מה דעתכם על ההתנהגות הזאת?

מה דעתכם על ההתנהגות הזאת?

ביום שני השבוע הצטרפתי לקו נייח של 012 הנציג אמר לי שיקבעו איתי זמן להתקנה. ביום שלישי התקשרו כדי לקבוע זמן אך לתדהמתי גיליתי של 012 יש טכנאי רק פעם בשבוע לביתר הישוב שבו אני גר, והכל משום שחטאתי והלכתי לגור מעבר לקו הירוק. הפקידה הודיעה לי שהיות וביום רבעי הזה אין כבר מקום לטכנאי אז עלי להמתין עד לשבוע הבא. כאשר שאלתי את הפקידה מה אני יעשה במקרה של תקלה, תשובתה הייתה שיהיה עלי להמתין שבוע. וכאן הבן שואל. מדוע 012 לוקחת צד פולטי? מדוע 012 מפרסמת ולא כותבת אפ' בכוכבית קטנה שתושבי השטחים הם סוג ב' אצלה? מדוע 012 מזלזלת בתושבי יו"ש שמישבים את הארץ במסירות נפש. כל מי שחושב שדבר זה חמור שיתקשר ל 1800012012 ויצעק על הדבר הנורא הזה. המייל של מנהלת שירות לקוחות הגב' מירי לוי הוא: [email protected] אנא שילוח מיילים ככל שאפשר
 
למעלה