מה זה לדעתך ?

xcalibur

New member
הבנתי גם הבנתי

זה עדיין לא תופס. האם הנפח מכה בחרב גם כשהיא בתוך האש?
 
רבותי היקרים.

מאחר והשרשור הנפלא הזה הגיע לעמקי הנושא הקונספרטיבי של התאומים. אשמח אם תדבקו בנושא המקורי של הפורום, שהינו עב"מים וחוצנים. אבקשכם להסיים שיחה נפלאה זאת, ולדבוק בעקרון אליו הפורום משתייך. תודה.
 

SPACE BROS

New member
הכל טוב ויפה

בתיאוריה. עם כל הכבוד וההערכה. ___________________ בכלל הגעתי למסקנה שבכל מה שקשור ל 9/11, אתה מדבר בלשון שגי נהור. למה הדבר דומה ? : הטרוריסטים ישבו מול מחשב או פלייסטישן במשך חודשים, תרגלו המראה במטוס והתנגשות במגדלים. לאחר מכן קמו ביום בהיר, חטפו מטוס ועשו בדיוק את הדבר שתרגלו.
 

icebox44

New member
חשבתי על הכל

אבל אתה כתבת- ציטוט "חלק גדול מאוד מהמטוסים בימינו עשויים סגסוגות של מתכת וטיטאניום ששום דבר בעולם למעט חום גיהנום ואני מדבר על ממש ליבת השמש לא יכול להם" סוף ציטוט שטויות או לא ?
 

SPACE BROS

New member
מנוע סילון לא מתאדה-סגסוגת פלדה-ניקל כרום ונד

מנוע סילון לא מתאדה -סגסוגת פלדה- (ניקל כרום ונדיום) מנוע סילון לא מתאדה סתם כך בטמפרטורת בעירה של דלק סילונים פתח גוגל חפש תמונות של שאריות מטוסים שהתרסקו. ברוב המכריע מוצאים את המנועים. אמנם מפויחים אבל די שלמים. הטורבינה "שנמצאה" בפנטגון, לא שייכת למטוס בואינג שהתרסק או לא בדופן בניין הפנטגון. תפנה אלי במסר אישי ואראה לך נתונים מוצקים.
 

SPACE BROS

New member
המטוס פשוט נמחק והתאדה. מהפיצוץ ומהחום ???

תהייה רציני ! (אחרת אפשר לחשוב שהייה זה פיצוץ גרעיני) מה הטמפרטורה הדרושה לאידוי מטוס ? מה היה קורה לסביבה המידית של המטוס ?
 
חום האש מדלק מטוס, נמוך כדי להתיך פלדה

זו טענה של מהנדסים ואנשי מקצוע. בקליפים שונים מדובר על כך שדלק מטוסים בוער בחום של 1100 מעלות צלזיוס. מידת החום הזו לטענתם אינה מספיקה כדי להתיך פלדה, בוודאי שלא להבעיר בניין שלם עד ללא זכר וכל זאת תוך 90 דקות מהבניינים לא נותר שום זכר. איך זה יתכן? אם הבניין כולו קרס תחת הקומות שנפגעו מהמטוס, אז מתחייב שיהיו שאריות של ציוד משרדי ששרדו את הקריסה הכוללת של הבניין. אבל...שום חפץ לא נותר שלם מכל אלפי המשרדים שהיו שם. הבניין כולו נטחן עד דק תחת חומרי נפץ שהונחו שם באופן מקצועי במשך שבועות ארוכים שקדמו לפיגועים, חומרי נפץ שהונחו מן הבסיס ועד לקומות העליונות. חום הבעירה שבער בבניין עלה על 3000 מעלות. מידת החום הזאת לא אפשרית מבעירה של דלק מטוסים. ואם כבר מזכירים דלק מטוסים, אז דלק המטוסים נשרף כליל ממש בעת הפגיעה, ובכל מקרה לא היה יכול למסמס את כל קורות הבניין או חלקן. [ אותו כנ"ל לגבי WTC7 , בו בער כביכול דלק מסוג סולר]. בנוסף- אבק הבניין שהתפזר הכיל גם עקבות של חומר נפץ. גם שרידים של קורות הפלדה שתומכים בבניין מעידים על פיצוצים שחתכו את הקורות באופן אלכסוני, כך שהמשקל יחליק לצדדים. ממש על פי המתודיקה של אנשי ה Controlled Demolition (פיצוץ מבוקר). אלו טיעונים של מאות מהנדסים ואנשי מקצוע שתובעים חקירה חוזרת בעניין הזה. סחורות כמו אונקיות זהב, פונו ממגדלי התאומים ממש כמה ימים לפני הפיגועים ונשמרו במקום אחר. צבא ארה"ב תרגל ממש באותו יום, ובאותה השעה, תרגיל שנסב על אותה מסכת אירועים. תרגיל שנסב על התרסקות מטוס נוסעים במגדלי התאומים ובפנטגון. ממש בו ביום, ובאותה השעה, התרגיל המדומה הפך לאירוע של אמת, ממש כמו קסם. ניק רוקפלר ידע על זה מראש. קונדליסה רייס ידעה על זה מראש. ההלם הנפשי של הרבה אנשים הוא כנראה רב מדי כדי לחקור ולפשפש באופן מחושב. כל המסמכים שאמורים לתעד את הקונספירציה הזו- הוצתו ונשרפו בבניין WTC7, משם נוהל כל הפזמון הזה. האמת וכל האמת, כנראה לעולם לא תצא לאור.
 
בוש גם אומר משהו על "חומרי נפץ" בהיסח הדעת

לא רק לנשיא בוש היו פליטות פה כאלה, אלא גם לראמספלד ואחרים. כל שקרן, לעתים חוטא באמירת אמת. בוש מדבר על Explosives. למישהו יש מושג על מה הוא מדבר? נשיא ארה"ב מתבלבל כך בלשונו? איך זה יתכן? האם השתמשו בחומרי נפץ ב 11 לספטמבר? אם לשפוט לפי דבריו של בוש, התשובה על כך חיובית. http://www.youtube.com/watch?v=USnxe7hxP4I
 

SPACE BROS

New member
אשה עומדת במקום פגיעת מטוס

איך היא יכולה לעמוד במקום כזה אם מייחסים טמפרטורות בתחום אלפי מעלות למקום הפגיעה ?
 

xcalibur

New member
אתה בעצמך לא מדבר שום הגיון

נתחיל בזה שהשריפה בבניין 7 הייתה בקומות הגבוהות הרחק הרחק ה-ר-ח-ק מהעמודים התומכים. לא מדובר כאן בבניין של 4-3 קומות כמו בישראל אלא גורד שחקים של ממש עם למעלה מ-30. פיזית בלתי אפשרי למוטט בניין כזה. שום שריפה שבעולם לא מסוגלת להתיך מתכת יצוקה. זה כימית בלתי אפשרי. גם לא עם דלק סילון לצורך העניין. לעומת זאת, אתה יודע עם מה כן? THERMITE. וזה מוזר מאוד אבל בבסיסו של בניין 7 ובבסיסם של בנייני התאומים נמצאו כמויות של מתכות מותכות. לך תסביר את זה.
 

SPACE BROS

New member
חומר למחשבה

הבעלים של הבניינים ביטח את הבניינים כנגד פעולת טרור, זמן קצר לפני הפיגוע ! total loss = controled demolition חפש סרטונים ביו-טיוב או ברשת על: "building demolitio" ותראה כמה שזה דומה אל תאמין לאף אחד. רק מה שעינך רואות. _____________________________________________________
 
למעלה