ה"עצור" במסך זה גם משהו שאני לא אוהב בדיוק מהסיבות שאתה מתאר.ב"דן" הגיע למצב שבכמות לא מבוטלת של אוטובוסים, אין "עצור" בדגש על ה"מכוערוניות" של קו 1 שם כפתור העצור לא מתפקד ברוב האוטובוסים
אפילו הנהגים מדביקים מדבקות על המסך שלא יראו את הסימון "עצור"
צפה בקובץ המצורף 16402
לא מצאתי שיש בעיה עם תצוגת העצור במסכים של אגדה"עצור" במסך זה גם משהו שאני לא אוהב בדיוק מהסיבות שאתה מתאר.
בדן זה קיים במפרקיות במרכב אורבנית בלבד וזה לא תמיד עובד כמו שצריך.
אגד אימצה זאת החל מ 2012. באגד זה בדרך כלל עובד אך הרבה מתבלבלים ולא יכולים לדעת אם לחצו או לא לחצו. ממליץ לאגד לחזור בה עם ההחלטה להחזיר את ה "עצור" באוטובוסים.
ואיך היה נראה העמוד של העצור, בסולאריס של אגד בקו 1 הירושלמי.לא מצאתי שיש בעיה עם תצוגת העצור במסכים של אגד
מקסימום אנשים לוחצים כמה פעמים , לא קורה כלום
לנהג יש חיווי בלוח השעונים אם לחצו או שלא
בדן הכל קטסטרופלי , רמת התחזוקה שלהם שואפת לאפס
מה שמתקלקל לא מתקנים , אלא אם זה בטיחותי
לא הבנתי, אז מה עושים? או שהנהגים עוצרים בכל תחנה גם אם אין נוסעים שרוצים לעלות?ה"עצור" במסך זה גם משהו שאני לא אוהב בדיוק מהסיבות שאתה מתאר.
בדן זה קיים במפרקיות במרכב אורבנית בלבד וזה לא תמיד עובד כמו שצריך.
אגד אימצה זאת החל מ 2012. באגד זה בדרך כלל עובד אך הרבה מתבלבלים ולא יכולים לדעת אם לחצו או לא לחצו. ממליץ לאגד לחזור בה עם ההחלטה להחזיר את ה "עצור" באוטובוסים.
זה בדיוק מה שגם אני לא הבנתי.לא הבנתי, אז מה עושים? או שהנהגים עוצרים בכל תחנה גם אם אין נוסעים שרוצים לעלות?
גם במטרונית של חיפה אותו סיפורב"דן" הגיע למצב שבכמות לא מבוטלת של אוטובוסים, אין "עצור" בדגש על ה"מכוערוניות" של קו 1 שם כפתור העצור לא מתפקד ברוב האוטובוסים
אפילו הנהגים מדביקים מדבקות על המסך שלא יראו את הסימון "עצור"
צפה בקובץ המצורף 16402
ואז הנהג עוצר בכל תחנה גם אם אין בה נוסעים ואף אחד לא רוצה לרדת וככה מאט את הנסיעה בשעות השפל בכ-5 עד 10 דקות.גם במטרונית של חיפה אותו סיפור
המטרונית לפי הרשיון אמורה גם ככה לעצור בכל תחנה גם אם אין יורדים או עוליםגם במטרונית של חיפה אותו סיפור
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.