מה יהיה על ג'ק?

lyla12

New member
מה יהיה על ג'ק?

המחשב שלי שבק חיים לכמה ימים, ולא הצלחתי לקרוא תגובות. למה אף אחד לא שואל איך ג'ק אמור להתחמק מעונש אחרי מה שהוא עשה [ועוד ייעשה]? הרי הוא כבר לא בתפקיד ותחת המטריה של סי טי יו, למרות שאני מצדיקה את נקמתו על מות רנה, איך הוא הוציא את כל זעמו על הרוסי, איך הוא ייצא מזה? רק חנינה מטיילור אולי? בקשר ללוגן והפלאפון, שכחתם שאת המכשיר הוא מסר למתנקש בעצמו כדי לאתר את ג'ק. עדיין דליה חשודה בעיניי, בזמן תיאום ההסכם עם טיילור היא שאלה למה פקחי הגרעין צריכים יד חופשית לחיפוש בכל מקום, הרי לא הגיוני שבבית ספר יסודי ילדים בני 10 יעשירו פצצות אטום [דברי דליה], ואז הנשיאה הסכימה עימה זה נראה לי יותר שהיא הרדימה את טיילור בשמירה, והיא אכן רדומה מאד, אותות היממה האחרונה התישו אותה והיא נוטה להסכים עם כולם, כולל לוגן.ממש רדומה.אגב אתמול שידרו את אושן 12 והנשיאה היתה שם באיזה תפקיד, רק פחות "מלאה".
 

royeectu

New member
לדעתי ג'ק הולך למות

לדעתי בסוף הסידרה ג'ק הולך למות מכיוון שהוא סוג של גיבור טראגי. ג'ק אף פעם לא ימצא שקט נפשי והוא תמיד יגרר לעוד משהו אחא אם כן הוא ימות. יש גם הרבה רמזים סמויים לכך שהוא הולך למות. אני ארצה לראות אותו מת כי זה יכול פשוט להיות סוף ענקי וכן אני יודע שהולך להיות סרט בקולנוע באורך של שעתיים אבל הסרט יכול להבנות בצורה שזה כאלו עוד לפני העונה הראשונה....
 

RoyBO

New member
ג'ק לא ימות- זה לא ספוילר

כבר המפיקים אמרו שהסרט הוא על התקופה שאחרי עונה 8 לכן ג'ק לא ימות
 
ג'ק ראוי לחיים - על כל נקמה ניתן לסלוח

היה והנשיאה תתעשת , הרי ג'ק מבחינתה מייצג את הצדק המוחלט (כפי שאירע בשיחה שלהם בctu) ולדעתי לא תהיה כל בעיה להשלים עם משעיו הצודקים וגם הנכונים. התקפת הזעם על המחסל הרוסי הייתה מדהימה , ולרגע נראה שג'ק מבין שהעינוים נכשלו למרות שזגר דינו של הרוסי היה ברור מהרגע שנתפס - לפתע ג'ק חזר לחריפות המאפיינת אותו והנייד פתר הכל (מציאת הכרטיס בבטנו של החלאה מעיד גם על כישורי הרפואה המתפתחים מעונה לעונה של ג'ק ....). דליה משחקת משחק כפול ?? קשה להאמין (למרות מרירותה כלפי בעלה)מ , נחכה ונראה.
 
למעלה