מה קורה בפורם הזה הוא מת איפה

tanay111

New member
מה קורה בפורם הזה הוא מת איפה

כולם מה כולם נהיו בריאים ? ואיפה המנהלת ? יש לי שאלה אתם חושבים שגראס לא ממכר כי לאחרונה אני קוראת ושומעת המון בתקשורת שגראס זה בעצם בריא ואני בתור מכורה מאוד כואב לי לשמוע את זה וזה מאוד מכעיס אותי ופוגע כי אני יודעת כמה אנשים יש ביחידה לנפגעי סמים שעושים גמילה רק מגראס אני מבינה שזה תעמולה של עלה ירוק אבל גראס הוא לא ממכר זה לא מכעיס ?
 
זה כזו שטות אחת גדולה...

התקשורת,כמו כול תקשורת טובה,עיוותה לחלוטין את הקטע על הגראס,הוכח מדעית שמינון קטן של גרס בשילוב עם חומרים כימים אחרים יכול לסיע בריפואי של מחלות שונות,אבל הדרך מכאן לקביעה שגראס לא ממכר היא ארוכה מאוד. אז לכול המבולבלים למיהם,צאו מהסרט,גראס ממכר וקטלני בדיוק כמו כול סם אחר...
 

tanay111

New member
אני שמחה שמסכימים איתי

זה כול כך מעצבן אותי כול התעמולות השקרויות האלה של מפלגת עלה ירוק הם פשוט מעודדים בני נוער לעשן סמים אנשים מה אפשר לעשות ??????????????????????????????? עוד מאט גם מפלגת מרצ תעלה חוק שלא יפתח תיק פלילי למעשני סמים מה יהיה זה נותן רק לעשן !!!! מכעיס אותי כול כך
 

MaryJane1

New member
נו איזה שטויות....

מי שלא חושב שגראס הוא ממכר שיבלה יום אחד בחברת מעשנים הדבר הראשון שחושבים עליו כשקמים בבוקר זה איך מתארגנים אחרי כמה זמן כבר לא יכולים לצאת לבלות בלי לעשות כמה ראשים לא מסוגלים לשבת עם בנאדם בלי להיות מסטולים ,כי זה לא מספיק "עמוק" ו"יצרתי" השיחות כשהם סאחים... זה שאין לגראס קריז פיזי זה לא אומר שזה לא ממכר נפשית. אני הייתי אחת כזאת... וכל יום הייתי מוקפת באנשים כמוני אני יודעת מה זה. שלא יזיינו לכם תשכל לא ממכר עלק.
 

tanay111

New member
את יודעת

גם אני הייתי ככה חשבתי שזה לא ממכר ואכלתי את כול מה שמוכרים עלה ירוק אבל היום שיש לי מודעות ואחרי שהיתי ביחידה ואחרי שעברתי גמילות וסבלתי אני מבינה למה זה גורם וזה כול כך עצוב ומכאיס אותי לדעת שאני שואלת ילד בן 16 מה זה גראס והוא אומר לי שזה בריא !! ושזה לא ממכר ! תראי מה מוכרים להם זה כול כך מכאיס אותי כי גראס הוא כן משנה מצב רוח כמו כול סם אחר מה קורה איתך ??????????????????? איך את ?????????
 

MaryJane1

New member
גראס בריא אה?!

אהה עכשיו זה מסביר את הכל! עכשיו אני מבינה למה אנשים, *אהמ אהמ*, בילו חודשים במחלקה הפסיכיאטרית בגלל הצמח הבריא הזה... (ואיתי הכל בסדר, לא ישנתי כמעט בלילה אחרי כמה גרמים של ק', ובכל זאת קמתי מוקדם, צריכה ללכת לבנק.... מה קורה?)
 

tanay111

New member
הכול טוב אצלי ../images/Emo68.gif

מתי את מפסיקה את תהרגי את עצמך הק' ישגע אותך לא קורה לך שאת רוצה ורוצה עוד ועוד ?
 

tanay111

New member
אז מה את רוצה לעשות ????

איך את מסתדרת בכסף יואווווו זה גיהנום כול כך הרבה סבל עד מתי ???? אלוהים
 

MaryJane1

New member
נמאס כבר לכתוב "הנה אני מפסיקה"

כי אני לא יכולה להיות בטוחה אז אין לי מה להגיד בנתיים...
 

InDaHouse

New member
סליחה בשם עלה ירוק

עלה ירוק לרגע לא אומרים שלעשן גראס זה בריא. זאת תרופה למחלות רבות וכמו שבנאדם בריא לא ייקח תרופה של סבתא שלו ככה לא בריא לעשן גראס. אבל מי שפוגע לעצמו בבריאות צריך לשבת בכלא?! התמכרויות יש אין ספור מאוכל ועד בגדים של מותגים. והכי גרוע שכולנו מכורים לשקרים של הרשות למלחמה בסמים. אני בטוח שאף הורה לא ירצה שהבן שלו יקבל תיק פלילי בגיל 17 על זה שהוא עשה משהו "לא בריא". תקציב המלחמה בסמים עמד בשנת 2004 על 585 מיליון ש"ח למשטרה כדי שיתפסו סטלנים ורק 6.4 מיליון כדי לחנך את הילדים מה הסיכונים בעישון מריחואנה. אני רוצה בנאדם אחד פה שיגיד לי למה זה הגיוני ואני מפסיק לתמוך בעלה ירוק. בבקשה!
 

MaryJane1

New member
אז מה שאתה אומר בעצם זה

שגם מי שמשתמש בהרואין לא אמור לשבת בכלא כי הוא "סך הכל" פוגע בבריאות שלו הבנתי נכון?!
 

InDaHouse

New member
בדיוק!

לכלא מגיעים הסמים הקשים ביותר באיכות הגרועה ביותר. חיי אדם לא שווים את זה! הסמים בשוק השחור הורגים את הבנאדם! אני מציע לכולם לבדוק את מודל הלגליזציה בבריטניה ושאף אחד לא ישחק אותה שהוא יודע יותר טוב מכולם.
 

MaryJane1

New member
האמת היא לא חשבתי על זה ככה...

אני לא הכי מבינה במה הולך בכלא ואיזה איכות ואיזה שטויות... אבל בזה אתה צודק.
 

tanay111

New member
מה אני יכולה להיתנדב ...

ולקחת אותך ואת מפלגת עלה ירוק ומרצ לחדרים ליחידה לנפגעי סמים ולמחלקה הפסיכיאטרית ולהראות לך כמה אנשים יש שם בגלל הגראס שכול כך אהוב אליכם שהרס לאלפי אנשים את החיים . ובקשר לתיק פלילי אני מסכימה שאף אחד לא ירצה שיפתח לא תיק פלילי בגיל צעיר אבל בן אדם צריך לקחת אחריות למעשים שלו וחוק מסוג זה פותח אפשרות לבני נוער לעשן סמים אני בתור מכורה יכולה להגיד את זה . וגראס ממכר ולא הוכח מדעית שזה בריא זה שקרים של עלה ירוק גראס משנה מצב רוח גורם לעירפול חושים ואני יכולה להראות לך אלפי אנשים שהיום סובלים מגראס . יש כמה מרכיבים בצמח שהרפואה משתמשת בהם זה הכול . ודרך אגב גם בהרואין אז מה זה אומר שהרואין טוב עלה ירוק מוכרת שקרים לחברה . אתה יודע שבן אדם נמצא בהשפעת גראס הוא לא מרוכז הוא עצבני מסוכן לנהוג לא שולטים במעשים שעושים שעושים ועוד אלפי דברים גראס מסוכן !!!!! והחוק פותח פרצה לשימוש בסמים ודרך אגב מי שמכיר את החוק יודע שפותחים תיק פלילי רק אם יש לך קמות מסוימת של סמים שזה מעבר לשימוש עצמי אז שאנשים יקחו אחריות למעשים שלהם .
 

InDaHouse

New member
ההתמכרות לגראס

היא משום שמי שמוכר אותו הם עבריינים. הם גם מדרדרים את הנוער לסמים קשים בכוונה. עלה ירוק תיקח את העסק הזה שמגלגל 500 מיליון שקל בשנה מהידיים של העבריינים והטרוריסטים של החזבאללה. מי שלא עושה קישור בין בעיית הסמים לטרור טועה ובגדול.
 

tanay111

New member
רגע ומה יהודים

לא סוחרים בסמים ? בקיצור אני לא מסכימה עם מפלגת עלה ירוק . סורי
 

InDaHouse

New member
ברור שהיהודים גם סוחרים

אבל צריך לעקור בעיות מהשורש ולא מהעלים. המצב כמו שהוא היום לא יכול להימשך. אנחנו חיים בפחד מטרור מצד אחד ומהמשטרה מצד שני. אני לא אוכל לדעת אם הילד שלי יעשן גראס - מה הסוחר ירסס לו בפנים או יציע לו סמים קשים בחינם. כל מי שהיה נרקומן מכיר את התהליך! זה גם לא נכון שכל הנרקומנים מתחילים מגראס! אני בטוח שחלקם הגדול התחיל בכלל מסיגריות. החברות של הסיגריות תולות פרסומות 100 מטר מבית ספר. יש פרסומות לאלכוהול בכל מקום! עלה ירוק תוציא חוק לאיסור הפרסום של סיגריות גראס ואלכוהול. בבתי הספר לא משקיעים מספיק כסף בחינוך בנושא סמים. כל המדיניות שלנו בארץ היא כישלון גמור! כל שנה יש יותר ויותר ילדים שמעשנים גראס ודברים יותר גרועים. זה לא עוזר שאנחנו מפחידים אותם וזה לא עוזר שאנחנו שולחים שוטרים לרדוף אחריהם. בארץ שלנו לפושעים יש כבוד והערכה - בגלל זה הם יושבים לנו בכנסת. הגיע הזמן לשנות את כל זה ולהצביע עלה ירוק.
 
למעלה