מה עם הטכנולוגיה והתשתית הנדרשת?

danla

New member
מה עם הטכנולוגיה והתשתית הנדרשת?

לכל החברים הנכבדים שלום!! הרבה מילים, מודלים ותאוריות שונות אפשר למצוא כאן למכביר - וטוב שכך!! יחד עם זאת לא ראיתי הבטים פרקטים של "נו אז איך מייצרים את הדבר הזה שכולם מדברים עליו? מהם הכלים, מהי הטכנולוגיה התשתית? איזה כלי מתאים לאיזה ארגון? עליות מחירים של פרוייקטים כאלו ומה שיעור ההטמעה שלהם? יש מישהו שיכול לספק מידע בנושא? אשמח..
 
danla לא במקרה זה כך ..

כי ההדגש שלנו הוא שהטכנולוגיה היא רק אמצעי... כלים, עלות וכו´- יש מספיק חברות שישמחו למסור אינפורמציה כזו. זו לא מטרת הפורום הזה. כדי לראות מה יעדיו אפשר לקרוא את מכתב הפתיחה ("הודעת המנהל/ת"). יחד עם זאת אם יש שאלה ספציפית ששרית, או אני, או משתתפים אחרים מכירים מניסיון- נשמח למסור מידע.
 

danla

New member
תגובה לרחל ברוך..

היי רחל...!! שמחתי לקרוא את תגובתך ואני בהחלט מקבל את דבריך. יחד אם זאת, מה שכתבתי נסמך על שאלות של הרבה אנשים שאני מכיר... בארץ הנושא חדש והטכנולוגיה בחיתוליה ולכן הנסיון והאפשרות לחלוק בו כנראה שואפת ל - 0. אולי כדי להקים פורום משנה שמשיק לפורום הזה, וסוגר את מעגל הידע ממספר כיוונים??
 
עקרונית- אפשרי, אולם...

חשוב לי להבטיח שזה לא יגלוש למידע פרסומי -מסחרי חד צדדי. מאיזה תחום אתה, Danla ?
 
אם כך...

המידע שאני, או שרית יכולות לחלוק קשור רק לניסיוננו במכללות להכשרת מורים וקצת היכרות של מה שקיים בשטח הלמידה מרחוק בארץ. עלויות -זה לא השטח שלי. אתה מוזמן לשאול, או להציג נושא , או לספר מנסיונך.
 

שרית^

New member
הבטים פרקטיים.......

קודם כל חשוב לזכור שמדובר במערכת החינוך. קודם צריך לדעת במה מעוניינים למידה סינכרונית או א-סינכרונית? היבטים פרקטיים של למידה א-סינכרונית: אפשר לעלות חומרים הכתובים בוורד (כמובן, שהחומרים צריכים להיות קצת יותר מדף מודפס און ליין). אפשר להמיר את הוורד ל HTML אפשר - ליצור דפי HTML כל זה במסגרת אתר. לחילופין אפשר - לעבוד עם מעטפת מוכנה כדוגמת highlearn או סקולס. מאוד חשוב שבנוסף לחומרים עצמם, שיכללו מטלות.. תלווה הלמידה בקשר או דרך פורום או בדוא"ל או שניהם. אפשר לקפוץ מדרגה (הכל עניין של משאבים - אנושיים וכלכליים) לשלב בלמידה מרחוק פלאש, ASP, סקריפטים, אפלטים... אפשר לבנות חומרים ללמידה מרחוק בעזרת Authorware וכמובן שאין לזה סוף.. (גרפיקה בפוטושופ.. וכדומה). למידה סינכרונית. אינטרוויז - אפשר דרך i-teach-you או באופן עצמאי הורייזן - מערכת מאוד דומה לאינטרווייז סנטרה - כנ"ל מאוד דומה למערכות הקודמות. נטמיטינג - המצורפת לחבילת האופיס. או אולי אפילו משולבת במערכת ההפעלה או צ´ט טקסטואלי רגיל. הכל תלוי בידע האנושי ובתקציב. זוהי סקירה חלקית ביותר. מקווה שסייעתי. או נתתי קצה חוט להתחלת בדיקה.
 
למעלה