מה יותר קשה לדעתכם?

m i t a l y

New member
מה יותר קשה לדעתכם?

לפני כמה שנים גלשתי באחד מהפורומים בנט, ושם נשאלה שאלה מיוחדת ליום הזכרון. שאלה זו מהדהדת בראשי מאז אותו יום שהיא נשאלה, והחלטתי להביא אותה הנה... אז... מה דעתכם? מה יותר קשה? להורה לאבד ילד? או לילד לאבד הורה?
 

liat1953

New member
תשובה חד משמעית

לכל אורך חיינו אנו יודעים שבבוא היום נאלץ להפרד מהורינו...זה טיבו של עולם,הן אין חיי נצח וכל אחד מגיע יומו.לעיתים אמנם הפרידה היא בגיל צעיר יחסית אך כך הנורמה...והכאב הוא בלי ספק כאב גדול בכל גיל לאבד הורה. הורה שמביא ילד לעולם יודע בודאות שילך לפניו לעולמו אלא אם כן ....סיבות רבות כאן בארצנו שהורים מאבדים את ילדיהם.אובדן קשה ללא גבול,מאבק יומיומי בכאב כבד,געגועים עזים,תחושה שאינה מרפה ולו לרגע...העוצמות אמנם משתנות כל הזמן אך בקושי הוא כבד ביותר. מאחר ואיבדתי את אבי ואת בני אין בכלל מה להשוות בין השניים. מי יתן ולא יתווספו הורים אל מעגל השכול. אם ללא בן.
 

Bavmorda

New member
../images/Emo4.gif WOW... איזו שאלה.....

יותר קשה להורה לאבד ילד. ילדים אמורים לקבור את הוריהם ולא ההיפך. בהמשך לתמונות שאנחנו זוכרים.... והנושא הנ"ל.... לפני כעשר שנים, שני בחורים נהרגו בתאונת דרכים בצפון. הם היו בדיוק בדרך לחברות שלהם. אני פלטתי בקול שאיזה מסכנות החברות שלהם, שאיבדו אותם. ואימי התפלאה: "החברות
ומה עם ההורים
" אני ראיתי את אהבה, הקשר, החצי השני... אימי ראתה את צד ההודה.
 
למעלה