מה זה?!

שלמונזה

New member
מה זה?! ../images/Emo168.gif

דאמטטט מה צריך פורום לתחנה הגרועה הזאת שמעודדת את השירים הכי גרועים שיש בארץ?! כבר היה עדיף פורום לרשת ג' או משהו
 

Euterpe

New member
שלום. רצית משו?

כי אם לא, זה ממש לא במקום, תודה. ליאורה- למחוק
 

S m e l l y Cat

New member
יש דרך יותר נורמלית להביע דעה

אני רואה בכרטיסך שאת בת 25, אנא ממך התנהגי בהתאם לגילך ולא כבת ילדה בת 11 המשתעממת ומחפשת פורומים להציק להם! אין לנו בעיה לדון עם מבקרי התחנה על חסרונותיה אך לא בצורה כזאת שרואים שהמבקר לא נכנס לעומקו של עניין אלא משמיץ בכוונה לפגוע ולהעליב ואין לו כוונה להשתתף בדיון תרבותי.
 
קצת חוסר טאקט הייתי אומרת.

אף אחד לא רושם בפורום שלך (הופעות) ``מי צריך פורום כזה``.. לא מנומס! את אומרת שזו תחנה גרועה.. (זכותך, דעתך) אני לא חושבת שהאמנים שאת מחלקת כרטיסים להופעות שלהם כאלה מצליחים.. אם הם היו.. לא היית צריכה לחלק. על טעם וריח אין על מה להתווכח. אבל יש להתנהג בנימוס!
 
יש לי שאלה רצינית!../images/Emo19.gif

שמעתי כמה אנשים שאמרו שגלגלצ מעודדת שירים גרועים והורסת מוזיקה ישראלית? אז רציתי לדעת, למה בדיוק? כי אין שם מזרחי (ומזל שאין!!!)? פעם גלגלצ היה רק לועזי, ומאז שהם חצי ישראלי כל מי שהיה מקשיב לגלגלצ התחיל גם לשמוע ישראלי! אז אם מוזיקה ישראלי חשובה לך, תגיד תודה שיש ת'תחנה הזאת! ורשת ג'-לפני שהיה גלגלצ בדרום נאלצתי לשמוע רשת ג', וזו חרא תחנה! יותר מדי מזרחי, גם הגרועים ביותר. שדרנים זקנים משעממים ופלצנים, וחצי מהשידור שם זה פרסומות!! אז מה לעזאלזל טוב בזה?!
 

b u s t e d

New member
אז כדאי לך לנסות לפתוח פורום לרשת ג

אולי עוד תצליח, ואז כולם ינצחו! WIN WIN
 
תכנסי לפורום

הופעות.. תראי למי היא מחלקת כרטיסים.. ותביני. למזלנו! לא כולם מושמעים בגלגלצ.
 

RJlake

New member
פורום הופעות? את מתכוונת לרוק

ישראלי? כי אין הופעות... בכל מקרה נכנסתי ודווקא השירים של רוב האמנים שאליהם היא מחלקת כרטיסים כן מושמעים בגלגל"צ אז אני לא מבינה מה היא רוצה? בכל מקרה כמו שאמרו פה- אין לי בעיה על הבעת הדעה..בכיף אפילו..אבל יש דרכים לבטא את עצמך ואיך שאת הבעת את דעתך היא לא אחת מהן....
 
למעלה