מה רוצים מבזק כאשר הסלולרים גובים

  • פותח הנושא ir77
  • פורסם בתאריך

ir77

New member
מה רוצים מבזק כאשר הסלולרים גובים

מה רוצים מבזק כאשר הסלולרים גובים 50 אג´´ לדקה? ועדת הכספים עוסקת כבר כמה חודשים בתעריפי שיחות בזק ומעכבת לנו את ביטול תעריפי השיחה הבינעירונית. הם בודקים בזכוכית מגדלת את בזק שגובה 10 אג´´ (בממוצע) לדקת שיחה, כאשר חברות הסלולר "משתוללות" ב-50 אג´ לדקה. ולמה לעזאזל השיחה להרצליה יקרה יותר מהשיחה לראשון לציון?! שימו לב למצב המוזר: בזק רוצה לבטל את אזורי החיוג כדי שכולם ידעו את מחיר השיחות בארץ ויוכלו להשוות אותם למחירי הסלולר והפוליטיקאים לא נותנים להם! מישהו יכול להסביר לי את ההגיון בעובדה ששיחה מתל אביב להרצליה יקרה יותר משיחה דומה לראשון לציון? כאשר המחיר יהיה אחיד נוכל להחליט מתי הכי כדאי להתקשר.
 

odedg

New member
נכון, ובתנאי שזה יהיה...

נכון, ובתנאי שזה יהיה המחיר הזול יותר, אחרת מה הרווחנו? ההשוואה באמת לא מדוייקת, כי לסלולארי יש יתרונות (ניידות, למשל) וחסרונות (היום אולי יותר יקר, אך ודאי שבדרך כלל פחות אמין, ויש הרבה איזורים שאין תנאי קליטה/שידור בכלל או חלקית) תחשבו על זה.
 

erandb

New member
בזק -העלת התעריפים

אתמול היה כתבה בנושא.שועדת הכספים לא אישרה לבזק את התעריפים החדשים.ובנוסף ביקשה להפחית את דמי השימוש הקבועים במקום להעלות אותה לפי הבקשה של בזק.לדעתי אתם טועים.בזק בתעריפים החדשים יעלו מחירים.אבל לחלק קטן דוגמא איזור חיוג 09 שסביר להניח שמתקשרים הרבה ל-03 זה ירד. כמו כן מה עוזר שהם רוצים להוריד תעריפים של תא קולי או שיחה מזוהה ,למי זה עוזר ? בכל מקרה אני שמח לאיד
מתי תיהיה הפרטה ?
 

odedg

New member
לבסוף בזק כן יעלו מחירים!

הם לא יוותרו וימצאו כבר את הדרך להסיר התנגדויות. מי שמתנגד לא עושה לדעתי דווקא מתוך דאגה לטובת הצרכנים, אלא ממניעים אחרים, ולכן צפוי שיתייקר!
 
למעלה