מה חדש ב-MS IT? + יציבות ושרידו רשת

  • פותח הנושא EurO
  • פורסם בתאריך

EurO

New member
מה חדש ב-MS IT? + יציבות ושרידו רשת

אהלן, רציתי לדעת אילו מוצרים בולטים הולכים לצאת השנה ממיקרוסופט בתחום ה-IT ומתי (+-, ברבעונים). Exch07, SharePoint07, מה עוד פספסתי? לגבי יציבות רשת- אשמח לקבל מכם המלצות כיצד להפוך את הרשת ליותר יציבה (10 שרתים +-, רובם 2003)- גם ברמה הפיזית (חיבורים כפולים לרשת ולחשמל), וגם ברמה הלוגית- דברים שמומלץ להתקין, בדיקות שכדאי לעשות כדי לוודא יציבות ובכלל כל המלצה של ייצוב הרשת למשהו חסין במקסימום מפני תקלות (וכן, גיבויים יש. UPS יש. נדלג על זה..). בכלל- איך אתם דואגים לשרידות של הרשת בארגון שלכם מפני תקלה כלשהי? המון תודה ושבת שלום!
 

ojala

New member
איזה מערכות

הכל תלוי באיזה מערכות מדובר .... הנושא הזה נקרא DRP (Desaster Recovery Planning) לכל מערכת ישנה מערכת שדרידות שונה ולכל מערכת פתרון משלה.
 

TheJoCKeR

New member
במקרה שלי

מדובר על אורקל + פריוריטי, AD2k3, Exchange 2k3, ועוד מערכת אורקל
 

בעז 21

New member
אהלן

מוצרים בולטים? בעיקרון יש עשרות מוצרים חדשים וגירסאות חדשות של מוצרים קיימים מבית מיקרוסופט, תרשום במנוע החיפוש החביב שלך משהו בסגנון Microsoft 2007 roadmap;Microsoft 2007 production line וכו'... ואני בטוח שתמצא את מה שאתה מחפש.. בנוגע ליתירות שרידות ויציבות הרשת, מדובר על נושא עצום, אני חושב שלאנשים יהיה יותר קל להגיב אם תיהיה יותר ספציפי... בעז גליל.
 

EurO

New member
ספציפי עד לאיזו רמה?

שרתי 2003 כולם, רובם שרתים של HP (360,370,380) ועוד כמה של IBM (336) זה בגדול (לא משהו מיוחד- שני DCs, שרת Exch, שרת מדפסות, שרת SharePoint, שרת SQL ושני FS שבקרוב ישודרגו לנטאפ..
 
למעלה