מה דעתכם על....

Eden054

New member
ועוד משהו-

השיר אל תדאג הוא שיר נגד בגידות ונשמע שנכתב ע"י מישהו שמאמין בנאמנות....
 

מעכבת

New member
לא,

זה פשוט שיר על מישהו שאכל כאפה מבחורה וקצת נעלב
וזה נורא יפה מה שאתה אומר אבל אני לא חושבת שיש קשר בין הדברים,גם אם הוא בגד בה זה לא אומר שהוא לא התכוון לכל המילות אהבה האלה... פשוט בוא נסכים על זה שאתה לא יודע מה בדיוק הלך שם אז אתה לא יכול לשפוט אותו ולהגיד שהוא כזה מניאק שקרן כלכך מהר.
 

התעוט

New member
מה???אביב בגד בה??

הוא תמיד אמר שכול הבנות הם שהעיפו אותו והוא בחיים לא בגד.ואם הוא בגד אז מה הקשר לכתוב שירים כמו לילות לבנים ומשהו בין שנינו וכל השאר?
 

התעוט

New member
הוא אמר את זה במופע אינטימי אחד

לפני שיר הסמרטוטים,שמאה אחוז העיפו אותו והוא אפעם לא העיף בנות.
 
ממ יוסיייייייי

העיף זה לא אותו דבר כמו לבגוד... ואני לא יודעת אני לא הבנתי מהכתבה שהוא בגד.....או שהבנתי לא נכון או שלא יודעת.... חשבתי שהיא התכונה שהכי קל לאנשים לחשוב שהוא בגד או משהו כזה.. טוב אני אקרא את זה שוב כי קראתי בריפרוף ואולי לא קלטתי..
 

T h e B o Y1

New member
גם לדעתי לא מדובר כאן בבגדה

אלה במטאפורה.... אבל הרוב אומרים שהוא בגד.... אחרת למה הם ניפרדו אם הייתה אהבה כזאת גדולה ? בטוח שהיה שם משהו ...
 

RoXy3

New member
אממממ אני לא יודעת אם הוא בגד בה

אבל בהופעה בזאפה לפני כמה חודשיים הוא סיפר שאת השיר "השיר שלנו" הוא כתב לא על אילנה אלא על נערה בת 17-18 שהוא הכיר בכפר ובילה איתה הרבה בזמן שהנישואין שלו ושל אילנה כבר היו ממש במשבר והם היו רבים כל יום והוא היה יושן על הספה באולפן הקלטות מחוץ לבית הוא אמר שהייתה ביניהם אהבה, קשר מיוחד, אבל לא בבחינה שהוא שכב איתה אלא שהוא אהב אותה.. שהם היו מטיילים בכפר בלילה ומסתכלים על הכוכבים... אני לא זוכרת את זה מדויק אבל זה בערך מה שהוא אמר... לא יודעת, אולי יש קשר למה שהיא אמרה ואולי לא.. בעיניי להתאהב במישהי אחרת זה בגידה בהרבה יותר גדולה מסתם לשכב עם מישהי בלי רגשות.
 
למעלה