מה עושים כנד התנחלות... בחדר שלי?

מור ד

New member
מה עושים כנד התנחלות... בחדר שלי?

אז ככה, החברים של ההורים שלי הגיעו ואיתם הבנות שלהן (בערך גילאי 12) הן נכנסו לחדר שלי השתלטו על המחשב (לא הגבתי) הרימו רגלים על השולחן (נשארתי רגוע) נגעו לי בדברים ודברים אישים בחדר (הבלגתי) העיפו אותי מהחדר כשנכנסתי לרגע להחליף חולצה (שתקתי) בקשו ממני להביא להן קולה (לא התיִחסתי) אמרו לי שיש לי תמונות מכוערות על הקיר (בלמתי את עצמי) כשהן בקשו שאביא להן כרוב (התאפקתי) כשהן בקשו שאתקן את האינטרנט בלי לשבת על כסא כאן כבר עמדתי על שלי ובקשתי שיצאו ולאחר שלא הסכימו (שוב) במקום לחבר אותן לאינטרנט חברתי אותן למוזיקה הולנדית משנות ה50 וזה לא עזר, בקשתי מהן לצאת, זה לא הצליִח,בסופו של דבר ממש ניסיתי לבקש בטון תקיף וזה לא הצליִח, היתי קורא להורים וזה לא עבד... אז הורדתי את המתח של החשמל, ובקשתי שיִעברו לחדר השכן, והן המשיכו לעשות לי בלאגן. כששעמם להן הן ברחו החוצה ונעלו אותי אחר שניקו את החדר ממפתחות. מה היתם עושים במקומי?
 
סחטין על הסבלנות

ברגע שמישהו היה נוגע במחשב שלי בלי רשותי... ................ ............ ......... ............ ................ לסגור טוב את חלון הזכוכית, לתפוס יד ימין בעורף, לתפוס יד שמאל באחורי המכנסיים, הרמה, הנפה, הטסה מהחלון (דרך הזכוכית). בצורה רצינית לא פחות אבל קצת יותר בונה (או לפחות קצת פחות הרסנית) אני הייתי מדבר עם ההורים שלי ודורש בתוקף שבפעם הבאה שהחברים האלה באים לבקר שירסנו את הילדים שלהם לפני כן.... אגב, אני לא צחקתי בקשר לעניין הזה עם המחשב שלי... אפילו ההורים שלי לא נוגעים במחשב שלי (שעונה לשם Rage) בלי רשותי... בפעם האחרונה שמישהו נגע בו בלי רשות (זה היה בן דודה נחמד עם כוונות טובות אבל מעט מדי אחריות) אני גרמתי לסצינה כשזרקתי אותו מהחדר שלי בצרחות (אבל בלי לגעת בו, איכשהו הצלחתי למנוע מעצמי להרוג אותו)
 

ebony

New member
ואם זאת אני../images/Emo35.gif../images/Emo3.gif

אבל עכשיו ברצינות למה להכנס לקריזה? למה להכנס למצב כזה בכלל
אני אישית הייתי נועלת את הדלת עם המפתח וזהו
 

נויקה

New member
באמת

קבל ח"ח על הסבלנות. יש אצלנו חדבר פנוי אם אתה רוצה לבוא, אני אתן לך את המחשב כמה שאתה רוצה... נעה
 

Rene2

New member
אתה עם כל הכבוד, יכול להחליט

מה טוב לך ומה לך, כל העסק נשמע לי לגמרי נוגד את ההרגשה שלך והרצון שלך ואתה צריך כלים להתמודד עם זה במקום לא להגיב , לא להתייחס, ... משתלטים לך על המחשב, להגיד להם לא מקובל עליי שאתן נוגעות לי במחשב. רגלים על השולחן, זה מפריע לי, תמונות מכוערות על הקיר, זאת הבחירה שלי, ככה אני אוהב.אני מחליט מה יהיה על הקיר בחדר שלי. אם הגברברות ממשיכות , פשוט אתה הולך להורים שלהן, ואומר להורים שלהן, שהבנות שלהם מתנהגות באופן שאתה לא מסכים לו, אתה לא מתנהג ככה אצל אחרים ואתה מבקש שגם הם לא יתנהגו ככה, הן ממשיכות, ולכן אתה מבקש שההורים שלהם יקחו אחריות ויוציאו אותן מהחדר. אסרטיביות . זה מה שאתה צריך. אתה אחראי לעצמך לרצונות שלך ולהרגשות שלך, ואתה יכול לעזור לעצמך.
 
למעלה