מה קורה עם ערעור שעברו שבועיים מאז שהוגש?

מה קורה עם ערעור שעברו שבועיים מאז שהוגש?

הרי ברור שזה לא תקין, מה ניתן לעשות? מדובר במורה שמצפצף על המערכת ועושה מה שבראש שלו. (מכתב כיתתי שנחתם ע"י כל הכיתה לגביו זכה לתגובה צוננת, שלא נאמר נוזפת, מראש המחלקה). אשמח אם תוכלו לייעץ לי :)
 

slking

New member
בבקשה שלח לי מייל

אי אפשר לטפל בתלונה בצורה כזו
 

dandin73

New member
אולי לדבר עם נשיא המכון, שיישלח מייל לאיש אחד

והוא יישלח מייל לראשי המחלקות שירעננו את הנהלים לכל המרצים שחלקם עייפים מדוכאים ועל סף התמוטטות על: נוהל ערעורים הגשת ציונים אחרי שבועיים מקסימום יחס לסטודנטים ממש נעשינו כמו משטר הבתיטולות פה - כשסטודנט חייב למכון 4 שקלים על צפיה בסריקה (למה זה לא חינם ? השכ"ל לימוד לא מספיק???) אז ישר הוא נחסם על ידי בתיה והשכן שלה.... מה יהיה שגיא ?
 

slking

New member
משטר הבטימה???

1. המחיר לסריקה במכון הנמוך ביותר בארץ ואתה מוזמן לבדוק, יש מקומות כמו או"פ שגובים 20 ש"ח. 2. סטודנט לא נחסם מעולם על חוב צפיה, כי פשוט אין אפשרות לצבור חוב מספק להיחסם בגין זה 3. הרוב המוחלט של המרצים נותנים ציונים בזמן ועונים לערעורים בזמן. החורגים מקבלים התראות ולעיתים אפילו יותר מזה.
 

dandin73

New member
אייטולות + בתיה = הבתיטוללות...

1. OK 2. גם על חוב של 100 ש"ח לא צריך לחסום - אפשר שהמחשב יישלח מייל אוטומטי שבוע ושבועיים לפני החסימה ותאמין לי שכולם ישלמו - הכי מעצבן שאנשים צריכים את העמדת מידע לפני מבחנים ופתאום מגלים שהם חסומים...תאמין לא יקר וכולם יגידו תודה. 3. מה עושים למרצים הסוררים ? התראות זה שטויות ובסמסטר שאחכ הם חוזרים לסורם...
 

StamKing

New member
למה אגודת הסטודנטים שותקת ?

אני לא מבין למה יש בכלל אגודה ? הם לא עושים מהומה למען הסטודנטים !!!! אני חושב שאולג צריך לקום מהכסא ולהתחיל לפעול למען הסטודנטים !!! בושה
 
למעלה