מה זה החום הזה בסוף כסלו תחילת נובמבר?!

Digi Lista

New member
כן,אני מכירה אותם.

הציניות מיותרת...,אף פעם לא התחברתי להומור שלהם ומין הסתם לא ראיתי הרבה מערכונים שלהם(אולי כמה שירים אהבתי),זה לא אומר שאני לא מעריכה את פועלם ותרומתם לתרבות(יש והיא עצומה כמובן) אבל אני לא מתחברת אליהם ולא מכירה את הקטע המדובר ולא הייתי אמורה לנחש,זה סתם נשמע לי לא הגיוני וכשטוחנים לי כול יום את התאריך העברי כחלק משיעור סביר שאתייחס לפרטים הנקודתיים האלה.
 

Yuske

New member
הממממ רק אני חולם על

פתירת משוואת מהפסיכומטרי ופתירת תרגילים של פסיכומטרי בלילה? איך זה קשור?....בגלל שעקב החלומות ההזויים רצח שלי (ע"ע - פתירת תרגילי פסיכומטרי תוך כדיי שינה) תהיתי אם אני היחיד שאיבד את השפיות.... ואכן שרשור שולט!~
 

OOOO0

New member
מילא זה.

במקרה שלך זה עוד הגיוני. אני עדיין חולמת שאני עושה מטלות באנגלית למרות שסיימתי כבר עם האנגלית לפני חודש....הזוי לגמרי....כנראה זה היה ממש טראומה בשבילי אם זה עדיין לא עוזב אותי.
 

Yuske

New member
הממממ

אם זה עוזר אז שנה אחריי שעזבתי את אוראנג' עדיין היו לי חלומות עבודה של אוראנג'... אז אני חושב שטראומות נשארות לכמה זמן בחלומות...(אין לך ממה לפחד כי לעבוד באוראנג' זה יותר גרוע מללמוד אנגלית (ואפילו יותר גרוע מללמוד מתמטיקה) אז לא ייקח לך שנה להתאושש מזה...בטח חודש חודשיים^^)
 

Yuske

New member
בכיף חחחח

היי ואם כבר מדברים אז חלומות הבגרות (מבחני הבגרות) שלי רדפו אחריי לפחות שנה אחריי, לאט לאט הם נעלמו שהם נהיו חלומות צבא><!
 

remundo

New member
אני מוחה!

ללמוד מתמטיקה זה לא גרוע בשום אופן! זה כיףףףף!!!!!!111~ |חננה|
 

star_female

New member
x_x אולי זה הלינארית 2 מדברת, אבל ../images/Emo31.gif

למרות שאני מודה שיש כמה תחומים מעניינים במתמטיקה (לוגיקה למשל).
 

remundo

New member
איזה תחומים מעצבנים אותך?

כל התחומים במתמטיקה שנתקלתי בהם נראו לי מגניבים (והמגניבות הולכת ביחס ישר עם רמת הקושי. לוגיקה זה אולי מאוד קל, אבל זה גם פחות מגניב.)
 

star_female

New member
לינארית 2, חדו"א ב' (אינפי היה יותר טוב),

... אני עדיין צריכה ללמוד סטטיסטיקה באוניברסיטה אבל כשלמדתי את זה לטכנאי זה לא היה נורא... אני עדיין בטראומה מלינארית 2. אני מקווה שעברתי >.> (זה לא קרה עדיין באף קורס)
 

remundo

New member
דווקא אהבתי מאוד את ליניארית 2

אבל נו, אני אצטרך לעשות את זה עוד פעם (למרות שעברתי! הכל כי אני לא זוכרת את הסמסא והשם משתמש שהיו לי בגוגלגרופ שששימשה כאתר הקורס ובה נמצא הסילבוס! לא מקבלים פטור בלי להראות סילבוס! בגלל זה אני גם עושה את אינפי (1, את 2 לא עברתי) שוב!!!!!1) ואז נראה אם גם כשליניארית 1 נמצא הרחק אי שם בעבר ליניארית 2 נראה לי כל כך נחמד. בקשר לסטטיסטיקה, היה לנו איזה קורס... הממ... את זוכרת את היעקוביאן מאינפי? תיזכרי בו, הוא עוד יחזור... X_X
 

star_female

New member
לפחות עברתי ועוד בציון טוב יחסית

(78, סופי 82)
עכשיו נשאר רק הסתברות וסטטיסטיקה במתמטיקה... באסה ם.ם; סיסמאות זה חשוב... את לא יכולה לבקש מהמנחים של הקורס את הסילבוס או משהו?
 

remundo

New member
באינפי לא היה לו סילבוס

זה מרצה מאוד ספונטני. יום אחד הוא שלח את הבן שלו להרצות במקומו, וכך התחלנו באמצע החיים ללמוד טורים. בדר"כ לומדים את זה בסוף אם בכלל, את רוב טורים לומדים בדר"כ באינפי 2 בכלל. בקיצור, בלגן. אבל לא נורא, אולי בפעם השניה אני אוציא ציון טוב יותר. (זה היה 69 סופי.) ובקשר לליניארית 2, גם בזה קיבלתי 69 סופי אז אולי גם את זה כדאי לעשות כאן שוב, ומצד שני היום פתאום צץ לי הרעיון לבקש ממישהו שעדיין משתמש ביוזרים של בר אילן ומן הסתם זוכר את השם משתמש והסיסמא שלו להוציא בשבילי את הסילבוס של ליניארית 2. הממ.
 

star_female

New member
אבל אם אין סילבוס...

אז מה את אמורה להראות כדי לקבל פטור? נראה לי הגיוני שאפשר לבקש מהאוניברסיטה סילבוס כלשהו, זה לא איזה מקום פרטי שלמדת בו, זו אוניברסיטה... לא יכול להיות שקורס שעשית פשוט יעלם (אלא אם כן האוניברסיטה נסגרת או משהו). אני חושבת שלא הייתי מנסה שוב עם 70 באינפי. גם לא לינארית 2 (או לינארית 1 לצורך העניין). (אחד מהיתרונות של האוניברסיטה הפתוחה לדעתי הוא שמרצה לא יכול לקבוע מה הוא מלמד, הוא סה"כ עוד עזר לימודים וגם אם לא הולכים לשיעורים יש סילבוס מסודר וספר ואפשר ללמוד לבד. החומר, המבחן והמטלות נקבעים ע"י מרכז הקורס שאחראי על הקורס בכל הארץ).
 

OOOO0

New member
נכון!../images/Emo45.gif

זה יתרון עצום לא להיות תלויים במנחה ובמה שהוא בוחר ללמד ושיש את האפשרות ללמוד לבד בבית אם אי אפשר להגיע לשיעורים או אם לא אוהבים את הסגנון של המנחה.
 

remundo

New member
את צודקת

ואני באמת יכולה לבקש מהמרצה, אבל הוא טיפוס דביק מידי שיתחיל להתעניין למה עברתי וכו', אין לי כוח לזה. אולי אני באמת אפטר גם מליניארית 2, ובשביל זה אני אצטרך להטריד את ראש מחלקת מתמטיקה במקום הנוכחי שאני לומדת בו שוב. לא נורא. (ואני גם אצטרך לחדש קשרים מבר אילן. טוב, זה לא דבר רע.) אני אינפי אני כבר אעשה שוב סתם כי אין לי כוח לדבר עם המרצה הזה. אני יודעת שזה ממש מפגר להגיד שאין לי כוח לעבור שיחת טלפון מייגעת ובשביל זה אני אעבור שוב קורס מייגע, אבל האמת שזה לא כזה מייגע במקרה שלי כי כבר למדתי את זה פעם ואפילו הוצאתי סופי שדי קרוב ל70, אז מי יודע אולי אני אפילו אשפר ציון הפעם או משהו, ומימלא אני צריכה לעשות שוב את אינפי 2 (נכשלתי בזה בזמנו, וזה היה מסיבה מפגרת מאוד: התעצלתי למוד למבחן. לאורך כל הסמסטר למדתי ואם הייתי טורחת לחזור על החומר לפני המבחן הייתי מצליחה בו. כשראיתי את הטופס שלו ידעתי שהייתי יכולה להצליח בו. אה, וגם ניגשתי רק למועד ב שלו.) אז יהיה לי קצת תרגול ורענון לפני, או משהו.
 
למעלה