מה תעשו עם תזכו בהגרלת ההללויה?

אתרום לעניים או לילדים../images/Emo183.gif

ואשאיר לעצמי רק 2 אחוז מההגרלה..... מה אני מטומטם לבזבז על עצמי בכל מיני טיפולים כשאני יכול לעזור??????
 
ניר היקר

בעניין התרומה, אני מסכימה בכל לב, ובעניין ה"ביזבוז", [כפי שאתה מכנה זאת], אני מוכרחה להגיד שאני קצת לא מסכימה איתך, כי אני חושבת שהכסף הוא בדיוק הכלי להשתמש בו לטיפולים שאולי ישפרו קצת את איכות חיינו. תאמין לי, שאם היה לי כסף, זה בדיוק מה שאני הייתי עושה. קצת אמונה ואופטימיות אף-פעם לא יכולות להזיק. וחוץ מזה, לפעמים צריך לעשות מעקבים רפואיים כדי שחלילה לא תהיה הידרדרות במצב, כמו שקרה לי עם הפירכוסים המעצבנים. כמובן שלוקחים בחשבון את השאלות הבאות:מהו הטיפול? ומה מידת יעילותו?, כדי שהכסף לא יתבזבז לחינם. ולסיכום תשובתי אליך, אגיד כך:העלית נקודה מעניינת שאני בטוחה שיהיו הרבה חברים שיסכימו/יתנגדו לעמדתך בנושא חשוב זה. כפי ששמת לב, כתבתי את המילה "ביזבוז", במרכאות כי אני חושבת שקצת השקעה בעצמנו לא תזיק, להיפך, ישנם מקרים שהיא יכולה אפילו להועיל, אבל מי אני שאגיד לך מה לעשות, בסה"כ הרגשתי צורך להביע את דעתי שזה דבר לגיטימי לחלוטין, חומר למחשבה, ליאת.
 

@יעל@

New member
אני דווקא חושבת

שמפעל הפייס הזה עם כל ההגרלות שלו במקום לעשות את ההגרלות האלה שהסיכוי לזכות בהם זה אחד ל.... (מס´ עם מליון אפסים) יכול לתרום את הכסף לארגונים לילדים עם מגבלות שצריכים כסף לטיפולים שלהם, או לאנשים שאין להם... ביומטוב הזה תרמו בסה"כ 11 מיליון ש"ח ומשהו... מפעל הפייס וההללויה שלו והסופר לוטו יכל לתרום פי מיליון מזה... ובנושא יומטוב: מי שראה את הסירטונים האלה שילדים מספרים כאילו על החיים שלהם - היה שם ילד חמוד בן 12 עם שיתוק מוחין שמאוד אהבתי את הסיפור שלו. היה גם סיפור של ילד שהוא כבייכול "עני" (ותכף תבינו למה אני שמה מרכאות וכותבת כבייכול) שכתבו בעיתון ידיעות אחרונות נדמה לי שלאותו ילד יש דירה בצפון ת"א והוא נועל נעליים שהורים של ילד ממוצע (ממוצעים כמוני וכמוכם) לא יכולים להרשות לעצמם לקנות את זה לילד שלהם. ושתבינו גם אני מאוד התרגשתי ששמעתי את הסיפור שלו וקצת בכיתי ואפילו המנחה באותו הערב (אושרת קוטלר) בכתה.. ואני חושבת לעצמי: אתם עורכים סרטונים כאלה יפים עם מקרים כאלה עצובים ולוקחים שחקן שישחק? כאילו... כל ילד 5 בארץ הזו (אולי אני מגזימה אבל...) חי מתחת לקו העוני אז קשה לכם להביא סיפור אמיתי? (למרות שהסיפור הזה אולי באמת היה אמיתי.... אבל הילד עצמו חי הפוך למה שהציגו אותו בסירטון...) מה אתם חושבים על זה?
 
יעל יקרה

אני רוצה להתייחס למה שכתבת בנוגע לילד עם ה-C.P., אז ככה:אם אני לא טועה, לילד קראו מתן, והסיפור של פשוט מרגש עד דמעות, ראיתי את זה ביומטוב, וכמעט בכיתי. הוא צריך אופניים מיוחדות שאפשר להשתמש בהן בעזרת הידיים, ולא הרגליים כמקובל. הראו את האופניים האלו גם בסרטון, משהו מדהים ובעיקר רעיון גאוני. מעניין מי חשב על רעיון שכזה. שאלו אותו בסרט, כמה האופניים האלו אמורות לעלות, והוא ענה בפשטות:"מיליארדים". למרות שבסוף הסרטון הופיע המחיר האמיתי, משהו כמו 6,000 ש"ח או משהו דומה לזה, [אל תתפסו אותי במילה]. אבל בקיצור, ילד שסיפורו שבה לי את הלב, ואם הייתי יכולה לעשות למענו עוד משהו חוץ מלתרום, [שזה, אגב, מה שעשיתי בפועל], הייתי עושה זאת בשמחה רבה. ליאת.
 
אלון

העלית שאלה מעניינת, הנה תשובתי: אני אתן את הכסף למשפחתי שצריכה אותו, וגם אשאיר קצת לעצמי, ליאת.
 
למעלה