקונים

יקרים ולפעמים בלתי אפשרים בנייד. עדיף לא לקנות אם אין צורך ממשי וברור לעבוד אם המחשב מחוץ לבית. ומחוץ לבית זה אומר לסחוב 3-6 קילו, להשגיח שלא יגנבו, שלא יפרצו לאוטו בגללו או יסחבו את התיק שיושבים ואוכל צוהרים (התפלתי לשמוע כמה זה קורה) תיקונים זה סרט כי דברך כלל רק הנציגות או יבואן יכולים, ולהם יש מונופול.. ושנגמר האחריות.... פשוט אוכלים אותה. שידרוגים יקרים מהרגיל ולא תמיד אפשר.
 

akapulko2020

New member
אם אתה

רוב הזמן צריך מחשב משלך ביותר ממקום אחד-עבודה+בית,לימודים+בית,אז כנראה נייד.אבל הם יקרים יותר על אותה קונפיגורציה,ופחות נוחים לעבודה מבחינת המסך,בעיניי. תופס פחות מקום-זה אכן שיקול,אבל אלי כדאי להשקיע באיזה מסך מדק מאלה שיש עכשיו מאשר בלפטופ-ושאר המחשב בין כה עומד על איזה מעמד או על הרצפה אז מה זה משנה. אם זה רק העברת קבצים ממקום למקום-אז יש את הdisk on key הקטנים החביבים,מתחברים בUSB לכל מקום ונורא נוחים.
 

kiticat

New member
אני מעדיפה להשתמש במחשב רגיל

לרוב הצרכים שלי, אבל מכיוון שאני כותבת- אני מעוניינת גם בלאפ טופ- פשוט ורגיל וכלל לא יקר. (אני לא צריכה יותר מווינזוז ווורד עליו.)
 

Fonia

New member
פלאם

לפטופ צריך לסחוב ממקום למקום, ועד כמה שהוא חסכוני זה מעיק, ובאמת צריך לשמור שלא יקרה לו כלום. בדרך כלל הם גם יותר חלשים, מתקלקלים מהר (אל תעזו לקנות מחשב של איי-בי-אמ), בקיצור - אם אתם צריכים ניהול קבצים פשוט של טקסט, פגישות, יומן, דברים כאלה - מחשב כף יד.
 
לי למשל,

יש לפטופ כבר כמה שנים טובות (וכן! הוא של אייביאמ!!! סוס עבודה!), והוא המחשב העיקרי שלי. ממנו אני עושה הכל, כולל אינטרנט, MP3, ומסמכים. הוא אמנם לא המחשב הכי חזק בעולם (סלרון 333, עם 4, כןכן, 4 ג'יגה הארדיסק), אבל הוא בהחלט עושה את העבודה כמו שצריך. לגביי האם לקנות, אם באמת יהיה לך צורך לקחת אותו מחוץ לבית, אז כן. כבעל לפטופ, ועוד אחד בדרך, אני ממליץ בחום. אבל, אם כל מה שתצטרכי ממנו זה רק לשבת בבית ולהתחבר לאינטרנט מדיי פעם, אז עדיף דסקטופ.
 

Imperia

New member
מסכימה: לא לקנות לפטופ בלי סיבה

כל מה שצוין פה נכון. יותר יקר, יותר רגיש, עלויות תיקונים ושדרוגים יותר גבוהות. יש לי חלום ישן ללכת לשיעורים עם מחשב אבל בתכלעס ברוב המקרים זה לא נח (ולך תמצא שקע לחבר אליו את המחשב שלך שהבטריה שלו גוססת). אם אתה רוצה משהו שתופס פחות מקום - לך על מסך דק, זה באמת חוסך מקום בבית.
 
למעלה