מה דעתכם על לימודי תואר ראשון בגיל 27?

rain girl

New member
מה דעתכם על לימודי תואר ראשון בגיל 27?

אני מתכוונת ללימודים באוניברסיטה מאוחר מדי? או שלא כזה נורא? אני חושבת על זה והלימודים הם למשך 3 שנים ... זה אומר שמסיימים את התואר בסביבות גיל 30.. ובמה עובדים במלצרות?
מה דעתכם על זה ?
 

עידו213

New member
ברור זה תכלס לא כל כך מאוחר

ועדיף שתתחילי ללמוד עכשיו מאשר בגיל 40, קחי בחשבון שאולי תצטרכי לעבוד וללמוד וכאלה אבל זה לא כל כך נורא עדיף מאשר להיות מאבטח או מלצר כל החיים.
 

DaliaLama

New member
חלילה מאוחר!!!!

אני התחלתי ללמוד בגיל 26 והלימודים שלי (חינוך באורנים) היו 4 שנים. כך שזה בערך אותו הדבר... מבחינתי, זאת היתה בחירה נכונה ונבונה להתחיל "מאוחר". אני חושבת שהיתה לי הרבה יותר פניות וסבלנות ללימודים (וגם מידה מסויימת (אך מוגבלת
) של בגרות ובשלות). עכשיו, בקרוב 32, אני מחכה לתשובה לגבי תואר שני ולמרות שחלק מהחברות שלי כבר עם התואר השני ביד (ביד השנייה יש להן לפחות ילד/ת אחד/ת
), בכל מקרה, אני לא מרגישה שהפסדתי משהו או שביזבזתי את זמני. ובאמת, אם את מרגישה שזה מאוחר - לכי על זה עכשיו (לפחות עד שימציאו מכונת זמן שתחזיר אותך לגיל 22...) בהצלחה :)
 
תלוי מה המטרות שלך

קריירה אקדמאית אינה בלתי אפשרית, אבל הגיל בהחלט יהיה בעוכרייך. מצד שני, אם המטרה של התואר היא להעשיר את הידע והעולם הרוחני שלך, אף פעם לא מאוחר!
 
למעלה