מה הכי מציאותי שבטווח הכי קרוב יהיה שימושי?

מה הכי מציאותי שבטווח הכי קרוב יהיה שימושי?

מה נראה באופק שיכבוש את לב ליבם של כולם (כולנו נקנה ונשתמש בזה ויהיה הכי נפוץ לצריכה) - 1. הפקת אנרגיה ממימן ? 2. הפקת אנרגיה מהשמש ? 3. הפקת אנרגיה מהים ? 4. הפקת אנרגיה מפחם ? 5. הפקת אנרגיה מהרוח ? מה מבין כל אלה (ואפשרויות אחרות אם יש כאלה) יהיה בטווח של החמש השנים הקרובות הדבר שיאוחסן בתוך גנרטורים זולים שכולנו נקנה לרשת החשמל לכל הבניין בו אנחנו גרים?
 

bitsik1

New member
מים

השנים הבאות יעסקו רק בהפקת אנרגיה ממים תחשוב שהמים הוא מקור אנרגיה יחידי שאין לו תחליף והוא אוזל בקצב מטורף הנדסת המים בישראל היא מהמפותחות בעולם (אני יודע את זה ממקום העבודה שלי) תעשיית המים ומגוון המוחות הישראלים שבהם מתחום הנדסת המים וממוקמים בהמון מדינות באירופה :שבדיה צרפת גרמניה ואפילו אירלנד אני מרגיש שזה היה צורך חשוב להזכיר את זה אני לא בא מהנדסת המים ההתמחות שלי היא אלקטרונקיה ופיזיקה
 

yoyo0w24

New member
מימן

קארתי כבר על תכנון של קור אטומי שפועל אל פיוז'ן ולא על פירוק של אורניום. אומרים שהוא יוקם תוך 10 שנים... (לא נראה לי), אבל התוכניות לקור נראות ממש ראליסטיות, אני אשאל את אבא ואפרס פה קצת על זה.
 

yoyo0w24

New member
אבל הכי הכי מגניב ויעיל זה

מחומר. תאר לך עולם שלם שמואר מזה שאתה לוקח קילו חול והופך אותו לddd 9*10^16 ג'אול. עכשיו, מישהו יודע איך להפוך אפר לאנרגיה טהורה?
 

StrengthHonor

New member
בסופו של דבר , היתוך ושמש

כאשר משתמשים באנרגייה מההיתוך להפריד מים באלקטרוליזה לשימוש כחומר אכסון לדוגמה למכוניות.
 
למעלה