מה דעתכם על האלבום

rocket

New member
מה דעתכם על האלבום

permenent vacation ? כשרק התחלתי להקשיב לו הוא היה אחד האהובים אליי. עכשיו אני חושבת שזה אלבום קליל ונורא כייפי לשמיעה , אבל משום מה נוצר לי הרושם שלא הרבה אוהבי םאותו .... אז ... מה דעתכם ?
 

AeroTom

New member
אממממ...

Permanent היה האלבום החמישי אם אני לא טועה שקניתי וכמובן שהוא טוב מאוד. זהו בעצם היה ממש אלבום ה-קאמבק של הלהקה אחרי ש-Done with mirrors לא היה הצלחה ממש גדולה. חוץ מהסינגלים Dude,Rag Doll ו-Angel השירים האהובים עלי באלבום הם: Permanent Vacation Hangman Jury The Movie הוא גם Instrumental מצויין כמו Boogie man מ-GAG. האלבום לא יכנס בחמשת הגדולים שלי כמובן אבל הוא ללא ספק מצויין וגם יצא בשנה מצויינת למוזיקה ב-87 שבה יצא גם Appetite for destruction של GN'R.
 

Aeroguy

New member
יש בו קטעים טובים

The Movie, Hangman Jury. St John, Heart's Done Time, I'm Down..... אבל הוא תמיד היה הפחות אהוב עליי.
 

SaintJohn

New member
כשקניתי אותו, אז חרשתי עליו

כמו שקורה לי עם כל אלבום, וחשבתי שהוא גאוני כמו שקרה לי עם כל אלבום של אירוסמית'. נורא אהבתי את הנגמן ג'ורי ואת גירל קיפס קאמינג אפארט ואת פרמננט וייקיישן (סליחה על העברית, פשוט אין לי כוח לכתוב באנגלית, ואני יודע שזה ככה אצל עוד הרבה) ואת דה מובי וכמובן רג דול ודוד לוקס לייק א ליידי. אבל אז קניתי אלבום חדש (אני לא זוכר מה קניתי קודם, את ניין לייבס או את פנדורז טויז האגדי) והתחלתי לחרוש גם עליו ולאט לאט ירדתי מהאלבום הקודם, וככה זה קרה לי עם כולם. בימים אלה אני משתדל לשמוע כמעט הכל ולא לקפח חס וחלילה אף דיסק.
 

AeRo NaLa

New member
יש בו את השיר הכי יפה שלהם!

A-N-G-E-L ואני רוצה ליראות שמישו יגיד "לא"
 

rocket

New member
../images/Emo45.gif

אולי לא הכי יפה שלהם אבל בהחלט שיר שמרגש אותי כל פעם מחדש :)
 

בינג

New member
שיר חמוד לאללה

למרות ש- Rag doll יותר קליט ושמח!!! אבל, בעסה זה דיסק שלא שמעתי את כולו כי אין לי אותו!!
משום שלא קניתי אותו וברור שאני לא יוריד, גם כי אני לא יקנה אותו אח"כ, ואם אני רוצה להנות ממנו אני חייב את המקורי כדי להשים את זה במערכת קולנוע ביתית שלי בסלון ולהשתגע על האיכות המקורית, ישר מהמפעל!! (וואו אני מושפע...)
 
למעלה