מה כבר יוכלו לעשות בעונה שניה

מה כבר יוכלו לעשות בעונה שניה

סתם המשך בנאלי,שהחיים ישעממו את שיר ותחזור למוטי?סתם זבל צפוי מראש.חבל לקלקל.
 

i c u 2

New member
לך תדע...

כמו שאף אחד לא חשב שזה יצא גאוני {לדעתי אפילו HOT לא חשבו שזה יצא כ"כ טוב...} יביאו את העונה הבאה עם כל מיני בלאגנים חדשים ומחודשים.
 
איף, לא רוצה ששיר תהיה עם מוטי. ../images/Emo223.gif

אני מאוד מקווה שהוא יגיד לך 'הרגע התחתנת, עכשיו נזכרת לבוא? יאללה, לכי'
אני לא אוהבת אותה איתו, אני אוהבת אותה עם עמית. חוצמזה שהיא התחתנה כבר, איך היא רוצה להמשיך עכשיו?!
ולמה מזל לא באה להלוויה?
 
לממה ככה.. אני חושבת ששיר מאוד מתאימה למוטי

היא פשוט היתה ממש מפגרת שהיא הקשיבה לעמית המפגר הזה.. סעממק.... שבוע טוב חח :]
 

coullette

New member
לדעתי מה שיקרה בעונה השניה זה-

כמה חודשים לאחר סיום העונה הראשונה, החברים מתעשרים, מוכרים את השטח ועל איפה שהייתה החווה יש עכשיו שטח שבונים בו קומפלקס. מוטי ושיר חיים להם באיזו וילה, שיר התגרשה מעמית לאחר שהיא הבינה שהיא אוהבת את מוטי.או לחילופין- שיר מנהלת רומן עם מוטי כשהיא עדיין נשואה לעמית ועמית די מזניח אותה לאחר החתונה. איתי ויולי מגדלים ביחד את התינוק שלהם בשקט ובשלווה. איציק וג'ילייט חיים להם בצרפת ואיציק תחת הזהות הבדויה איז'ו. הם עדיין לא מגלים לאף אחד שהוא חי. ניוטון עם אורלי, אולי התחתנו, וקצר עם מזל. ניוטון ואורלי לקחו את אפחד וקצר ומזל לקחו את גיבור.... קובי חופשי בגלל העיסקה שהוא עשה עם המשטרה, חי לו גם באיזו זהות בדויה של מאפיונר אחר והוא חושד כל הזמן שאיציק עדיין בחיים והוא ביחד עם משטאווה מחפשים אותו. סיוון חיה לה עם תבור שהחליט לעשות הסבה ולעבוד כמוכר בחנות בגדים (לא גנובים
) אביגיל נפטרה ממחלת הסרטן. לדעתי באיזשהו שלב החבורה תגלה שאיציק בחיים ואז כולם יפחדו שזה יודלף לקובי ועל זה תהיה העלילה של הוענה השניה..לברוח מקובי שמנסה לתפוס את איציק.
 
חח זה השיר פתיחה הוא הצלצול שלי ../images/Emo223.gif

עוד ממזמן. לא בא לי להחליף.
 
למעלה