מה לעשות העם לא איתכם הוכחה תכנסו

שמאלני

New member
מה לעשות העם לא איתכם הוכחה תכנסו

אלה שמדברים על הטרנספר ואלה שמדברים על להכריז מלחמה כוללת על הרשות הפלסטינית תכניסו את זה טוב לראש העם לא חושב כמוכם אתם המיעוט שבעם. הוכחה לכך סקר שפורסם בעיתון "מעריב" במוסף שבת האחרון ביום שישי של חברת "גאלופ". האפ לדעתך ישראל צריכה להאיץ את המאמצים לתהליך השלום או להכריז מלחמה על הרשות הפלסטינית או להשאר במצב כיום או לא יודעים. תוצאות: 55% בעד להאיץ את המאמצים לתהליך שלום,20% להכריז על הרשות הפלסטינית מלחמה כוללת,19% להשאר במצב של היום ו-5% לא יודעים. שאלה שנייה "האם לדעתך ממשלת ישראל צריכה לנהל משא ומתן עם ערפאת או שהיא צריכה לחכות להנהגה חדשה". תוצאות: 50% לנהל משא ומתן עם ערפאת,41% לחכות להנהגה פלסטינית חדשה,9% לא יודעים. שאלה שלישית ואחרונה. "האם אתה תומך או מתנגד למדינה פלסטינית עצמאית". תוצאות: 59% תומך במדינה פלסטינית עצמאית,36% מתנגד,5% לא יודעים. לפיכך אפשר ללמוד שרוב העם בעד מדינה פלסטינית עצמאית. בעד להאיץ את המגעים להגיע לשלום עם הפלסטינים ורוב העם חושב עוד שלא צריכים לחכות להנהגה חדשה צריכים להתחיל מיד עם ערפאת. מה לעשות אתם המיעוט של העם אולי שיכנס לכם שכל לראש תצטרפו לרוב.
 

Charlie

New member
ע"פ הסקר העדכני שבידי:

שמעון פרס הוא ראש הממשלה....אה! וגם נשיא המדינה.... בחייך, אם תקום כאן ממשלה לאומית אמיתית ותראה לעם הזה יש לנו חלופות לאוסלו, לערפאת, העם יאמץ זאת. הרי עד 1993 רוב העם היה נגד מגעים עם ערפאת....הסקרים רק מוכיחים את יאושו של העם היושב בציון וממתין לבשורה חדשה ממנהיגיו העלובים.
 

שמאלני

New member
תירוצים תמיד קל לחפש

תשמע לא מעניין אותי 93´ מה שהיה ב-93´ זה היסטוריה עבר מאז הרבה. אצלנו כל יום שעובר זה נראה היסטוריה שהיה לפני שנים למזלינו עכשיו נרגעו הפיגועים. אתה יכול להמשיך תירוצים עד מחר העם רוצה שלום אז תפתח את העיניים ותבין נמאס לעם מהמלחמה והעם רוצה שתי מדינות אחד ליד השניה. מה לעשות שראש הממשלה לא יודע להנהיג אותנו והוא לא ממלא את רצון העם ולכן הוא ישלם בבחירות. ביבי גם כן לא ממלא את רצון העם כל מה שהוא מבטיח צריכים להפוך את זה כי הבן אדם הזה שקרן וזה בדוק. שהוא היה ראש ממשלה אמרו שהוא כמו ערפאת משקר חופשי. אז תעשה לי טובה עם אין לך מה לכתוב חוץ מתירוצים שהעם מיואש אל תכתוב כלום.
 

Charlie

New member
אגב, את ביבי שיקר?

מי שקרא את הודעותיי הקודמות בפורום זה הבין שאני חולק לחלוטין על דרכו המדינית של נתניהו ומאוכזב ממנו קשות. ואולם איש אמת אני ולכן אמת אדבר. בניגוד למועמדים וראשי הממשלה האחרונים: רבין, פרס, ברק ושרון, נתניהו לא שיקר את העם. ערב הבחירות הוא אמר מה יעשה, או מה בכוונתו לנסות ולבצע ומהן המטרות אליהן הוא שואף להגיע - אמר ועשה. פיו וליבו שווים. יתכן וכתוצאה מחלוקת המנדטים הקשה נאלץ לרמות את שותפיו לממשלה ולמפלגה אבל הרי זוהי אומנות הפוליטיקה. אם נפשפש טוב בציציותיהם של החכי"ם נגלה שלמעלה מ-100 חכי"ם רימו אחד את השני. כורתים בריתות פוליטיות ומפרים אותן ביום שאחרי. אז הוא "עבד" על הנגבי? ליכלך על האנס מרדכי? "בגד" במפד"ל? היתל בדוד לוי? בחייך. לפחות הוא לא אמר לפני הבחירות שלא יכיר באש"פ וכי הוא מתנגד למדינה פלטינית ולירידה מהגולן ואח"כ הלך וחתם על אוסלו וקיים מו"מ שבסיומו אמורה ישראל לסגת מכל הרמה.(ע"ע יצחק רבין). הוא לא דיבר על כך ש"לעולם לא ניסוג מעפרה", "לא נחזור לגבולות 67´", "ירושלים בירת הנצח של העם היהודי לא תחולק", "לגייס בחורי ישיבה" וכדומה ועשה את ההפך המוחלט! ההפך!! (ע"ע אהוד ברק). הוא לא הבטיח "שלום שישמור עלינו" וביטחון לאזרחי המדינה והפך את כולנו לבני ערובה של הטרור האשפ"י-חמאסי.(ע"ע אריאל שרון) אני בחרתי בנתניהו ב-96´ וב-99´. אותי, הוא לא שיקר, הגם שקיוויתי שיעשה כן ו"ישבור חזק ימינה". את קצב ולבנת כן? זבש"ם.
 
סוף סוף מצאנו הסכמה בינינו

את הדברים שאתה אומר אני טוען כבר כמה שנים טובות, ותרשה לי להוסיף דבר אחד חשוב: נתניהו קים את כל התחיבויותיו בתחום הכלכלי. לולא מדיניותו (ולולא פרנקל כמובן), הכלכלה הישראלית היתה מתמוטטת לחלוטין. ראש הממשלה הטוב ביותר מבחינה כלכלית שהיה לישראל.
 

Charlie

New member
עוד הסכמה בינינו!!

אבא שלי תיעב את נתניהו. אבל בתחום הכלכלי הוא לא הפסיק לשבח אותו. אבי, מנכ"ל חברה - שמבין דבר או שתיים בכלכלה, טוען שמבחינה כלכלית ואינטלקטואלית עוד לא היה לנו רוה"מ כמו ביבי. אלא מה, הוא תיעב את אופיו ואת דעותיו הימניות. כעת, אחרי האינתיפאדה כשפרצופו של ערפאת התגלה בכל כיעורו (ותודה ל-א.ב. מכוכב יאיר) הוא עבר ימינה ויצביע לליכוד. כעת, כשהוא מקווה שנתניהו למד את הלקח, הוא ממתין לו שישוב לשלטון. איך שגלגל מתהפך לו. אילולא הקיצוצים של ביבי, ההפרטה והליברלזציה במטבע ישראל היתה היום שקועה במשבר כלכלי חמור לא פחות מזה שפקד אותה בתחילת שנות ה-80. וזה יאמר לזכותו. לכן כיום, כשהטרור משתולל והכלכלה קורסת לא פלא שהעם קורא למנהיג שהוכיח 2 דברים בתקופת שלטונו: איך מבריאים כלכלה ואיך נלחמים בטרור. העם קורא לביבי.
 
הבעיה היא שרב האנשים לא מבינים כלכל

אם היו מבינים, היו מנשקים לפרנקל ולנתניהו את הרגליים. הליברליזציה במט"ח היא צעד מהפכני. ההפרטה? איש לא הפריט כמוהו. שיחות בינ"ל לחו"ל? הוא. רפורמה בשוק האוטובוסים? אגד רצתה להרוג אותו, אבל בקרוב נראה מפעילים אחרים. אינפלציה? מערבית סוף סוף. מי שבודק כלכלה רק לפי מספר המובטלים כשיש גירעון עצום שעלול למוטט את דירוג האשראי, לא כ"כ מבין. צריך להסביר להם. איפה השילוב ביבי-מרידור/נאמן-פרנקל ואיפה סילבן שלום.
 

Charlie

New member
יתרה מכך

גם מספר המובטלים הגדול של היום הוא תהליך כואב אבל הכרחי. בסופו של דבר כל מדינה מגיעה לשלב בו היא בוחרת ללכת לכיוון בו היא הכי טובה. מה לעשות אבל כנראה שאנחנו (כמו שאר מדינות המערב) לא יכולים להתמודד בתחום הטכסטיל או המתפרות. כמו גם בעוד כמה ענפים. לכן עובר המשק תהליך בו הוא מקיא מתוכו ממש את כל אותם ענפים ומגזרים נחשלים ונכשלים ובמקומו תקום לנו כאן תעשייה עתירת ידע לתפארת מדינת ישראל והעם היהודי. יהודים! עוד לא ראיתם כלום - העתיד עדיין לא כאן אבל הוא בדרך. לכן כלכך חשוב שבשנים הקריטיות הללו יעמוד בראשות המדינה אדם שמבין את כלכלת המחר ולא אדם שאינו מתעניין כלל בנושא (ע"ע ברק אהוד, שרון אריק) ומשאיר את הנושא לטיפולם של מנהיג עובדים צבוע ושר אוצר אפור ובינוני. לכן צריכים כיום את ביבי. מזכיר לי שברק התגאה ששנת 2000 הסתיימה בצמיחה נאה של המשק וזקף זאת לזכותו. לפחות היו ישרים סבר פלוצקר ואחרים בתקשרות שגיחכו על הצהרותיו של ברק ונתנו למדיניות של ביבי את פרנקל את כל הקרדיט.
 

שמאלני

New member
הבגינסט חחחחחחח קרעת אותי

מה אני יגיד לך אתה מעוות את ההיסטוריה. ביבי היה ראש ממשלה גרוע ביותר בחיים לא היה ראש ממשלה כזה גרוע. מבחינה בטחונית כלכלית חינוך ועוד... הוא שיקר ללא הפסקה לאחד הוא אמר ככה לשני הוא אמר ככה אי אפשר היה לצאת ממנו. מבחינה הכלכלית ביבי התחיל לעלות סף רף המובטלים כל הזמן היה שיא אבטלה מזכיר את המצב של היום. היה פשוט זוועה לא הייתה צמיחה ואנשים שקעו כל הזמן מבחינה כלכלית שוב מזכיר את המצב של היום. ביבי היה על הפנים אני רק אומר את שמו אני נחרד לא צוחק איתך. אז תפסיק לעוות את ההיסטוריה כי הוא הרס את הכול ממנו המדינה התחילה להתפרק. ושלא נדבר על אשתו שגנבה אבל זה כבר משהו אחר.
 

יואל123

New member
למרות שאין לי חיבה לנתניהו

האיש הציל את מדינת ישראל מהדרדרות למצב בו יכולה היתה לאבד את רזרבות מטבע החוץ שלה, ובזה היינו נכנסים למצב בו לא היינו יכולים לקנות נפט ותבואה. האיש קיבל את המדינה כשכלכלתה רותחת, היה עודף יבוא על היצו בכ-1.5 מיליארד דולרים לחודש! הלכנו בדרך המלך לאבדון כשבייגל´ה שוחט נוהגנו לתהום. אם אפשר להגיד על נתניהו כמה מילים טובות, זה בתחום הכלכלה. האיש הציל את המדינה משקיעה. זאת כמובן כדי שיהיה לפרס מה להחריב ...
 

CHOFA

New member
לא זוכרת כ"כ ת´תעמולה שלו

בס"ד אבל החזרת חברון היתה חלק ממנה???
 
האמת? כן!!

אפשר להתנגד לזה, אבל הוא אמר שימשיך את הסכמי אוסלו תוך הדדיות. וכך עשה.
 

CHOFA

New member
אתם באמת מאמינים שביבי יכול לעשות

בס"ד משהו??? במצבנו אנחנו צריכים קוסם(דמבלדור,אייל ברקוביץ...) כדי לצאת מהבלאגן...
 

Charlie

New member
chofa

אפילו הרב בני אמר ברדיו שהוא ממתין לנתניהו. ואסור לשכוח שהוא היה מאלה שתרמו לנפילתה של ממשלת נתניהו ה-I. (בקרוב ה-II בע"ה)
 

CHOFA

New member
CHARLIE

בס"ד הבעיה במדינה הזו היא שתולים יותר מדי תקוות במנהיג(ע"ע אריק שרון) ואז כשהוא לא מקיים אותן מתאכזבים ממנו. נתניהו יציל אותנו???הלוואי,אבל לא נראה לי...
 
אני אגיד לך מי יציל אותנו

100 אלף מתנחלים ועוד 100 אלף חובשי כיפות סרוגות ואנשי הימין האידאולוגי שיתפקדו לליכוד ויביאו את האנשים הטובים לסביבתו של נתניהו: בני בגין, אפי פיין, הבן של ישראל אלדד, וכיו"ב.
 

small@ani

New member
אוך איזה מכה, איזה מכה!

תן לחבורה הזו לשבת למעלה ואנחנו במיץ של הזבל למטה.
 

CHOFA

New member
כשהליכוד ירצה לחזור

בס"ד לחיק הימין אני בטוחה שנקבל אותו אותו בשמחה....
כרגע אחרי שרוה"מ הכריז על נתינת מדינה לרוצחים הערבים זה לא ממש נראה ימין"אידאולוגי"....
 

אביסון

New member
תואר שני בחלל החיצון

שמאלני, כשמך כן אתה. להלן הגדרה טובה למילה "שמאלני": אדם המדמיין לרוב("זה לא טרור, זה מאבק לגיטימי של עם לחרותו"), פתי מושלם ("בוא נשב עוד פעם עם עראפאת ואבו-מאזן. פעם אחרונה. אני יודע שכבר נפגשנו איתו 13,984 פעמים ובכולם הוא הבטיח ולא קיים, אבל אבא, אולי בכלזאת?...") ואהב לחשוב רק ורוד ואופטימי, למרות שהמציאות די רחוקה מאותו חלום ("סקר זה, וסקר זה, וסקר פה וסקר שם.אמרתי לכם, שמעון פרס יהיה ראש הממשלה הבא). אוי, מה יהיה איתכם? לפחות יש לכם תואר שני בחלל החיצון.
 
למעלה