מה הדעה שלכם על המגישה מהאחות הקטנה

BrokenWings16

New member
יצא לי לראות את זה כמה פעמים..

היא בסדר אבל יש לה לפעמים תגובות לא במקום...
 

MissPop

New member
אתמול היתה תוכנית מגעילה

הם רק ירדו על שפרה ורנין, זה היה כבר ברמה מכוערת. אפשר לחשוב שעינב והאורח שהיה אתמול בתוכנית לא שמנים "מלאים" לא משנה מה. אגב היום בתוכנית קרן, ערן, מיקי ושי
 

Fairywitch

New member
../images/Emo45.gifוזה מעבר לעניין עצמו-

יש בחורות עם הפרעות אכילה שיושבות בבית וצופות בזה. מספיק בנות צעירות חולות באנורקסיה, וזאת מחלה קשה. היא והדביל שישב אצלה אתמול כנראה לא יודעים את זה- שמישהו יעדכן אותם. זה היה ממש דוחה.
 

droriko

New member
יש לך טעות

האחות הקטנה זה תוכנית בידור, היא לא נועדה לחנך . את כנראה מתבלבלת בינה לבין כל התכניות יעוץ בבוקר שאף אחד לא רואה .
 

JasPoint

New member
תראי את כל התוכניות הם יורדים על כולם

אז אתמול התמקדו בשפרה ורנין, ביג דיל. אין להם פרות קדושות שם בתוכנית וזה מה שיפה. באופן עקרוני גם אני לא אוהב בדיחות על צורה חיצונית (למרות שלפעמים זה מצחיק ואז אתה מרגיש לא נעים שצחקת...), יש המון מה לצחוק על שפרה בלי קשר למשקל שלה.
 

SnowKing

New member
האמת שאפרת אברמוב די "פרו-שפרה"

למרות כל הלכלוכים על האכילה שלה, בתוכנית שלשום היא והאורחת הצהירו שהן אוהבות אותה ושהיא מאוד אלגנטית. בכל אופן אני לא אוהב את התוכנית הזאת. היא מצחיקה אותי אבל יש דברים שממש מגזימים איתם בתוכנית (הירידות על עינב ממש מוגזמות, ואני אומר את זה בתור אחד שלא מת עליה) וזה מציק.
 

cookies10

New member
חשוב לכתוב מה שמפריע לנו באחות הקטנה

מה מכעיס אותנו להסביר מה זה מוציא מאיתנו רק רוע, הרס, ושנאה סכסוכים, וויכוחים ולמה ככה ההפקה רוצה שנתייחס לדיירי הבית כמו אל חיות שנמצאים בכלוב אריות... חבל שזה התדמית שלנו כלפי חוץ בושה למדינה שמשדרת תוכנית כזאת הרסנית כמו ה"אחות הקטנה" האחות הקטנה היא כבר לא כל כך קטנה, אפרת אברהמוב שמשדרת את האחות הקטנה, היא כבר גדולה בהסתות והשחטות הרס,השפלות, ורומסת את אישיותם ואת אישיותנו... בואו נעצור את הרוע....
 
אבל הכי אירוני ../images/Emo185.gif

שדווקא עידן גיל ירד על שפרה. בן אדם-תסתכל איך אתה נראה לפני שאתה יורד על אחרים!! מלבד זה, התכנית טובה ומצחיקה ואני משתדל לראות כל יום. אפרת טובה.
 

droriko

New member
דבר ראשון היא מצחיקה

דבר שני, נכון שהיא מסתלבטת על המודחים שמתארחים אצלה , אבל היא עושה את זה במידה ובנוסף היא גם שואלת אותם שאלות על התוכנית ומתעניינת ומפתחת שיחה. אני לא זוכר שהתארח אצלה איזה מודח והיא הוציאה אותו יותר טמבל ממה שהוא באמת (עם דגש על ערן זילברמן)
 

cookies10

New member
על זה מבוסס הפליאה, טמבל ממה שהוא באמת

איזה זכות יש לה לאפרת לעשות מהאנשים קטנים למי היא חושבת את עצמה לדוקטור לניתוחים או לשופט עלנו והשאלה נמצאת בתשובתך ותרשה לי לצטט...... " אני לא זוכר שהתארח אצלה איזה מודח והיא הוציאה אותו יותר טמבל ממה שהוא באמת" המשפט |ממה שהוא באמת צרם לי הדגש|מי שם אותך שופט עלינו מכיר את זה מהתורה (אם יש מישהו שמכיר את המשפט במלואו אשמח אם תעבירו לי).... תקרא שוב את תשובתך, בלי שרציתה, עניתה לי על סמך ההשפעה ההרסנית של האחות הקטנה ובלי שחשבת לרגע, מי אני שאשפוט אותם, אם אני לא הייתי שם, ולמה שאני העליב אותו אחד שבתמימותו נקלע למשחק שבילבל אותו....
 
בעיניי ....

האחות הקטנה היא תוכנית גרוטסקית שמסמלת את הדברים הרעים שצומחים מתוך תוכנית האב , האח הגדול ( במשפט אחד נכנסה לי משפחה חד הורית שנמנים בה אב ושני ילדים , אח ואחות
) . האחות הקטנה זאת תוכנית בידור שמתאימה לימי מלחמות הגלאדיאטורים ברומי . לתוכנית לכשעצמה אין חשיבה מקורית משל עצמה והיא מבוססת על דגימה של הלך הרוח בפורומים ואז משמשת כשופר להלך הרוח הזה . זה מקביל לתפקיד של הקיסר בזירת הגלדיאטורים . תפקידו היה להקשיב בסיום הקרב למה שהקהל דורש ואז להחליט על פי דרישת הרוב האם
או
. גם זירת הגלדיאטורים היתה הבידור להמונים באותה התקופה . רק שאני קיוותי שהתקדמנו מעט והשתכללנו מאז התקופות הללו . הדרך בה האחות הקטנה עושה את הדברים מותיר טעם לוואי דיי רע לכל ההתרחשות בתוכנית . אני עוד יכל לקבל בהבנה השתלחויות של ילדים בגיל הטיפש עשרה . אבל אני לא מבין השתלחויות של תוכנית טלבזיה ( רק מעצם ההגדרה שהיא משודרת בטלבזיה אני מכנה את האחות הקטנה בכינוי המחמיא עבורה : תוכנית טלבזיה ) על שלל המערכת המשומנת שמפיקה את המוצר העלוב הזה . התוכנית נגועה בפופוליזם זול ( מהזולים שהכרתי עד כה ) ומזנה את עצמה למען מעט הרייטינג שיש לה . לגבי ההומור בתוכנית אני רק יכול לומר שאני עברתי את הגיל בו ירידות על הילד הלא פופולארי בכיתה עשה לי את זה . או שיצאתי מהקטע המתנשא של לשבת בצד ולצחוק על כל תכונה או חיסרון אנושי שיש לאנשים האחרים . הטענה שזו לא תוכנית חינוכית ולא נועדה להיות כזו היא מוצדקת . אבל לגבי החצי השני של הטענה שטוען כי זו תוכנית בידור , אני תוהה היכן הבידור ? לראות מגישה שעונה להגדרה של קלולס משוחחת עם איזה אלמוני אירעי על תוכנית שכולנו רואים מזכיר לי את הפרק בסיינפלד בו ג'ורג' מסביר למפיק של אן בי סי שהצופים יראו את התוכנית שלו על כלום רק כי היא משודרת בטלבזיה . אם מישהו חשב פעם לטעון לטובת התוכנית כי היא המראה שמשקפת את הלך הרוח שקיים בציבור . אז אני אפנה אותו לתוכנית בערוץ 2 שנקראת " מה קורה " וגם שם יש מראה של הלך הרוח בציבור על פי תגובותיו באינטרנט . כביקורת אני יכול לומר שבעיניי ולטעמי התוכנית הזו ( האחות הקטנה ) לא ראויה למאכל אדם . והיא שמה ללעג דווקא את הצופים שלה יותר מאשר כל מתמודד . אבל יתכן שהיא לא מצליחה להוציא את הצופה הממוצע שלה יותר טמבל מכפי שהוא באמת
.
 

droriko

New member
אפרת אברמוב היא קלולס?

למה כי היא בלונדינית ובמקרה גם מגיעה מרמת אביב ג'?
 
היא קלולס ולא בגלל מה שציינת

אלא בגלל מה שבא לידי ביטוי בדרך בה היא מציגה את עצמה . ואני מתכוון לקלולס במובן של שוטה , קרי אדם שכל עניינו להשטתות , היא גם אדם מאוד רועש מה שגם מתאים להגדרה של שוטה . כמובן שהדברים לא נכתבים על אפרת כביקורת אישית אלא על הדמות אותה היא בוחרת ( ? ) להציג ולהחצין בתוכניות בהן היא משתתפת כפי שאני מתרשם . ולמעשה חשוב לי להדגיש כי הביקורת שלי היא לא כלפיי אפרת אלא כלפיי ההפקה של התוכנית בכלולתה . בתכלס , אני לא רואה את הבידור בכמה חבר'ה שיושבים ומעבירים דאחקות דיי שחוקות והבחנות שנלעסו כבר על ידי כל הפורומים שעוסקים בנושא .
 

droriko

New member
אני אגיד לך מה הגישה שלי לבידור

אני לא חושב שהומור צריך ליהות מתייפיף . אתה יכולה לצחוק על ההתקרחות שלך או על זה שעלית ב-2 קילו אבל אז אתה מקבל תוכנית בסיגנון של אודטה שכולם שונאים. אני חושב שבין השאר זה ממש סבבה לקטול מישהו , השאלה היא המיניון . זה הרי לא שאמברמוב מקדישה תכנית שלמה לשחיטת מתמודד מסויים , היא צוחקת על כולם ביחד (ברגע שצוחקים עליך ביחד עם כל השאר זה עושה את זה הרבה פחות מעליב,כאילו לאמר אני צוחק עליך רק כי אתה חלק מקאסט ולא כי אתה דפוק באופן מיוחד). חוץ מזה שהיא צוחקת עליהם אבל גם לפעמים איתם ("מוט בובליל" למשל יראה לחלק כהתנשאות וזילזול , לי זה יותר נראה כמו הוקרה לבן אדם, הוקרה שממש לא מגיעה לו).
 
אני גם חושב

שהומור לא צריך להיות מתייפיף . אני בעד הומור אינטלגנטי ועוקצני . אבל הומור גם צריך להיות מקורי . אולי זה נראה לך כמו הומור להשוות בין התמונה של מתמודד מסוים לבין אנס מפורסם , בעיניי זה לא הומור ומן הסתם לא מצחיק . או כפי שתיארו כאן , לשים בובה עם התמונה של ערן בבלנדר , גם לא נחשב בעיניי כהומור או כדבר מצחיק . לקטול מישהו זאת הדרך הכי קלה לייצר הומור ( ופופלאריות ) ולכן זה גם ההומור הכי בזוי בעיניי . כל סטנדאפיסט כושל התחיל את הקריירה שלו בבדיחות על ערסים , זאת לא חכמה כזו גדולה . הריי שנינו יודעים שלקטול גם אנחנו יודעים ואם היינו בוחרים בכך אז כל אחד מיושבי הפורום היה יכול לקטול או לרדת על הדעות של מישהו אחר ולשים אותן ללעג . זה ממש לא בעיה וגם לא בידור ראוי בעיניי בעיקר כאשר מדובר בתוכנית שמצולמת 24 שעות . ושלא תבין לא נכון , אני לא רוצה שהאחות הקטנה תהפוך לתוכנית גבוהת מצח שדנה במתמודדים , ממש לא ! ( למרות שאפשר לפי דעתי לנצל את הראיון עם המודחים על מנת להבין יותר טוב את הלך הרוח בתוך הוילה ואת הדברים שאנחנו הצופים מחמיצים מבחינת הדינאמיקה הקבוצתית בוילה ) אבל לטעמי האישי מסתפקים שם בכל מיני ירידות מתחת לחגורה ובהערות והבחנות שנעשות בפורומים השונים . אם זה המצב אז לשם מה אני צריך את התוכנית הזו בטלבזיה ? מה הוא הערך הבידורי המוסף שלה ? לקחת את המודחים לחבוט בהם אחרי שהם כבר יצאו מהוילה ( וכנראה מחוייבים להתארח בתוכנית על פי חוזה ) זה בפירוש לירוק לבאר שתוכניות מהסוג הזה לוגמות ממנה . אבל בסופו של דבר אין מה להתווכח על טעם , מי שאוהב את התוכנית שימשיך להנות ממנה , היא פשוט לא הטעם שלי מהסיבות שפירטתי בשלל התגובות בנושא .
 

droriko

New member
איך אתה משווה בין הפורום לאחות הקטנה?

בחייך רוב הפורום פה זה חבורה של אפסים גמורים , אנשים חסרי כל הבחנה או חוש הומור , מה שאפרת אברמוב ועוזריה מספיק בשפע. זה שזה לא בידור גבוה כמו החמישיה הקאמרית זה אני יודע , אבל זה עדיין מצחיק אותי ועדיין נותן אור על המון דברים באח הגדול שלא שמתי לב אליהם. וזה מה שחשוב בתכלס .
 
למעלה